SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
wanpointtoekee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sangweni heeft best wel goede stats voor een silver CB.. 82 standing tackle, 79 marking en 72 slide tackle. Hij is alleen niet groot met 1.82 en Rekik is 1.85. In mijn andere team heb ik 1 CB van 1.80 en 1 van 1.83.![]()
Misschien iets bedenken met hem en Frei ofzo. Heb weinig creativiteit atm alleenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Altintop voor 35k binnengehengeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind die Maxim die ik nu heb als CAM echt goed. Maar ga hem wel uitproberen natuurlijk. En anders met winst verkopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien iets bedenken met hem en Frei ofzo. Heb weinig creativiteit atm alleen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Davis is goed ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
Wat is dit voor daily gift?
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had 2.5k, dat is op de XBox in ieder geval beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij die vaker.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een vraagstuk:
Stel een gebeurtenis heeft de kans dat het 1 keer in de 100 jaar gebeurt, maar de data die ik onderzoek omvat slechts 20 jaar, wat is dan de kans dat die gebeurtenis gebeurt in mijn data?![]()
Weet je dit niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef DannyDeko het volgende:
Een vraagstuk:
Stel een gebeurtenis heeft de kans dat het 1 keer in de 100 jaar gebeurt, maar de data die ik onderzoek omvat slechts 20 jaar, wat is dan de kans dat die gebeurtenis gebeurt in mijn data?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?![]()
![]()
Dat is wel leuk eigenlijk..gewoon je ultimate team en iedereen heeft het zelfde nadeelquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt een nieuw toernooi aan waarin je 11 nationaliteiten en 11 leagues in de starting 11 moet hebben.. dan kun je toch geen fatsoenlijke chem halen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu dat je wel minimaal 1 speler uit de USA in je starting 11 moet hebben voor dat andere toernooi, ze hebben het dus aangepast.![]()
Ik heb wel een antwoord ja. Maar heb het aan meerdere (master)studenten voorgelegd en het verbaasd je nog hoe verschillend mensen redeneren.quote:![]()
Heerlijk om dit mailtje te krijgen van een docent, vooral omdat ik het cijfer nog niet weet...quote:Beste studenten,
Ik geloof dat een groot deel van jullie eindelijk van TCV verlost is. Voor diegenen die een onvoldoende hebben: inzage vindt plaats op don![]()
![]()
![]()
![]()
Dan krijg je vast wel mensen die meteen gaan wisselen. Het is wel interessant aangezien je dan alleen maar tegen lage chem teams moet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk eigenlijk..gewoon je ultimate team en iedereen heeft het zelfde nadeel![]()
Wat zeggen die dan? Ik zou zeggen: 100% kans dat het in een eeuw voorkomt. Dus 20 jaar is 1/5 daarvan: 20%.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb wel een antwoord ja. Maar heb het aan meerdere (master)studenten voorgelegd en het verbaasd je nog hoe verschillend mensen redeneren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef wieisboos het volgende:
carcela is echt kkslecht dit jaar. bakt er helemaal niks van
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |