waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Curlbrah het volgende:
BTC-e is echt een hoerensite, ben blij dat ik er weg ben.
Ik had ook geen last tot ik er grote hoeveelheden vanaf / erop wilde zetten, toen was ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar zit je nu dan?
Ik heb nog nergens last van gehad tbh.
doh. Ik hoorde dat daar nagenoeg geen handel was. Klopt dus niet blijkt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik had ook geen last tot ik er grote hoeveelheden vanaf / erop wilde zetten, toen was ik er snel klaar mee.
edit: zie mijn bovenstaande post
niet zoveel als op btc-e maar de site is een stuk relaxter, ze verifiėren je snel en er is tenminste support.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
doh. Ik hoorde dat daar nagenoeg geen handel was. Klopt dus niet blijkt?
oogt tussen krijt en aquarel in. Maar is zeker weten computergemaakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zoek zo'n soort stijl eigenlijk voor nog 1 wallpaper:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe dat heet? Ik zou zeggen concept art achtig iets
?quote:
Ja ik weet dat het met de computer is gemaakt maar ik zoek echt zo'n soort stijl die 2de komt al aardig in de buurt maar wil iets meer naturel kleuren hebben. Die boom is too much space achtig fantasy. Heb nu die ik net stuurde en deze:quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
oogt tussen krijt en aquarel in. Maar is zeker weten computergemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind die een stuk minder maar de link werkt welquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
werkt die, uit dezelfde 'serie'
Thanksquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.deviantart.com/art/Paraiso-319587395
wel stuk digitaler maar goed op deviantart staat het vol
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef Ame_thyst het volgende:
chunks processed (209505 total, ~34.6%
De hele map aan het preloaden of hoe moet ik dat noemen.quote:
Gewoon een map vol met alleen maar forest biomes en giant sequoiasquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gewoon een map vol met alleen maar forest biomes en giant sequoias
Beetje Dayz meets minecraft...quote:
Er komt ooit een Standalone. geen idee of dat wat word. Zombie games worden een beetje oud nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beetje Dayz meets minecraft...
Gebeurt er nog wat met dat dayz?
Echt 3 dagen rondgelopen toen, had ik eindelijk wat spul. Bam headshot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |