wanneer heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:09 schreef Waterbed het volgende:
Nog niets verzonden door Bol
Hoop dat ik in de tweede lichting zit.
Wel op tweakers een foto gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:35 schreef delano.888 het volgende:
Nog geen foto's van de eerste fokker die hem heeft? Bij de PS3 launch was er 1 zon fok baas die een heel pakket had gekocht met games, controllers, BD remote enz
Dat was Pheno volgens mij, foto van de press games casesquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:37 schreef delano.888 het volgende:
Ben benieuwd die de eerste fok baas is met een foto
die telt nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat was Pheno volgens mij, foto van de press games cases
Die telt uiteraard niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat was Pheno volgens mij, foto van de press games cases
9 okt.quote:
Ik heb hem 4 november besteld :s hoop dat ik ook bij de tweede levering zit, ik ga zo ook nog even mediamarkt proberenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:45 schreef Waterbed het volgende:
[..]
9 okt.
Ging er al vanuit dat ik bij de tweede zending zou zitten, alleen dit topic heeft me beetje valse hoop gegeven gisteren![]()
Ik gister nog even snel, heb tweakers en FOK! in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef byah het volgende:
woensdag besteld vandaag tussen 12 en 14 geleverd
Er blijft altijd wat plakken als je een MM ingaat. Misschien wel een Vitaquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kom zo langs de mediamarkt maar denk niet dat t nut heeft om uit te stappen en heen te gaan
Helaas de mm is pas tien uur open :/quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er blijft altijd wat plakken als je een MM ingaat. Misschien wel een Vita
Heb je twee ps4's? Ding weegt maar twee kiloquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:53 schreef Koopsie het volgende:
Pakketbezorger is onderweg, met een pakket dat 4.3 kilo weegt![]()
gister ochtend nog besteld bij BS.
Zal wel megabundel zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je twee ps4's? Ding weegt maar twee kilo
Doos, verpakking, extra controller, etc...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je twee ps4's? Ding weegt maar twee kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |