Alvast bedankt
Ik denk dat banken graag een paar ton geven aan een 20 jarige onwetende, niet geschoolde, armlastige knul en zn vriendje.
Ook interieurbedrijven en drankleveranciers geven je graag wat krediet bij het inrichten van je zaak.
Ook de gemeente vindt het geen enkel probleem dat je geen enkele ervaring of papieren hebt, maakt ze niks uit, doen ze juist graag, jonge ondernemers steunen. Misschien dat de Provincie je wel subsidie wil geven!
Tsssk.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 02-10-2002 18:24]
quote:Duidelijke taal & 'LOL
Op woensdag 2 oktober 2002 18:23 schreef Pjederdy het volgende:
Tuurlijk! Gewoon doen !!Ik denk dat banken graag een paar ton geven aan een 20 jarige onwetende, niet geschoolde, armlastige knul en zn vriendje.
Ook interieurbedrijven en drankleveranciers geven je graag wat krediet bij het inrichten van je zaak.
Ook de gemeente vindt het geen enkel probleem dat je geen enkele ervaring of papieren hebt, maakt ze niks uit, doen ze juist graag, jonge ondernemers steunen. Misschien dat de Provincie je wel subsidie wil geven!
Tsssk.
quote:Is dat een aanbod?
Op woensdag 2 oktober 2002 18:24 schreef Conflict het volgende:
Hoeveel wil je lenen, vriend?
quote:Nou in 1 keer wel ?!!...
Op woensdag 2 oktober 2002 18:24 schreef Conflict het volgende:
.....vriend?......
quote:Nee, bij banken niet. Die nemen geen risico, die zetten geld uit met de garantie dat ze het terug krijgen en er een vette winst op maken.
Op woensdag 2 oktober 2002 18:48 schreef Tempest het volgende:
Mja, zit wat in ja met die diploma's, maar wat nou als je een goed plan hebt, why geen lening dan, risico is er om te nemen toch
Het minste of geringste risico moet worden afgedekt door onroerende zaken en borgstellingen.
quote:Heb je voldoende ervaring in die business om in te zien wat zo'n bedrijf runnen inhoudt?
Mja, zit wat in ja met die diploma's, maar wat nou als je een goed plan hebt, why geen lening dan, risico is er om te nemen toch
quote:Voor jou is het risico wel te nemen misschien, maar de bank wil natuurlijk ook zeker weten dat zij hun geld terug krijgen. Het is ook een bedrijf en zij doen het ook allemaal voor de poen hoor, echt niet om jou een pleziertje te doen..... Zal heel moeilijk worden
quote:Probeer maar eerst een plan op te stellen, ik heb nu 2 x een ondernemingsplan geschreven. Er komt best veel bij kijken hoor, en wil de bank accoord gaan, lijkt me onwaarschijnlijk voor zo'n duur project, moet het echt heel goed uitgezocht worden en moet je bijna garantie hebben dat je winst gaat draaien. Hierin moet je ook alle kosten zetten, van personeel, tot waterkosten per jaar, tot inkoop van bijvoorbeeld toiletartikelen..... succes!!
Op woensdag 2 oktober 2002 18:54 schreef Tempest het volgende:
ok, maar stel he dat ik zon plan gemaakt heb ( kweet niet eens hoe dat moet of daar ook officiele kantoren voor zijn die dat samen met je maken ) en de bank lijkt het wel wat, dan zit je nog met vergunningen te kijken enzo, schiet dat een beetje op zoiets of kan dat ook heel lang duren
quote:En die bureaus doen dat gratis?
Op woensdag 2 oktober 2002 18:54 schreef Tempest het volgende:
ok, maar stel he dat ik zon plan gemaakt heb ( kweet niet eens hoe dat moet of daar ook officiele kantoren voor zijn die dat samen met je maken ) en de bank lijkt het wel wat, dan zit je nog met vergunningen te kijken enzo, schiet dat een beetje op zoiets of kan dat ook heel lang duren
Vergeet het idee maar en "get back to reality"
quote:mja, dat boek zou ik ook wel kunnen huren denk ik, ga ik snel is doen, en ik ga me voor laten lichten bij iemand die een eigen cafe heeft, we willen dus met 3 man oprichten, 1 ervan heeft al zijn horeca papieren en draait al ff mee.
Op woensdag 2 oktober 2002 19:02 schreef WebForce het volgende:[..]
Management & Organisatie
Maar anyway, succes!
-Edit- Ow ja het bovenstaande zegt wel genoeg of je het niet of wel moet doen... NOT!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |