SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
wanpointtoekee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sangweni heeft best wel goede stats voor een silver CB.. 82 standing tackle, 79 marking en 72 slide tackle. Hij is alleen niet groot met 1.82 en Rekik is 1.85. In mijn andere team heb ik 1 CB van 1.80 en 1 van 1.83.![]()
Misschien iets bedenken met hem en Frei ofzo. Heb weinig creativiteit atm alleenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Altintop voor 35k binnengehengeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind die Maxim die ik nu heb als CAM echt goed. Maar ga hem wel uitproberen natuurlijk. En anders met winst verkopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien iets bedenken met hem en Frei ofzo. Heb weinig creativiteit atm alleen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Davis is goed ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
Wat is dit voor daily gift?
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had 2.5k, dat is op de XBox in ieder geval beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een vraagstuk:
Stel een gebeurtenis heeft de kans dat het 1 keer in de 100 jaar gebeurt, maar de data die ik onderzoek omvat slechts 20 jaar, wat is dan de kans dat die gebeurtenis gebeurt in mijn data?![]()
Weet je dit niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
Een vraagstuk:
Stel een gebeurtenis heeft de kans dat het 1 keer in de 100 jaar gebeurt, maar de data die ik onderzoek omvat slechts 20 jaar, wat is dan de kans dat die gebeurtenis gebeurt in mijn data?
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?![]()
![]()
Dat is wel leuk eigenlijk..gewoon je ultimate team en iedereen heeft het zelfde nadeelquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu dat je wel minimaal 1 speler uit de USA in je starting 11 moet hebben voor dat andere toernooi, ze hebben het dus aangepast.![]()
Ik heb wel een antwoord ja. Maar heb het aan meerdere (master)studenten voorgelegd en het verbaasd je nog hoe verschillend mensen redeneren.quote:![]()
Heerlijk om dit mailtje te krijgen van een docent, vooral omdat ik het cijfer nog niet weet...quote:Beste studenten,
Ik geloof dat een groot deel van jullie eindelijk van TCV verlost is. Voor diegenen die een onvoldoende hebben: inzage vindt plaats op don![]()
![]()
![]()
![]()
Dan krijg je vast wel mensen die meteen gaan wisselen. Het is wel interessant aangezien je dan alleen maar tegen lage chem teams moet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk eigenlijk..gewoon je ultimate team en iedereen heeft het zelfde nadeel![]()
Wat zeggen die dan? Ik zou zeggen: 100% kans dat het in een eeuw voorkomt. Dus 20 jaar is 1/5 daarvan: 20%.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb wel een antwoord ja. Maar heb het aan meerdere (master)studenten voorgelegd en het verbaasd je nog hoe verschillend mensen redeneren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef wieisboos het volgende:
carcela is echt kkslecht dit jaar. bakt er helemaal niks van
[ afbeelding ]![]()
Zo... ff resogun en contrast 'gekocht' voor de PS4. Kan ik ze downloaden op het moment dat mijn PS4 er is. Over een maandje ofzo
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dat is ook mijn redenatie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat zeggen die dan? Ik zou zeggen: 100% kans dat het in een eeuw voorkomt. Dus 20 jaar is 1/5 daarvan: 20%.
Sommigen redeneerden als volgt:
Er is een 0,01 kans dat het gebeurt, en aangezien je maar naar 20 jaar kijkt wordt de kans dat het in die 20 jaar gebeurt dus 5 keer kleiner, dus 0.002![]()
Maar je hebt niks aan wissels toch..die krijgen ook gewoon brakke chem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast wel mensen die meteen gaan wisselen. Het is wel interessant aangezien je dan alleen maar tegen lage chem teams moet.
11 leagues zijn er wel veel..dan moet je alsnog een beetje puzzelen
Iedereen heeft 3 chem volgens mij, dus max 33 chem dan? Beetje meer voor 1 speler door een manager en evt wat loyalty, dus dan zit je op 33 tot 45 chem. Wissel krijgt gewoon team chem/11 toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt hier ook tegen na 9 potjes (wel op RM)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef wieisboos het volgende:
carcela is echt kkslecht dit jaar. bakt er helemaal niks van
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een debiele redenatie zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn redenatie.
Er is een 0,01 kans dat het gebeurt, en aangezien je maar naar 20 jaar kijkt wordt de kans dat het in die 20 jaar gebeurt dus 5 keer kleiner, dus 0.002het is natuurlijk 50%.
![]()
![]()
Die vergeten iets. Het gebeurt sowieso in die 100 jaar, dus over 100 jaar gezien: p = 1. Dus de kans dat het in een bepaald specifiek jaar voorkomt is 0,01. Dus even in woorden:quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn redenatie.
Er is een 0,01 kans dat het gebeurt, en aangezien je maar naar 20 jaar kijkt wordt de kans dat het in die 20 jaar gebeurt dus 5 keer kleiner, dus 0.002
Kans dat gebeurtenis X voorkomt in jaar 1 = 0,01.
Kans dat gebeurtenis X voorkomt in jaar 2 = 0,01. Als je dit doet tot de 100 en je telt al die kansen bij elkaar op (jaar 1 OF jaar 2 OF jaar 3, etc = p + p + p), dan krijg je p = 1.
Doe je dit voor 20 jaar, dan krijg je p = 0,2. Oftewel 20%Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Helemaal mee eens! Het gebeurt wel of het gebeurt niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een debiele redenatie zeghet is natuurlijk 50%.
![]()
#Kutgrappenvrijdagquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het gebeurt wel of het gebeurt niet natuurlijk!![]()
Ik heb nog wel een kutgrap voor je:quote:
Het gaapt en stinkt naar vis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou ze geven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo Mathletes!
#Kutgrappenvrijdag![]()
Bij de xbox is het op Y (driehoekje) drukken als je de logo's van jou en je tegenstander ziet (voor het kiezen van de shirts), dan die ander als Guest laten aanmeldenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe ik fifa 14 op ps4 ultimate team met 2 man kan spelen ?![]()
Ik dacht dat een invaller automatisch 9 chem krijgt of was dat alleen vorig jaar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je hebt niks aan wissels toch..die krijgen ook gewoon brakke chem.
11 leagues zijn er wel veel..dan moet je alsnog een beetje puzzelen
Iedereen heeft 3 chem volgens mij, dus max 33 chem dan? Beetje meer voor 1 speler door een manager en evt wat loyalty, dus dan zit je op 33 tot 45 chem. Wissel krijgt gewoon team chem/11 toch?![]()
Ze nemen de chem over van de speler die ze vervangen volgens mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een invaller automatisch 9 chem krijgt of was dat alleen vorig jaar?![]()
Ik voldoe niet aan de eisen met mijn nieuwe team dus ik heb nu Beerens en Johannsson erin gezet in plaats van Bakkali en Hoesen.. Johannsson voldoet eigenlijk niet aan mijn eisen met zijn 2* maar hij scoorde 2x bij zijn debuut. Ruiter met een paar geniale reddingen![]()
![]()
Jazeker, klopt als een bus. Ik kon ze met mijn eigen uitleg niet overtuigen dus heb ze dat even gekopieerd en nu hebben ze het licht ook gezienquote:![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jazeker, klopt als een bus. Ik kon ze met mijn eigen uitleg niet overtuigen dus heb ze dat even gekopieerd en nu hebben ze het licht ook gezienMaar daar zaten dus master studenten tussen?
werkt niet man gvdquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij de xbox is het op Y (driehoekje) drukken als je de logo's van jou en je tegenstander ziet (voor het kiezen van de shirts), dan die ander als Guest laten aanmelden![]()
Er staat (normaal gesproken) onderaan: Add Guest (en dan het knopje wat je moet indrukken). Het zou zich moeten wijzen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klinkt wel lollig jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hey Reemi, even een vraagje. Waarom heb jij die K als UI? Het zal vast wel een keer eerder gevraagd zijn, maar goed.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
The Killersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hey Reemi, even een vraagje. Waarom heb jij die K als UI? Het zal vast wel een keer eerder gevraagd zijn, maar goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3x K staat zo raar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hey Reemi, even een vraagje. Waarom heb jij die K als UI? Het zal vast wel een keer eerder gevraagd zijn, maar goed.![]()
Aha, ja ik ben niet zo van bandjesquote:
HBO gaat een serie over Napoleon maken. Mooi voor tfappert. Misschien fap ik wel mee, want HBO.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit spel slaat echt nergens op.. ik krijg gewoon een kopgoal tegen van Hazard op aangeven van Benteke#omgekeerdewereld
Net scoorde ik zelf door een kopgoal van Serero en dat was de enige goal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
HBO gaat een serie over Napoleon maken. Mooi voor tfappert. Misschien fap ik wel mee, want HBO.![]()
![]()
Sereroquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit spel slaat echt nergens op.. ik krijg gewoon een kopgoal tegen van Hazard op aangeven van Benteke#omgekeerdewereld
Net scoorde ik zelf door een kopgoal van Serero en dat was de enige goalWat is je team?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Willems en Boilesen doen het echt slecht bij mijquote:Tis nu Jan. transfer window. Verkopen of verhuren?
![]()
![]()
Willems verkopen boilesen verhuren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Willems en Boilesen doen het echt slecht bij mijTis nu Jan. transfer window. Verkopen of verhuren?
![]()
Persoonlijke voorkeur of zit hier nog een idee achter?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Willems verkopen boilesen verhuren.![]()
![]()
Persoonlijke voorkeurquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur of zit hier nog een idee achter?![]()
Als je de mogelijkheid hebt zou ik ze gewoon allebei verhuren voor 1 seizoen en kijken of ze gegroeid zijn. Kun je ze nog altijd verkopen.![]()
Alex Sandro is een goede backquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Willems en Boilesen doen het echt slecht bij mijTis nu Jan. transfer window. Verkopen of verhuren?
![]()
Wat een stress om een consolequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef Fuszy het volgende:
die stress af en toe in het PS4 topic![]()
![]()
geniaal![]()
![]()
![]()
Van die magneten zijn het net. FIFA02 was dit ook. Voorzetje, 2x B en dikke omhaal in de kruising. Er is bijna niks veranderd dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt iedereen doet de hele tijd LB+Y naar een LW of RW en dan een voorzet die precies aankomtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik dacht trouwens dat je Benfica fan was.. Of Servie fan..dan zou Benfica ook een logischere keuze zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
Heernveen haalt net Ivan Cvetkov als spits in FM![]()
![]()
![]()
Geen fan, maar heb wel sympathie voor die club. Meer dan voor Porto. Alleen jij zei dat FCP OP was, dus wilde ik even kijken of het net zo dramatisch zou gaan als met Molde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je Benfica fan was.. Of Servie fan..dan zou Benfica ook een logischere keuze zijn![]()
http://nos.nl/artikel/580670-toivonen-verlengt-bij-psv.html
(en ook eenvoor mij omdat ik dit in het verkeerde topic zette
)
![]()
Bah, zwak van Brands. Had die teringlijder gewoon lekker laten rotten op de tribune. Of nog beter: gewoon thuis, lekker met zichzelf spelen op de Playstationquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:11 schreef DutchSL het volgende:
http://nos.nl/artikel/580670-toivonen-verlengt-bij-psv.html
(en ook eenvoor mij omdat ik dit in het verkeerde topic zette
)
Overigens schijnen Norwich City, Newcastle United, Fulham en Aston Villa belangstelling te hebben, maarja Norwich vindt hij zichzelf te mooi voor en die anderen zullen hem vast alleen transfervrij willen.![]()
Maakt niet uit, als ze hem maar in de winter eruit flikkeren. Desnoods voor een appel en een ei.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:22 schreef DutchSL het volgende:
Overigens schijnen Norwich City, Newcastle United, Fulham en Aston Villa belangstelling te hebben, maarja Norwich vindt hij zichzelf te mooi voor en die anderen zullen hem vast alleen transfervrij willen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien maar eens overleggen met het bestuur waar ik voetbal. Om hem in de topklasse te krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze hem maar in de winter eruit flikkeren. Desnoods voor een appel en een ei.![]()
![]()
Heb ik gisteren nog gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:27 schreef Roypsv het volgende:
volgens mij hebben ze de functie eruit gehaald dat je met 2 controllersultimate team kan spelen![]()
ik vind van niet, als het hem niet aanstaat dan verkoopt ie hem toch lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=201845
Mourinho heeft wel een punt![]()
jippietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 18:00:21#FUT Black Friday Lightning Round! 20,000 Rare Player 50K packs available at 11am PT/7pm UK. 1st come, 1st served. http://t.co/dCudXNNZZL reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wilde het net ook hier posten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef Reemi het volgende:
jippietwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 18:00:21#FUT Black Friday Lightning Round! 20,000 Rare Player 50K packs available at 11am PT/7pm UK. 1st come, 1st served. http://t.co/dCudXNNZZL reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maar even 50k weggooien...![]()
Heeft iemand al een idee voor een team voor dat nieuwe toernooi? Voor de verandering moet je echt moeite doen om een team te bedenken.![]()
Waar slaat dat legends spotlight op, is er dan meer kans dat je die krijgt ?
(ja, op PS3 krijg ik hem sowieso niet..)![]()
Dan houdt het op manquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe goed ben je? Ik wil wel winnen namelijk.![]()
Oke, maar potje ofnietquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het houdt niet op totdat ik zeg dat het ophoudt.![]()
Jup.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Waar slaat dat legends spotlight op, is er dan meer kans dat je die krijgt ?
(ja, op PS3 krijg ik hem sowieso niet..)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik gooi dit spel nog een keer weg.. eindelijk speel ik echt goed maar ik word zoals altijd niet beloond.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, als het zo vaak gebeurd ben je toch ook gewoon slecht? Als je echt zo goed was maakte je je kansen wel af.![]()
Nog niet zo slecht als jouw spelling. Het was gewoon pech.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, als het zo vaak gebeurd ben je toch ook gewoon slecht? Als je echt zo goed was maakte je je kansen wel af.![]()
Je kunt het niet altijd op pech gooien grote vriend. Als je echt goed bent schiet je van de 11 schoten er gewoon 11 in. Jij bent niet echt goed, je bent echt slecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niet zo slecht als jouw spelling. Het was gewoon pech.![]()
Ik creëer die kansen wel en daar moet je ook goed voor zijn. Dus ga maar weer iemand anders pesten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt het niet altijd op pech gooien grote vriend. Als je echt goed bent schiet je van de 11 schoten er gewoon 11 in. Jij bent niet echt goed, je bent echt slecht.![]()
Dat klopt, dus je bent goed in kansen creëren. Maar daar win je helaas niks mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik creëer die kansen wel en daar moet je ook goed voor zijn. Dus ga maar weer iemand anders pesten.
Ik pest je niet ik wijs je louter op feiten.![]()
je durft het gewoon niet toe te geven om je reputatie hoog te houden. maar je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik creëer die kansen wel en daar moet je ook goed voor zijn. Dus ga maar weer iemand anders pesten.![]()
Ik won de overige 3 ronden met mijn silvers tegen gold teams wel overtuigend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat klopt, dus je bent goed in kansen creëren. Maar daar win je helaas niks mee.
Ik pest je niet ik wijs je louter op feiten.![]()
Ja PSV won de eerste 5 wedstrijden van het seizoen ook overtuigend.... kijk waar ze nu zijn...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik won de overige 3 ronden met mijn silvers tegen gold teams wel overtuigend.![]()
Het ging zo goed maar jij verpest het weer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt zeker? Ga lekker in noord korea wonen man gek.![]()
Lekker makkelijk om mij altijd de schuld te geven, ik heb ook gevoelens hoor !!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging zo goed maar jij verpest het weer.![]()
Beter speel je niet tegen die tering Koreanen van hemquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Jij hebt dat amerikanen team toch?![]()
![]()
Prijzen van de legends zakken nu best in elkaarik miste wel een Vieri voor 1,2m terwijl de goedkoopste 1,5m is. ik twijfelde maar hij is deze week ook de spotlight legend, die heeft ook een hogere kans om gepulled te worden deze week
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Prijzen van de legends zakken nu best in elkaarik miste wel een Vieri voor 1,2m terwijl de goedkoopste 1,5m is. ik twijfelde maar hij is deze week ook de spotlight legend, die heeft ook een hogere kans om gepulled te worden deze week
laat maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm fuck, ik zit even niet op te letten en ik mis de 50k pakjes...?![]()
smlenoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm fuck, ik zit even niet op te letten en ik mis de 50k pakjes...?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit vaak aan de andere kant. Mijn tegenstanders hebben vaak het dubbele aan schoten op doel (vaak van afstand) maar ik maak de kansen wel af. Is het niet uit corners dan is het wel in de omschakeling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik gooi dit spel nog een keer weg.. eindelijk speel ik echt goed maar ik word zoals altijd niet beloond.
Ik kan wel proberen om te gaan "domineren". Maar ik kan dat gewoon niet. Alleen als mijn tegenstander echt drama is dan wil ik het nog wel eens proberen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
is toch ook niks mis met een paar goede counters? Als de ander zo graag wil domineren moet ie dat doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zit vaak aan de andere kant. Mijn tegenstanders hebben vaak het dubbele aan schoten op doel (vaak van afstand) maar ik maak de kansen wel af. Is het niet uit corners dan is het wel in de omschakeling.
Ik kan wel proberen om te gaan "domineren". Maar ik kan dat gewoon niet. Alleen als mijn tegenstander echt drama is dan wil ik het nog wel eens proberen.![]()
Klassieke prank iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Heb hem eerder gezien bij militaire maar vind het toch altijd leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het ook niet. Maar net als in het echt wordt het niet echt gewaardeerd. Ik hoor ook regelmatig mijn tegenstanders schreeuwen als ik na 60 minuten er een keertje uitkwam en met 1 schot 1 goal maakte.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
is toch ook niks mis met een paar goede counters? Als de ander zo graag wil domineren moet ie dat doen.
Laatst kwam ik 2-1 achter en ik kreeg ook nog eens rood. 2 counters later was het 2-3. Gozer ging schelden...niet normaal meer. Hij ging ook gelijk weg.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En dan die sorry celebration doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar net als in het echt wordt het niet echt gewaardeerd. Ik hoor ook regelmatig mijn tegenstanders schreeuwen als ik na 60 minuten er een keertje uitkwam en met 1 schot 1 goal maakte.
Laatst kwam ik 2-1 achter en ik kreeg ook nog eens rood. 2 counters later was het 2-3. Gozer ging schelden...niet normaal meer. Hij ging ook gelijk weg.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:14:18#PSV-supporters voeren morgen actie op De Herdgang om 12.00 vanwege de slechte resultaten. reageer retweet
!!!!!!
![]()
yesssquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 19:14:18#PSV-supporters voeren morgen actie op De Herdgang om 12.00 vanwege de slechte resultaten. reageer retweet
!!!!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huppertssssssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe fatsoenlijk een vraag te stellen op een forumquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs op 3/4 chem komen die voorzetten gewoon aan en worden ze ingekopt..Ik speel met afstand het beste positiespel en net als bij Ajax wordt dat niet altijd beloond. Dus nu maar weer je mond houden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je durft het gewoon niet toe te geven om je reputatie hoog te houden. maar je bent gewoon slecht![]()
Dit zorgt er gewoon voor dat ik meteen zon schijthekel aan je heb hequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zelfs op 3/4 chem komen die voorzetten gewoon aan en worden ze ingekopt..
[..]
Ik speel met afstand het beste positiespel en net als bij Ajax wordt dat niet altijd beloond. Dus nu maar weer je mond houden.![]()
![]()
Nicequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nieuwe cupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan, maar ik heb ook een hekel aan jou. Iedere tegenstander is een LB+Y/pace of cross abuser en daar word ik niet goed van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit zorgt er gewoon voor dat ik meteen zon schijthekel aan je heb he![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb ook een hekel aan jou. Iedere tegenstander is een LB+Y/pace of cross abuser en daar word ik niet goed van.eindelijk geef je toe dat je niet goed bent
![]()
Ik geef je gelijk als je het over het wedstrijdbeeld hebt, maar 'ik speelde beter positiespel' is wel de grootste onzin die ik ooit over een potje FIFA heb gehoord.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb ook een hekel aan jou. Iedere tegenstander is een LB+Y/pace of cross abuser en daar word ik niet goed van.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik word ook misselijk van jou. gr grquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]eindelijk geef je toe dat je niet goed bent
![]()
Kom er zo aan!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Xboxers? Gaan we vanavond Divisie 1 winnen?![]()
Dat mag je vinden maar het is gewoon zo. Overigens is mijn record nu niet goed maar als ik de silver en de bronze cup gewoon kon spelen was mijn record veel beter geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk als je het over het wedstrijdbeeld hebt, maar 'ik speelde beter positiespel' is wel de grootste onzin die ik ooit over een potje FIFA heb gehoord.![]()
Single matches zijn echt slecht voor je record jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar het is gewoon zo. Overigens is mijn record nu niet goed maar als ik de silver en de bronze cup gewoon kon spelen was mijn record veel beter geweest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel als de tegenstanders bronzes op de bank zetten zodat ze hoge rated golds kunnen gebruiken. Vaak blijf ik tegen dat soort teams nog wel overeind.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Single matches zijn echt slecht voor je record ja![]()
True. Echt iedereen doet dat daar. Probeerde het deze week een paar potjes met silvers, maar je speelt echt alleen tegen gold teams met rating van 74 of lager. Sneu volk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als de tegenstanders bronzes op de bank zetten zodat ze hoge rated golds kunnen gebruiken. Vaak blijf ik tegen dat soort teams nog wel overeind.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles behalve online seasons is goed voor je record.
FUT 14 is helemaal niet gemaakt voor positiespel![]()
![]()
De 1-1 die je wist dat zou komen
Casta IFAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat laatste heb ik nu ook wel gemerkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Alles behalve online seasons is goed voor je record.
FUT 14 is helemaal niet gemaakt voor positiespel![]()
Castaignos 90 paceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een goal Twente
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vast welquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het begin van VI niet gezien maar hebben ze nog iets over Serero of over Ajax gezegd? gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er zijn dus heel veel mensen die die error krijgen die ik heb en in deze thread is nog niks opgelost: http://answers.ea.com/t5/(...)td-p/1645943/page/16![]()
![]()
Echt te triest voor woorden. Ook best veel mensen die dit hebben:quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn dus heel veel mensen die die error krijgen die ik heb en in deze thread is nog niks opgelost: http://answers.ea.com/t5/(...)td-p/1645943/page/16
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bas Dost krijgt speelminuten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Voor de Breaking Bad fans en Cookie clicker addicts
http://clickingbad.nullism.com/
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom krijg ik nog steeds de verkeerde speler geselecteerd bij een corner?
Laat maar ik was vergeten dat ik al 5 wedstrijden achter elkaar ongeslagen was.
3x op de lat had geschoten, en 15 shots on target had en hij 4.
[ Bericht 34% gewijzigd door HugoohAFCA op 29-11-2013 22:28:06 ]![]()
Waarom staat Walker op de punt van het doelgebied om de ballen weg te koppen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom krijg ik nog steeds de verkeerde speler geselecteerd bij een corner?![]()
![]()
deze is kut, moet je echt klikkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
http://clickingbad.nullism.com/bij die andere kon je al supersnel alles voor je het werk laten doen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
![]()
Kom ik net thuis en merk ik door de enorme stank dat mijn hond de hele woonkamer heeft verbouwd met stront.Aan de geur die door de hele kamer hing te ruiken lag het er al wel een aantal uur. De tering... ik ging echt bijna over mijn nek tijdens het binnenkomen en opruimen
De hond heb ik overigens direct naar de dichtst bijzijnde chinees gebracht.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja. Elk jaar als eerste team.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat me raden
Ajax ga je zeker managen
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nog niet..de mp4 tenminstequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een linkje naar de VI aflevering van vandaag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)8fe-c81b83b10fbd.mp4quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een linkje naar de VI aflevering van vandaag?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)8fe-c81b83b10fbd.mp4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-197775.html even in de gaten houdenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eh.. wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef jhoopie het volgende:
waar is maver ons hele plan om ds2 te permabannen loopt in de soep hoe kan dit nou![]()
Hier mensen die hun Xbox coins kwijt willen en zoeken naar PS coins?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Wat heb ik er mee te maken ????quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef jhoopie het volgende:
waar is maver ons hele plan om ds2 te permabannen loopt in de soep hoe kan dit nou![]()
gelijk 150 sp listenquote:
lul jij eens effe niet zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:53 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ja maver wilt jou van het forum af ik help hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe bevalt de ps?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja tof. ziet er erg goed uit. Morgen krijg ik Killzone binnen dus dan kunnen we echt gaan beginnen. Gelukkig weer kunnen inloggen op PSN vanavond nadat het heel de dag al traag is en er zelf al uit heeft gelegen.quote:![]()
k nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja tof. ziet er erg goed uit. Morgen krijg ik Killzone binnen dus dan kunnen we echt gaan beginnen. Gelukkig weer kunnen inloggen op PSN vanavond nadat het heel de dag al traag is en er zelf al uit heeft gelegen.hopelijk bevalt kz. ga je sp of mp spelen?
Allebei. Ik heb even hedge van hier ook even toegevoegd op PSN voor Killzone dus we kunnen lekker gaan knallenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k nicehopelijk bevalt kz. ga je sp of mp spelen?
![]()
Batches (purity is Blue Platinum)quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
http://clickingbad.nullism.com/
861,853
441 per second (net)
2,295 per second (gross)
Cash Money ($30.50 ea)
$6,019,344
$62,131 laundered
$56,547 per second
ik moet echt wat nuttigs gaan doen.k chillquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Allebei. Ik heb even hedge van hier ook even toegevoegd op PSN voor Killzone dus we kunnen lekker gaan knallenhave fun
$145,180 per secondquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Batches (purity is Blue Platinum)
861,853
441 per second (net)
2,295 per second (gross)
Cash Money ($30.50 ea)
$6,019,344
$62,131 laundered
$56,547 per second
ik moet echt wat nuttigs gaan doen.
[..]
k chillhave fun
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-197775.html even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand een alternatief voor deze? http://rtl.ksya.net
Die RTLgemist app op de ipad is echtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Dom volkquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:25 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
http://help.rtlxl.nl/cust(...)-ksya-net-werkt-niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
$237,107 per secondquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
$557,357 per secondquote:
I give up'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja hoor, eindelijk heb ik dat toernooi van 3.5k + een consumables pack gewonnen.. echt niet te geloven wat een finale. Tegen iemand die echt alleen maar voorzetten ging geven en ik kon niks doen om ze te stoppen en dan kwamen ze elke keer precies aan en ze werden elke keer binnengekopt. Echt ongelooflijk irritant. Uiteindelijk won ik 6-5 met mijn Bundesilver team maar ik had een gold GK. Jawel, ik heb een gold GK gebruikt.![]()
Wel mooi even een 'basic' chemistry style meegepikt!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dit is dan de beloning + die 3.5k: [ afbeelding ]![]()
Het is een backbone dus die is niet waardeloos.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Wel mooi even een 'basic' chemistry style meegepikt!![]()
topquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dit is dan de beloning + die 3.5k: [ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
861,853
441 per second (net)
2,295 per second (gross)
Cash Money ($30.50 ea)
$6,019,344
$62,131 laundered
$56,547 per second
ik moet echt wat nuttigs gaan doen.
[..]
k chillhave fun
Batches (purity is Blue Platinum)quote:
21,212,382
10,961 per second (net)
83,275 per second (gross)
Cash Money ($30.50 ea)
$307,577,555
$307,577,555 laundered
$2,205,577 per second'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
oh jezus wat heb ik jullie aangedaan met dat kutspelletjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
21,212,382
10,961 per second (net)
Cash Money ($30.50 ea)
$307,577,555
$307,577,555 laundered
$2,205,577 per secondHoe. De. Vliegende. Neuq.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
21,212,382
10,961 per second (net)
Cash Money ($30.50 ea)
$307,577,555
$307,577,555 laundered
$2,205,577 per secondhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
een police force en een crooked senator hielpen wel meequote:quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
oh jezus wat heb ik jullie aangedaan met dat kutspelletje
Ah, ja ik heb eerst al die kleintjes bijna gemaxed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
een police force en een crooked senator hielpen wel mee
[..]
ik bekijk wel steeds welke het meest value voor geld geven en niet te veel risico opleverenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, ja ik heb eerst al die kleintjes bijna gemaxed.
niet dat dat laatste nu boeit
You have a nearly impossible chance of a DEA raid (-84%'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
gr grquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
jeuj geen internet dat om half 1 uitvalt maar als het goed is om 1 uur![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
jeuj geen internet dat om half 1 uitvalt maar als het goed is om 1 uur
Die tegenstander waar ik de finale van won zit in divisie 2.. verder bevalt het wel om een gold GK op doel te hebben.![]()
Ik hen een silver team met Chandler RB, dus ging even proberen die cup met 1 Amerikaan te spelen .
Drie wedstrijden, drie keer een full powered BPL team met Howard danwel IF Howard op doel.
Twee keer gewonnen, maar dat waren ook konkoslechte spelers.![]()
Ik moest bijna standaard tegen een BPL team met Howard op doel of een Bundesliga team met Jones erin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik hen een silver team met Chandler RB, dus ging even proberen die cup met 1 Amerikaan te spelen .
Drie wedstrijden, drie keer een full powered BPL team met Howard danwel IF Howard op doel.
Twee keer gewonnen, maar dat waren ook konkoslechte spelers.![]()
Gaaf dat toernooi man. Veel mensen die het spelen ook..
![]()
Edit: Eindelijk tegenstander, hij heeft Ribery![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dat toernooi wel leuk zou zijn maar dat viel best wel tegen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef ThadCastle het volgende:
Gaaf dat toernooi man. Veel mensen die het spelen ook..
![]()
Edit: Eindelijk tegenstander, hij heeft Ribery![]()
![]()
Potje 1-0 die flikker quit en mijn doos blijft hangen. Was verder wel een leuk potjeNice potje niet gewonnen
![]()
Uit FM topic (Dion)
You're not alone DS2![]()
Een van de FM talentjes dit jaar.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een shenkie inderdaad, ik zou er op z'n minst paar potjes mee spelenquote:
Het begint met de Dquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Johnbon het volgende:
Er is weinig gepost voor een vrijdag avond vandaag!![]()
![]()
![]()
Het was eigenlijk een 433 met Mertens op LW en De Rossi op CDM. Maar wat een prut, ik merk dat ik 2 spitsen nodig heb, want met die andere 2 teams heb ik niet verloren en die squads zijn 41212.
Maar hoe de linkerkant in te delen? Constant lijkt mij de betere back, maar als ik een Italiaan op LM zet, dan kan ik daar Criscito neer zetten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
"DS2 die opblijft tot de daily gifts doordat zijn internetslot het niet doet is dan ook wel direct een voorbeeld van waarom dat internetslot er eigenlijk op zit."![]()
In het weekend blijf ik altijd zo lang op. En ik had de daily gifts om half 2 al gekregen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:50 schreef wieisboos het volgende:
"DS2 die opblijft tot de daily gifts doordat zijn internetslot het niet doet is dan ook wel direct een voorbeeld van waarom dat internetslot er eigenlijk op zit."![]()
Constant is een van de beste backs door zijn kracht en lengte. Verder ook een goede voorzet en snel. LM sowieso geen IF Cuadradoquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het was eigenlijk een 433 met Mertens op LW en De Rossi op CDM. Maar wat een prut, ik merk dat ik 2 spitsen nodig heb, want met die andere 2 teams heb ik niet verloren en die squads zijn 41212.
Maar hoe de linkerkant in te delen? Constant lijkt mij de betere back, maar als ik een Italiaan op LM zet, dan kan ik daar Criscito neer zetten.![]()
![]()
Agricultural Simulator 2014 is uit!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:46 schreef Johnbon het volgende:
Er is weinig gepost voor een vrijdag avond vandaag!![]()
Hahah, ja hij staat daar nu op RM. Maar ook dat is geen verplichting ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Constant is een van de beste backs door zijn kracht en lengte. Verder ook een goede voorzet en snel. LM sowieso geen IF CuadradoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik moest tegen iemand die Constant met El Shaa en Biabiany voorzetten ging gevenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Constant is een van de beste backs door zijn kracht en lengte. Verder ook een goede voorzet en snel. LM sowieso geen IF Cuadrado![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest tegen iemand die Constant met El Shaa en Biabiany voorzetten ging geven![]()
![]()
![]()
Heb je 4222 al geprobeerd? Elk jaar de beste formatie, afgelopen week 2x divisie 1 met dit team gewonnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hoe de linkerkant in te delen? Constant lijkt mij de betere back, maar als ik een Italiaan op LM zet, dan kan ik daar Criscito neer zetten.
BankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me rug haren gaan alleen bij de naam al omhoog. Even google raadplegen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Agricultural Simulator 2014 is uit!!!🍆![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je 4222 al geprobeerd? Elk jaar de beste formatie, afgelopen week 2x divisie 1 met dit team gewonnen.
[ afbeelding ]
Bank4222 is misschien wel een leuke om te proberen inderdaad.. Maar misschien dat ik dan liever mijn Bundesliga of BPL (Nasri wide camSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) squad daar naar ombouw.
Maareh, ik dacht aan Constant (al gekocht trouwens) en El Shaarawy
Ik vind het heerlijk spelen. De CAMs staan nog best ver naar buiten waardoor het toch een soort wingers zijn. Als je de backs bij het spel betrekt kan je toch makkelijk de bal naar voren krijgen door combinaties en omdat je twee spitsen hebt kan je de bal ook nog afleggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
4222 is misschien wel een leuke om te proberen inderdaad.. Maar misschien dat ik dan liever mijn Bundesliga of BPL (Nasri wide cam) squad daar naar ombouw.
Vond El Shaarawy niet zo geweldig, gebruikte hem in 4231(2). Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe je hem gebruikt. Voorin is hij wat gevaarlijker terwijl je in de opbouw niet zo veel aan hem hebt. Heb nog niet met Asamoah gespeeld maar dat lijkt me wel wat, maar vooral omdat hij in het echt nu erg goed speelt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:02 schreef DuTank het volgende:
Maareh, ik dacht aan Constant (al gekocht trouwens) en El Shaarawy
![]()
Zojuist een El Shaarawy met Hunter voor 5k opgepikt, SMLENO.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk spelen. De CAMs staan nog best ver naar buiten waardoor het toch een soort wingers zijn. Als je de backs bij het spel betrekt kan je toch makkelijk de bal naar voren krijgen door combinaties en omdat je twee spitsen hebt kan je de bal ook nog afleggen.
[..]
Vond El Shaarawy niet zo geweldig, gebruikte hem in 4231(2). Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe je hem gebruikt. Voorin is hij wat gevaarlijker terwijl je in de opbouw niet zo veel aan hem hebt. Heb nog niet met Asamoah gespeeld maar dat lijkt me wel wat, maar vooral omdat hij in het echt nu erg goed speelt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prima. Die van mij had ik voor 18,250... maar dat was een tijdje geleden... 6 goals uit 25 wedstrijden, niet iets om over naar huis te schrijven. Maar Cerci had ook maar 5 goals uit 23 wedstrijden dus waarschijnlijk lag het meer aan mijn spel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zojuist een El Shaarawy met Hunter voor 5k opgepikt, SMLENO.![]()
Morgen!
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op 30 november 2013 barst het feest los in Den Haag. We herdenken dan hoe Prins Willem Frederik 200 jaar geleden op Scheveningen aankwam.
200 jaar koninkrijkbeter op tijd helemaal wakker dan ga ik ook wel ff kijken
haha ziek, vannacht nog zolang door lopen spelen johquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:48 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
En nu echt aan het werk.![]()
Morgen
Club Vie gister![]()
Vandaag probeer ik het rustiger te houden, zondag gamen met mah niggas
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Doet ea ook wel eens iets zonder dat ze er geld mee kunnen verdienen? Zoals de player search fixen en het vastlopen als de tegenstander leaved![]()
Helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:13 schreef Jongentje. het volgende:
Doet ea ook wel eens iets zonder dat ze er geld mee kunnen verdienen? Zoals de player search fixen en het vastlopen als de tegenstander leavedSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is gewoon te makkelijk om grappen te maken over Constant.. het is dan ook niet raar dat mensen constant grappen over hem maken. Goedemiddag![]()
![]()
Wel raar dat jij constant over Constant begint. Als je zijn lul constant diep in je hol wil hebben kun je het ook meteen toegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon te makkelijk om grappen te maken over Constant.. het is dan ook niet raar dat mensen constant grappen over hem maken. Goedemiddag
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Constant dat gezeur over DS2 en Constantquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel raar dat jij constant over Constant begint. Als je zijn lul constant diep in je hol wil hebben kun je het ook meteen toegeven.![]()
![]()
Wat raar dat jij meteen zo begint te praten. Dat zegt genoeg over jou gr grquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel raar dat jij constant over Constant begint. Als je zijn lul constant diep in je hol wil hebben kun je het ook meteen toegeven.![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:02:05Ludiek protest balende PSV-fans met busjes peper en potten pindakaas http://t.co/g5HzoEjhmx reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hou je bek, kut vent! gr grquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat raar dat jij meteen zo begint te praten. Dat zegt genoeg over jou gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: