x2quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
Gray Maynard vs. Nate Diaz
Julianna Peņa vs. Jessica Rakoczy
Chris Holdsworth vs. David Grant
Jessamyn Duke vs. Peggy Morgan
Roxanne Modafferi vs. Raquel Pennington
Mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
Gray Maynard vs. Nate Diaz
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:22 schreef Beach het volgende:
Nate Diaz
Julianna Peņa
David Grant
Jessamyn Duke
Raquel Pennington
wtf, dit geeft mixfight.nl aan http://www.mixfight.nl/po(...)l-rosario-overleden/quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matt Phillips @MattPhillips22 5m
Reports from the hospital are @Delrosariomma has brain activity now. According to his friends FB page he squeezed his moms hand. #comeback
Wikipedia eerder vandaag:quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
wtf, dit geeft mixfight.nl aan http://www.mixfight.nl/po(...)l-rosario-overleden/![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wikipedia eerder vandaag:
[ afbeelding ]
Is nu weer teruggezet.
Wat is Rousey me tegengevallen tijdens TUF, wat een cunt!quote:Gray Maynard vs. Nate Diaz
De grote vraag voor mij is hoe Maynard voor de dag komt. Ik zie hem nog steeds als een top fighter, maar verliest hij ook deze fight zak hij echt wel ver weg. Zijn laatste 3 overwinningen waren alle 3 split decisions en ook nog 2x verloren. Tegen Grant zag hij er echt waardeloos uit, dat hoef je tegen Diaz ook niet te proberen. Echter.. hij heeft Diaz ooit al verslagen.. 4 jaar geleden... LASTIG!!
Ik hoop dat Josh een goede blue print heeft laten zien voor zijn teammate en dat Maynard (die sowieso al goede wrestling skills heeft) hiervan kan profiteren.
Tja, het heeft zo moeten zijn.. wat een dom wijf
Geen idee wie zal winnen, maar een betere finale hadden ze zich niet kunnen wensen.
Ik verwacht een hoop gewrestle maar wel een vermakelijke finale!
Not even close!
Beetje een zwak voor Raquel, maar ze viel tegen Jessica erg tegen. Super terughoudend.
Roxanne is done.. 0-5 (ook al was dit tegen fighters van formaat). Rocky gaat deze echt wel pakken!
Ik ga mee!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat is Rousey me tegengevallen tijdens TUF, wat een cunt!
Miesha all the way!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |