SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
wanpointtoekee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sangweni heeft best wel goede stats voor een silver CB.. 82 standing tackle, 79 marking en 72 slide tackle. Hij is alleen niet groot met 1.82 en Rekik is 1.85. In mijn andere team heb ik 1 CB van 1.80 en 1 van 1.83.![]()
Misschien iets bedenken met hem en Frei ofzo. Heb weinig creativiteit atm alleenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Altintop voor 35k binnengehengeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind die Maxim die ik nu heb als CAM echt goed. Maar ga hem wel uitproberen natuurlijk. En anders met winst verkopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien iets bedenken met hem en Frei ofzo. Heb weinig creativiteit atm alleen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Davis is goed ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
Wat is dit voor daily gift?
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had 2.5k, dat is op de XBox in ieder geval beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een vraagstuk:
Stel een gebeurtenis heeft de kans dat het 1 keer in de 100 jaar gebeurt, maar de data die ik onderzoek omvat slechts 20 jaar, wat is dan de kans dat die gebeurtenis gebeurt in mijn data?![]()
Weet je dit niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
Een vraagstuk:
Stel een gebeurtenis heeft de kans dat het 1 keer in de 100 jaar gebeurt, maar de data die ik onderzoek omvat slechts 20 jaar, wat is dan de kans dat die gebeurtenis gebeurt in mijn data?
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?![]()
![]()
Dat is wel leuk eigenlijk..gewoon je ultimate team en iedereen heeft het zelfde nadeelquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu dat je wel minimaal 1 speler uit de USA in je starting 11 moet hebben voor dat andere toernooi, ze hebben het dus aangepast.![]()
Ik heb wel een antwoord ja. Maar heb het aan meerdere (master)studenten voorgelegd en het verbaasd je nog hoe verschillend mensen redeneren.quote:![]()
Heerlijk om dit mailtje te krijgen van een docent, vooral omdat ik het cijfer nog niet weet...quote:Beste studenten,
Ik geloof dat een groot deel van jullie eindelijk van TCV verlost is. Voor diegenen die een onvoldoende hebben: inzage vindt plaats op don![]()
![]()
![]()
![]()
Dan krijg je vast wel mensen die meteen gaan wisselen. Het is wel interessant aangezien je dan alleen maar tegen lage chem teams moet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk eigenlijk..gewoon je ultimate team en iedereen heeft het zelfde nadeel![]()
Wat zeggen die dan? Ik zou zeggen: 100% kans dat het in een eeuw voorkomt. Dus 20 jaar is 1/5 daarvan: 20%.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb wel een antwoord ja. Maar heb het aan meerdere (master)studenten voorgelegd en het verbaasd je nog hoe verschillend mensen redeneren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef wieisboos het volgende:
carcela is echt kkslecht dit jaar. bakt er helemaal niks van
[ afbeelding ]![]()
Zo... ff resogun en contrast 'gekocht' voor de PS4. Kan ik ze downloaden op het moment dat mijn PS4 er is. Over een maandje ofzo
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dat is ook mijn redenatie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat zeggen die dan? Ik zou zeggen: 100% kans dat het in een eeuw voorkomt. Dus 20 jaar is 1/5 daarvan: 20%.
Sommigen redeneerden als volgt:
Er is een 0,01 kans dat het gebeurt, en aangezien je maar naar 20 jaar kijkt wordt de kans dat het in die 20 jaar gebeurt dus 5 keer kleiner, dus 0.002![]()
Maar je hebt niks aan wissels toch..die krijgen ook gewoon brakke chem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan krijg je vast wel mensen die meteen gaan wisselen. Het is wel interessant aangezien je dan alleen maar tegen lage chem teams moet.
11 leagues zijn er wel veel..dan moet je alsnog een beetje puzzelen
Iedereen heeft 3 chem volgens mij, dus max 33 chem dan? Beetje meer voor 1 speler door een manager en evt wat loyalty, dus dan zit je op 33 tot 45 chem. Wissel krijgt gewoon team chem/11 toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt hier ook tegen na 9 potjes (wel op RM)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef wieisboos het volgende:
carcela is echt kkslecht dit jaar. bakt er helemaal niks van
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een debiele redenatie zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn redenatie.
Er is een 0,01 kans dat het gebeurt, en aangezien je maar naar 20 jaar kijkt wordt de kans dat het in die 20 jaar gebeurt dus 5 keer kleiner, dus 0.002het is natuurlijk 50%.
![]()
![]()
Die vergeten iets. Het gebeurt sowieso in die 100 jaar, dus over 100 jaar gezien: p = 1. Dus de kans dat het in een bepaald specifiek jaar voorkomt is 0,01. Dus even in woorden:quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn redenatie.
Er is een 0,01 kans dat het gebeurt, en aangezien je maar naar 20 jaar kijkt wordt de kans dat het in die 20 jaar gebeurt dus 5 keer kleiner, dus 0.002
Kans dat gebeurtenis X voorkomt in jaar 1 = 0,01.
Kans dat gebeurtenis X voorkomt in jaar 2 = 0,01. Als je dit doet tot de 100 en je telt al die kansen bij elkaar op (jaar 1 OF jaar 2 OF jaar 3, etc = p + p + p), dan krijg je p = 1.
Doe je dit voor 20 jaar, dan krijg je p = 0,2. Oftewel 20%Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Helemaal mee eens! Het gebeurt wel of het gebeurt niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een debiele redenatie zeghet is natuurlijk 50%.
![]()
#Kutgrappenvrijdagquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het gebeurt wel of het gebeurt niet natuurlijk!![]()
Ik heb nog wel een kutgrap voor je:quote:
Het gaapt en stinkt naar vis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou ze geven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo Mathletes!
#Kutgrappenvrijdag![]()
Bij de xbox is het op Y (driehoekje) drukken als je de logo's van jou en je tegenstander ziet (voor het kiezen van de shirts), dan die ander als Guest laten aanmeldenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe ik fifa 14 op ps4 ultimate team met 2 man kan spelen ?![]()
Ik dacht dat een invaller automatisch 9 chem krijgt of was dat alleen vorig jaar?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je hebt niks aan wissels toch..die krijgen ook gewoon brakke chem.
11 leagues zijn er wel veel..dan moet je alsnog een beetje puzzelen
Iedereen heeft 3 chem volgens mij, dus max 33 chem dan? Beetje meer voor 1 speler door een manager en evt wat loyalty, dus dan zit je op 33 tot 45 chem. Wissel krijgt gewoon team chem/11 toch?![]()
Ze nemen de chem over van de speler die ze vervangen volgens mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een invaller automatisch 9 chem krijgt of was dat alleen vorig jaar?![]()
Ik voldoe niet aan de eisen met mijn nieuwe team dus ik heb nu Beerens en Johannsson erin gezet in plaats van Bakkali en Hoesen.. Johannsson voldoet eigenlijk niet aan mijn eisen met zijn 2* maar hij scoorde 2x bij zijn debuut. Ruiter met een paar geniale reddingen![]()
![]()
Jazeker, klopt als een bus. Ik kon ze met mijn eigen uitleg niet overtuigen dus heb ze dat even gekopieerd en nu hebben ze het licht ook gezienquote:![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jazeker, klopt als een bus. Ik kon ze met mijn eigen uitleg niet overtuigen dus heb ze dat even gekopieerd en nu hebben ze het licht ook gezienMaar daar zaten dus master studenten tussen?
werkt niet man gvdquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij de xbox is het op Y (driehoekje) drukken als je de logo's van jou en je tegenstander ziet (voor het kiezen van de shirts), dan die ander als Guest laten aanmelden![]()
Er staat (normaal gesproken) onderaan: Add Guest (en dan het knopje wat je moet indrukken). Het zou zich moeten wijzen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klinkt wel lollig jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hey Reemi, even een vraagje. Waarom heb jij die K als UI? Het zal vast wel een keer eerder gevraagd zijn, maar goed.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
The Killersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hey Reemi, even een vraagje. Waarom heb jij die K als UI? Het zal vast wel een keer eerder gevraagd zijn, maar goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3x K staat zo raar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hey Reemi, even een vraagje. Waarom heb jij die K als UI? Het zal vast wel een keer eerder gevraagd zijn, maar goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: