nee Wiskunde G natuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Hey, wat is gamma wiskunde?! Is dat op de middelbare wiskunde A?
nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:26 schreef Crack_ het volgende:
Hey, wat is gamma wiskunde?! Is dat op de middelbare wiskunde A?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bloedserieus, want ik vind dat magistraaljager
Dat is niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef Crack_ het volgende:
Wtf he, dat premasterassesment kost gewoon ¤ 115 euro.
Wtf, waar slaat dat opquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is niksik moest alleen al voor mijn inschrijving 200 euro betalen
en toen voor mijn aanmelding ook nog eens 500
Dat is nog niet eens het minste wat ik zou kunnen betalenquote:
Kakkaquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het minste wat ik zou kunnen betalenligt een beetje aan de uni
Ga naar de EUR, dan doen wij een bakkie in het caféquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Crack_ het volgende:
Blahh, straks in één week naar de VU en de WUR
Die is pas in maart of april.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga naar de EUR, dan doen wij een bakkie in het café
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik raak meteen gestresst van dat premasterassesment maar geen idee waarom. Zou hem toch wel moeten halen. Net dat oefending gekeken en vragen zijn gewoon "40 - .. = 11". Maarja dan nog die wiskunde gamma maar geen idee wat dat is.
Dan kunnen we zelfs al buiten zitten op het terrasquote:
Ja. Wat ging ik op de EUR ookal weer kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kunnen we zelfs al buiten zitten op het terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |