Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef mvdejong het volgende:
Gezien de leeftijd en kwaliteit van de gemiddelde studenten-koelkast :
• stroomverbruik
• geluidsoverlast
• wateroverlast
Als je op kamers wil, en alle huurbazen zette dit in hun contract heb je weinig keus lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef Geralt het volgende:
Waarom teken je in godsnaam dat contract als je het er overduidelijk NIET mee eens bent!?
Denken mensen niet meer na tegenwoordig of wat is dit weer voor een kutzooi?
Jawel hoor, namelijk niet op kamers gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je op kamers wil, en alle huurbazen zette dit in hun contract heb je weinig keus lijkt mij.
Dat is niet voor iedereen een keus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor, namelijk niet op kamers gaan.
de eerste zin: "als je op kamers wil"quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee en dan houdt het op. Dan maar geen koelkast op je kamer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je op kamers wil, en alle huurbazen zette dit in hun contract heb je weinig keus lijkt mij.
Misschien niet nee. Maar als die koelkast zo'n issue is moet je er misschien voor kiezen om dan maar geen studie te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen een keus.
Dan moet je gaan bedenken wat belangrijker is, het huis WILLEN verlaten, of geen koelkast WILLEN delen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
de eerste zin: "als je op kamers wil"
Dus het ouderlijke huis verlaten.
Heel veel huurbazen zetten het er niet in, dus als je een contract tekent waar het wel in staat heb je je er naar mijn mening eigenlijk gewoon aan te houden. Anders had je dat ding niet moeten tekenen. Het is een contract, geen nutteloos velletje papier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:31 schreef boik het volgende:
gewoon zo'n campingkoelkast/koelbox op stroom aansluitenstuk zuiniger
wat? is dat niet zo dan?quote:
Is het ook, maar dat hoef je niet tegen mij te vertellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien niet nee. Maar als die koelkast zo'n issue is moet je er misschien voor kiezen om dan maar geen studie te doen.
[..]
Dan moet je gaan bedenken wat belangrijker is, het huis WILLEN verlaten, of geen koelkast WILLEN delen.
Mij lijkt de keus in beide gevallen simpel.
Stelletje studenten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:35 schreef boik het volgende:
[..]
wat? is dat niet zo dan?
ow wacht ik heb het een beetje raar getyptbedoelde dus of een campingkoelkast of een koelbox met stekker.. niet dat je zo iets zelf op het stroom aan moet gaan sluiten he
hoho ik ben geen student hequote:Op vrijdag 29 november 2013 14:41 schreef beerten het volgende:
[..]
Stelletje studenten.
Om een hoeveelheid bier een x aantal graden af te koelen heb je een bepaalde hoeveelheid energie nodig. Plus extra energie voor de verliezen, lees effeciency van de koelkast. Verliezen bij een campingkoelkastje zijn veel meer dan bij een normale koelkast. Dus...
Altijd van die halfbakken oplossingenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je ook al je huisgenoten weren van je kamer want als zij niet mogen mag jij ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef beerten het volgende:
Zal om het stroomverbruik gaan. Maar hij mag geen "all-in" prijs rekenen.
Verdiep je eens in huur-recht.
Ik zou gewoon tekenen en een koelkast neerzetten. Hoe wil hij het controleren? Hij mag je kamer niet in. Als hij dat per se wil zal hij eerst een afspraak moeten maken.
Heb je een rechtsbijstand? Als dit het niveau huisbaas is zou ik die afsluiten. Huisbazen willen snel veel geld van domme huurders. Als je tegenspartelt met een advocaat zoeken ze wel een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop