Ok je hebt gelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ow? Met de Wii toendertijd ook gedaan op een ander forum. Op naam van de Vries laten apart leggen met toezegging dat hij die zelfde dag nog gehaald werd.
Geen probleem. Verkopen = verkopen. Of dat nu direct is, of later op de dag...
In je hoofd denk je er anders over he?quote:
Ga gewoon langs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik ngo ff wat af moet maken dus blijf maar proberen, als ik hier in de kamer met de MM ga zitten bellen valt wel op einz
Als je ze op bluray hebt wel alleen, de meesten zijn niet stabiel (lees hebben patches nodig) echter moet je 1.51 hebben op usb stickquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Roypsv het volgende:
wat is dat toch irritant he als psn het niet doet. kan ik nu wel games offline spelen ?
Dat werkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Roypsv het volgende:
wat is dat toch irritant he als psn het niet doet. kan ik nu wel games offline spelen ?
heb 1.51 net geinstalleerd in veilige modus. AC start nu wel gewoon opquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je ze op bluray hebt wel alleen, de meesten zijn niet stabiel (lees hebben patches nodig) echter moet je 1.51 hebben op usb stick
Ik sta al 6 minuten in de telefonische wachtrijquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik ngo ff wat af moet maken dus blijf maar proberen, als ik hier in de kamer met de MM ga zitten bellen valt wel op einz
De meeste pathces lossen kleine dingen op, of voegen 1080P toequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je ze op bluray hebt wel alleen, de meesten zijn niet stabiel (lees hebben patches nodig) echter moet je 1.51 hebben op usb stick
Ik heb nog een berg werk liggen dus als de MM geen ps4 heeft ga ik geen uur van mijn dag besteden om daarheen te gaan voor nietsquote:
Dan is t sowieso wel uitverkocht denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We karren nawerk wel ff langs ofzo/ THE HUNT FOR THE RED OCTOBER JAJAJAJJJA
Ok pre-orders konden gewoon komen zeiden ze. Ze konden alleen niet met zekerheid zeggen of er al uitval was, maar ze zei 'joa als je vanavond ofzo of later in de middag komt dan zou ik het gewoon proberen'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan is t sowieso wel uitverkocht denk ik
Bijvoorbeeld. Of van Leest, dat soort toko's.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:38 schreef lipjes het volgende:
Music Store, bestaat die toko nog?
Heb ik toen ooit een Wii gescoord toen die overal uitverkocht was
Dit, zwartquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die zwarte veel mooier. Bij de PS3 de blauwe maar op de foto's doet deze blauwe mij niks.
Vind hem meer paars dan blauwquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die zwarte veel mooier. Bij de PS3 de blauwe maar op de foto's doet deze blauwe mij niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |