Bij de publieke omroep zijn wel veel 'negers omdat het moet', daar dankt bv. Jurgen Rayman zijn tv-carrière aanquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:02 schreef sp3c het volgende:
maar doet de overheid dit wel?
volgens mij leggen ze niets op, als er geen negers solliciteren voor je bloemkoolresteaurant dan krijg je geen boetes totdat je er 1 gevonden hebt die je piepers wil jassen ofzo
Ik ben laaiend van woede!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
ik maak zelf ook gewoon negergrappen trouwens maar als de ober me bij voorbaat al kip komt brengen omdat wij dat zo lekker vinden dan wordt ik best pissig
Echt?quote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij de publieke omroep zijn wel veel 'negers omdat het moet', daar dankt bv. Jurgen Rayman zijn tv-carrière aan
Kun je dit ook hardmaken wat je hier zegt?quote:Op zondag 1 december 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
daar dankt bv. Jurgen Rayman zijn tv-carrière aan
Vind ik ook, Nico Zwinkels was de laatste gezonde man op RTL4!quote:Op zondag 1 december 2013 01:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Echt?
Aan de andere kant zie ik wel een buitensporig hoog quotum aan homo's in de TV wereld. Wordt tijd dat in dat wereldje de hetero positief gediscrimeerd gaat worden.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kun je dit ook hardmaken wat je hier zegt?
quote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een zeer betrouwbare bron.
Zit wel een interessante quote in: "Een grap is leuk als ie grappig is, andere voorwaarden zijn er niet".quote:Op zondag 1 december 2013 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een zeer betrouwbare bron.
Heb jij er wel eens aan gedacht te stoppen met het overmatig drugsgebruik?quote:Op zondag 1 december 2013 01:24 schreef De_uitblinker het volgende:
De strijd tussen de volken, of de onderling haat...
wordt door bepaalde belanghebbenden in stand gehouden.
Het is een kleine, nergens gewortelde internationale kliek
die de volken tegen elkaar ophitst, die niet wil dat ze tot rust komen.
Het zijn de mensen die overal en nergens thuis zijn....
die nergens een plek hebben waar ze zijn opgegroeid....
maar die vandaag in Berlijn wonen, morgen desnoods in Brussel...
overmorgen in Parijs of in Praag of in Wenen of in Londen...
en die zich overal thuis voelen.
Het zijn de enige mensen die je werkelijk 'internationale elementen' kunt noemen omdat zij overal zaken kunnen doen.
Maar het volk kan hen niet volgen.
Het volk is geketend aan z'n grond, geketend aan z'n vaderland...
is gebonden aan de mogelijkheden tot leven die zijn staat hem biedt...
de natie.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens aan gedacht te stoppen met het overmatig drugsgebruik?
Ah, van die speedgebruiker?quote:Op zondag 1 december 2013 01:29 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waar denk je dat deze quote wel niet vandaan komt?
Omdat je Joden makkelijk kunt vervangen met 'multinationals'quote:Op zondag 1 december 2013 01:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, van die speedgebruiker?
Dan alsnog de vraag: waarom post jij dit hier?
En wat wil je daar precies mee zeggen in het kader van dit topic?quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Omdat je Joden makkelijk kunt vervangen met 'multinationals'
Ja, ben ook benieuwd.quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En wat wil je daar precies mee zeggen in het kader van dit topic?
Gast, je kan voor jezelf denken. Sterker nog, dat moet je wel doen en ten alle tijden.quote:Op zondag 1 december 2013 01:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En wat wil je daar precies mee zeggen in het kader van dit topic?
Jij bent degene die iets probeert te verkondigen. Ik leg mensen niet graag woorden in de mond. Om die reden hou ik ook niet van allerlei cryptische opmerkingen. Zeg gewoon wat je bedoelt (zoals gelukkig na mijn verzoek wel enigszins deed), we zitten niet in een of andere 'raad de omschrijving'-spelshow.quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Gast, je kan voor jezelf denken. Sterker nog, dat moet je wel doen en ten alle tijden.
En hoe precies veroorzaken zij de sociale ongelijkheid, maatschappelijke onrust en ontevredenheid, en sociale onrechtvaardigheid volgens jou? En hoe precies zou je dit kunnen aanpakken volgens jou?quote:Met een beetje extrapolatie, kom je snel achter dat niet de negers het probleem zijn of de oorzaak van racisme, of geen een bevolkingsgroep wat dat betreft, maar de vuile multionationale kapitalisten die het fundament vormen van onze economisch systeem - ZIJ veroorzaken sociale ongelijkheid, maatschappelijke onrust en ontevredenheid, en sociale onrechtvaardigheid.
En toch gebiedt de waarheid te zeggen dat het leeuwendeel tegen de allochtoon is gericht, tegen alle normale verhoudingen in.quote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef Voorschrift het volgende:
Lekker boeiend allemaal, de enige reden waarom we verontwaardigd doen is omdat het per ongeluk is doorgestuurd. Hoevaak zullen Joden wel niet worden geweigerd bij Islamitische eettenten, of blanken bij een Afrikaanse club, laten we nou niet gaan doen alsof het allemaal zo'n ophef moet veroorzaken.
Lullig voor die gozer, maar het kan iedereen overkomen, allochtoon of autochtoon, blank of zwart of geel, hetero of homo, man of vrouw.
Dat is locatiegebonden en verschilt dus per land.quote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
En toch gebiedt de waarheid te zeggen dat het leeuwendeel tegen de allochtoon is gericht, tegen alle normale verhoudingen in.
Ja dat komt door stereotypering, en daarnaast wellicht angst voor het onbekende. Als je op een verjaardag komt en er staan 2 mensen die je kent dan ga je daarheen, en niet naar de onbekenden waar je verder eigenlijk geen notie van hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
En toch gebiedt de waarheid te zeggen dat het leeuwendeel tegen de allochtoon is gericht, tegen alle normale verhoudingen in.
Dankoewel....maar de post waarop Krekker en ik reageerde was totaal niet duidelijk dat je dit bedoelde.quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Gast, je kan voor jezelf denken. Sterker nog, dat moet je wel doen en ten alle tijden.
Met een beetje extrapolatie, kom je snel achter dat niet de negers het probleem zijn of de oorzaak van racisme, of geen een bevolkingsgroep wat dat betreft, maar de vuile multionationale kapitalisten die het fundament vormen van onze economisch systeem - ZIJ veroorzaken sociale ongelijkheid, maatschappelijke onrust en ontevredenheid, en sociale onrechtvaardigheid.
Juist die groep moet je aanpakken...
'' De onbekenden ".... is dat dan discriminatie?quote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat komt door stereotypering, en daarnaast wellicht angst voor het onbekende. Als je op een verjaardag komt en er staan 2 mensen die je kent dan ga je daarheen, en niet naar de onbekenden waar je verder eigenlijk geen notie van hebt.
Discriminatie kan vanalles zijn, het nadeel is echter dat het vaak wordt verward met racisme tegenwoordig. Als ik je m'n huis uittrap omdat ik vind dat je te kort bent om mijn werknemer te zijn dan is dat ook discriminatie, maar dat heeft dan weinig uit te staan met welke huidskleur je hebt. Zelfde geldt voor religie.quote:Op zondag 1 december 2013 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
'' De onbekenden ".... is dat dan discriminatie?
Gewoon een vorm van xenofobie waar iedereen zich schuldig aan maakt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
'' De onbekenden ".... is dat dan discriminatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |