abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133781096
Oh en Limone, wat hierboven gezegd is :* het wordt echt makkelijker. En, vind ik persoonlijk, ook steeds leuker O+
pi_133781309
Danic, wat enorm naar!

Limone, wat er al gezegd is, het wordt makkelijker. Alles wordt makkelijker, heus.

Ik heb een slaapbaby vandaag. Zo ken ik hem niet, ik word er ongemakkelijk van :')
pi_133781514
Limone, ik herken het allemaal. Het komt goed :).

LE, gek dan he?
Home is where the O+ is...
pi_133781578
Heel gek! Hij is normaal veel aan het kletsen en lachenlachenlachen want HET LEVEN IS TOFFF *O* maar nu is hij heel stilletjes en tam. Ik vermoed dat hij zich niet superlekker voelt. Geen koorts of andere gekke dingen.
pi_133781626
De minimaximeet was leuheuk *O* Allemaal hartstikke sexy mannen van 40 met bierbuiken leuke mama's en babies O+

Limone, ik herken het ook, opeens ben je in het diepe gegooid/gesprongen en lijkt het alsof je voor altijd moet blijven zwemmen, maar je komt echt vanzelf bij de kant! Je went steeds meer aan elkaar en je kleine baby aan de wereld, en voor je het weet herken je opeens weer een soort ritme in je leven of heb je opeens weer even tijd voor jezelf tussendoor. Ik had zelf ook heel erg dat het op zo'n moment echt uitzichtloos leek, ik dacht dat het voor altijd zo zou zijn, maar zoals alles, verandert het allemaal binnen no-time. Vooral veel knuffelen, nu ze het zo fijn vind om op je te liggen. Wat spees zegt, je er aan over geven helpt veel :*

Danic, wat fijn dat er poep was! Maar wat verdrietig dat je niet bij de begravenis bent gekomen ;(
pi_133781729
Wat naar Danic.

Ik loopt het ook niet zo lekker vandaag. Ik zit er een beetje doorheen en loop vooral op eieren om mijn man te ontlasten terwijl ik het zelf ook zo goed kan gebruiken. Ben nu aan het wachten tot ik naar bed kan. Afgelopen avonden steeds minimaal 2 kinderen beneden gehad dus ontspannen lukt ook niet echt (en in bed lig je dan ook maar te wachten). Met positief denken en lagere verwachtingen zou het misschien allemaal prima zijn maar dat lukt me eventjes niet :{
pi_133781964
LE, ah gossie, het klinkt idd alsof ie zich niet zo lekker voelt. Hopelijk knapt hij snel weer op

Kyara :* :* kon ik maar wat voor je doen!
pi_133781967
Kyara :*
En ik had nog niet op je olijke tweeling gereageerd! Maar wat blijven ze leuk O+
Ik ga ze missen hoor als ze steaks naar het dreumes topic gaan.
pi_133782003
Straks? Dat is pas volgend jaar hoor. Duurt nog heel lang.

En thanx :*

(even van je af schrijven is soms al fijn)
pi_133782206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef bellelena het volgende:

Limone, ik herken het ook, opeens ben je in het diepe gegooid/gesprongen en lijkt het alsof je voor altijd moet blijven zwemmen, maar je komt echt vanzelf bij de kant! Je went steeds meer aan elkaar en je kleine baby aan de wereld, en voor je het weet herken je opeens weer een soort ritme in je leven of heb je opeens weer even tijd voor jezelf tussendoor. Ik had zelf ook heel erg dat het op zo'n moment echt uitzichtloos leek, ik dacht dat het voor altijd zo zou zijn, maar zoals alles, verandert het allemaal binnen no-time. Vooral veel knuffelen, nu ze het zo fijn vind om op je te liggen. Wat spees zegt, je er aan over geven helpt veel :*

Precies dat. Ook voor mij heel herkenbaar Limone. Al was je voorbereid en had je een duidelijk beeld van hoe het zou zijn met een kind, de werkelijkheid is toch heel anders. Het kost even tijd voor je gewend bent aan elkaar en de nieuwe situatie. Geef je er aan over, berust erin, en laat je meevoeren. En op een gegeven moment merk je dat het makkelijk gaat!

Kyara :* Waarom moet jij je man ontlasten? Hij moet juist in het weekend jou ontlasten :)
pi_133782565
foto's van de minimeet?
kyara :*
limone herkenbaar maar daar koop je zo weinig voor,

Hier een baby die overprikkeld is en ik gok buikpijn heeft -O- ze heeft vandaag nog niet gepoept en heeft daar last van denk ik.
pi_133782994
Sneu FR :*

Mineola, omdat hij er ook doorheen zit. Hij viel weer steeds in slaap op de bank dus heb hem maar naar bed gestuurd. Alleen daar bleef hij ook bijna 4 uur. En daarna had ie hoofdpijn. Kan je ook niks aan doen maar zorgde voor mij wel weer voor irritatie en hij had het idee dat hij zich moest verontschuldigen voor het feit dat hij hoofdpijn heeft.

Maar goed, nu iig ik dus in bed ipv dat ik sollicitatiebrieven schrijf.
pi_133783447
Danic wat rot dat je de begrafenis niet gered hebt. :*

Kyara :*
pi_133783541
Minimeetpictures *O* *O* *O* foto's met toestemming van de mama's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133783678
*de rest bijgelezen*

:* Kyara, therapeutisch om hier van je af te schrijven :)

L-E met je slaapkopje, misschien is hij gewoon even een beetje mwuh en heeft hij even geen zin in HETLEVENISTOFFF *O* *O* ;)
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:20:32 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133784511
Wat een gave foto's van de meet! Heel gaaf om alle mooie, leuke kindjes bij elkaar te zien O+

Limone, ik hadden daar ook enorm veel moeite mee. Maar zoals iedereen hier zegt, het komt goed. Accepteren dat je nu geleefd wordt door je lieve, leuke M. en zoals Belle zei, voor je het weet heb je ineens een beetje een ritme of tijd voor jezelf.
Ga vooral lekker veel met haar knuffelen, daar heeft ze behoefte aan na 9 maanden door jou te zijn gedragen O+ Wij hebben de eerste 4 weken vooral met T. op ons geslapen en gelegen :)

Kyara :* Wat enorm vervelend dat je er zo doorheen zit.. Het is allemaal wat teveel nu hè? :* Schrijf het maar lekker van je af, als dat helpt. Ook supermama's moeten af en toe hun ei kwijt!
pi_133785363
Wat een toffe foto's van de minimeet! Nu heb ik nog meer zin in de maximeet op 4 januari! Ik kwam er vanochtend achter dat 4 januari officieel nog in de kerstvakantie valt, en dat er dus géén babyzwemles is :D Dat scheelt me weer een dilemma...

Danic, wat vreselijk rot dat je door verkeersproblemen zoiets belangrijks gemist hebt :( Maar yay voor de (zachte) poep! Ik moest vanochtend nog aan jullie denken. Ik was Femke aan het afdrogen na het zwemmen, en ze lag gewoon live te poepen voordat ik een luier bij de hand had. "Nou, poepen geeft hier hele andere problemen"

Kyara :* Herkenbaar, je man willen ontzien, maar daardoor stiekum eigenlijk over je eigen grenzen heen gaan. Hopelijk komen jullie er samen uit. Is er binnenkort nog hulp van buitenaf? Je moeder misschien?
Geniale foto trouwens weer O+ Zo mooi die meiden van je... enneh.. zaterdagavonden zijn veel beter om in bed te liggen dan om sollicitatiebrieven te schrijven...

f_r, was het sinterklaasfeest toch teveel? Hopelijk knapt ze snel op.

Limone! Had ik je al welkom geheten? Ik kan niet anders dan de rest beamen: het wordt inderdaad beter, waarschijnlijk zelfs sneller dan je denkt. Wij zaten hier toevallig vanmiddag foto's en filmpjes van 6 maanden geleden te kijken. Verbazingwekkend hoeveel er verandert in zo'n korte tijd!

Welkom ook aapieannie

:* voor iedereen met zware nachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd naar foto's van de gekapte kat ;) Onze kat blijft niet lang genoeg bij de kinderen in de buurt om zoiets te laten gebeuren.

Avondje voor mezelf hier. ML is pokeren bij vrienden, en de kinders liggen al op bed en zijn diep in dromenland. Ben vanmiddag wezen shoppen en wilde ook cadeautjes halen voor m'n SS lootje, maar ik kon echt niets leuks vinden... zo moeilijk! En de tijd begint nu toch wel erg te dringen!
(En toen dacht ik, mooi moment om de sinterklaascadeautjes in te pakken, heb vanmiddag netjes papier gekocht enzo... maar ik had de rollen in de auto laten liggen, evenals een paar cadeautjes, want nieuwsgierige peuter enzo... en nu is ML weg.. mét de auto! Nah ja.. morgenavond dan maar)
pi_133787497
en toen was er niemand anders online... ;(
  zondag 1 december 2013 @ 00:13:44 #219
381212 Gulara
From the future
pi_133790526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef L0t.. het volgende:
Ikzelf krijg in ieder geval heel vaak de vraag of ze al doorslaapt, soms is het het eerste wat mensen vragen als het over J gaat.
Slaapt ie al door en krijgt ie nog borstvoeding?
Van alle miljoenen toffe dingen die hij kan, willen ze dit het allerliefste weten. -O-
  zondag 1 december 2013 @ 00:31:13 #220
378192 -mandy-
I am who I am
pi_133791035
:* Kyara. Ik vind het hartstikke knap hoe je je redt en je staande houdt met tweeling-baby's en een dreumes in huis. Hopelijk kunnen jullie zondag een beetje ontspannen en uitrusten en je batterijen weer opladen.

Leuke foto's van de meet!

Welkom Limone en Appieannie!

Tandje nr3 is sinds een week ook door bij D. :D 3 ondertandjes op een rij.

Hopelijk wil Pi snel de borst weer Gulara.

Wat naar Danic.

De tijd gaat zo snel!!!! Een paar dagen geleden werd mijn pasgeboren baby 7 maanden. Hij verandert zo snel, ontwikkelt zich zo vlug. Alleen in slaap geraken is moeilijker voor hem en langer dan 3 kwartier slapen overdag, vindt meneer niet nodig. Dat is dan meestal, 3 kwartier slapen, kwartier tot half uur brullen, en dan nog half uur/3 kwartier slapen.
Uit bed halen na 3 kwartier is geen optie omdat meneer dan beneden druk in zijn ogen wrijft "kijk mama ik ben moe, maar wil niet slapen", en ook niets goed vind dan.

Oeps, het is alweer half 1 en ik mag er op tijd voor de kids straks :z
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_133792086
Mooie foto's van de meet! Ziet er gezellig uit ^O^
pi_133795216
Ow vond het super!
Na de meet zijn we nog naar een verjaardag geweest en ook daar deed hij het super.
Heb gewoon echt zo'n leuke dag gehad gisteren O+

Maar vandaag een dagje thuis met z'n drietjes, niet teveel prikkels na zo'n drukke dag als gisteren ;)
  zondag 1 december 2013 @ 07:33:14 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133795518
Leuke meet foto's!
pi_133795702
Goed. Ik hou nu al anderhalve dag mijn mond (want zolang gaat het er nu al over geloof ik) maar ik vind het attent als mensen vragen of F doorslaapt en of ik bv geef. Ik had voor ik moeder was geen benul wat een baby op welke leeftijd kan (met twee maanden vragen of hij al kan zitten :+) en ik bén ook dolblij dat hij doorslaapt! Verder leg ik graag uit waarom ik flesvoeding geef want ik heb niet zomaar een keuze gemaakt dus kan het best onderbouwen. Mensen tonen interesse en ik lees hier alleen maar dat jullie iets anders hadden gehoopt. Ik vind het zo ondankbaar klinken :@ je kunt toch zeggen "maar waar ik pas echt van onder de indruk ben: hij kan al iets rustig neerleggen O+ en zijn poep is al echt een drol!". En dan snap ik het ook nog best als de ander denkt "eh... :?".
There, I said it! Pfffffieuw.

Kyara hoe is de nacht gegaan en vertel eens over je zondagsplanning? Sollicitatiebrieven worden trouwens beter als je (relatief) uitgerust bent :Y.

De meet O+ oh wat een geweldige foto's!! Die Senn is wel een flirt he? ;) en dat snaveltje op de laatste Ninfoto! :D

Aapieannie welkom, ik zag een prachtige baby voorbij komen!

Die gekapte kat :D dat zie ik hier ooit ook nog wel gebeuren..

Het gaat hier zo snel ineens lijkt het. Hij gaat zelf zitten, kan dan ook gewoon los zitten, hij valt alleen om als hij iets pakt wat te ver weg ligt. Hij kan zich echt snel door de kamer bewegen!
En hij viel vanmorgen weer in slaap tot 8:00 :o
pi_133795744
Het gaat me hier allemaal te snel om alkes bij te lezen en te reageren op alles. Maar wel even een :* voor kyara.

En limoentje niet helemaal herkenbaar..maar hier een dametje die standaard vanaf 3 uur snachts alleen nog maar op je buik wilt slapen en dat vindt ik soms al vermoeiend :@
Komt goed :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')