Wat een toffe foto's van de minimeet! Nu heb ik nog meer zin in de maximeet op 4 januari! Ik kwam er vanochtend achter dat 4 januari officieel nog in de kerstvakantie valt, en dat er dus géén babyzwemles is

Dat scheelt me weer een dilemma...
Danic, wat vreselijk rot dat je door verkeersproblemen zoiets belangrijks gemist hebt

Maar yay voor de (zachte) poep! Ik moest vanochtend nog aan jullie denken. Ik was Femke aan het afdrogen na het zwemmen, en ze lag gewoon live te poepen voordat ik een luier bij de hand had. "Nou, poepen geeft hier hele andere problemen"
Kyara

Herkenbaar, je man willen ontzien, maar daardoor stiekum eigenlijk over je eigen grenzen heen gaan. Hopelijk komen jullie er samen uit. Is er binnenkort nog hulp van buitenaf? Je moeder misschien?
Geniale foto trouwens weer

Zo mooi die meiden van je... enneh.. zaterdagavonden zijn veel beter om in bed te liggen dan om sollicitatiebrieven te schrijven...
f_r, was het sinterklaasfeest toch teveel? Hopelijk knapt ze snel op.
Limone! Had ik je al welkom geheten? Ik kan niet anders dan de rest beamen: het wordt inderdaad beter, waarschijnlijk zelfs sneller dan je denkt. Wij zaten hier toevallig vanmiddag foto's en filmpjes van 6 maanden geleden te kijken. Verbazingwekkend hoeveel er verandert in zo'n korte tijd!
Welkom ook aapieannie

voor iedereen met zware nachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd naar foto's van de gekapte kat

Onze kat blijft niet lang genoeg bij de kinderen in de buurt om zoiets te laten gebeuren.
Avondje voor mezelf hier. ML is pokeren bij vrienden, en de kinders liggen al op bed en zijn diep in dromenland. Ben vanmiddag wezen shoppen en wilde ook cadeautjes halen voor m'n SS lootje, maar ik kon echt niets leuks vinden... zo moeilijk! En de tijd begint nu toch wel erg te dringen!
(En toen dacht ik, mooi moment om de sinterklaascadeautjes in te pakken, heb vanmiddag netjes papier gekocht enzo... maar ik had de rollen in de auto laten liggen, evenals een paar cadeautjes, want nieuwsgierige peuter enzo... en nu is ML weg.. mét de auto! Nah ja.. morgenavond dan maar)