Ok je hebt gelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ow? Met de Wii toendertijd ook gedaan op een ander forum. Op naam van de Vries laten apart leggen met toezegging dat hij die zelfde dag nog gehaald werd.
Geen probleem. Verkopen = verkopen. Of dat nu direct is, of later op de dag...
In je hoofd denk je er anders over he?quote:
Ga gewoon langs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik ngo ff wat af moet maken dus blijf maar proberen, als ik hier in de kamer met de MM ga zitten bellen valt wel op einz
Als je ze op bluray hebt wel alleen, de meesten zijn niet stabiel (lees hebben patches nodig) echter moet je 1.51 hebben op usb stickquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Roypsv het volgende:
wat is dat toch irritant he als psn het niet doet. kan ik nu wel games offline spelen ?
Dat werkt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Roypsv het volgende:
wat is dat toch irritant he als psn het niet doet. kan ik nu wel games offline spelen ?
heb 1.51 net geinstalleerd in veilige modus. AC start nu wel gewoon opquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je ze op bluray hebt wel alleen, de meesten zijn niet stabiel (lees hebben patches nodig) echter moet je 1.51 hebben op usb stick
Ik sta al 6 minuten in de telefonische wachtrijquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik ngo ff wat af moet maken dus blijf maar proberen, als ik hier in de kamer met de MM ga zitten bellen valt wel op einz
De meeste pathces lossen kleine dingen op, of voegen 1080P toequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je ze op bluray hebt wel alleen, de meesten zijn niet stabiel (lees hebben patches nodig) echter moet je 1.51 hebben op usb stick
Ik heb nog een berg werk liggen dus als de MM geen ps4 heeft ga ik geen uur van mijn dag besteden om daarheen te gaan voor nietsquote:
Dan is t sowieso wel uitverkocht denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We karren nawerk wel ff langs ofzo/ THE HUNT FOR THE RED OCTOBER JAJAJAJJJA
Ok pre-orders konden gewoon komen zeiden ze. Ze konden alleen niet met zekerheid zeggen of er al uitval was, maar ze zei 'joa als je vanavond ofzo of later in de middag komt dan zou ik het gewoon proberen'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan is t sowieso wel uitverkocht denk ik
Bijvoorbeeld. Of van Leest, dat soort toko's.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:38 schreef lipjes het volgende:
Music Store, bestaat die toko nog?
Heb ik toen ooit een Wii gescoord toen die overal uitverkocht was
Dit, zwartquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die zwarte veel mooier. Bij de PS3 de blauwe maar op de foto's doet deze blauwe mij niks.
Vind hem meer paars dan blauwquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind die zwarte veel mooier. Bij de PS3 de blauwe maar op de foto's doet deze blauwe mij niks.
Oh, dat valt best mee dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:51 schreef RRuben het volgende:
Net even de hele stad afgezocht en niks gevondendus maar bij MM gepreorderd voor de tweede levering, dus ben nu zeker van een ps4 op....... 11 DECEMBER
Welke MM? Roermond?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:51 schreef RRuben het volgende:
Net even de hele stad afgezocht en niks gevondendus maar bij MM gepreorderd voor de tweede levering, dus ben nu zeker van een ps4 op....... 11 DECEMBER
YOOOO GUYS WHATS UP MY NAME IS TMARTN AND I'M SO EXCITED!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:51 schreef BraboMeneer het volgende:
Is er al iemand aan het streamen via Twitch?
Is het maar goed dat ik heb gezeurd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef MarkM het volgende:
De blauwe DS4 in op internetafbeeldingen:
De blauwe DS4 in het echt:
Een 160 GB HDDquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:54 schreef Aether het volgende:
[..]
We try swapping out the hard drive of a PS4, let the Xbox One hold the beer.
512GBquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een 160 GB HDD100GB weg door het OS, dan heb je plek voor 1 of 2 spellen
Ik bedoel dat er iemand van hier laat zien hoe hij gamed op zijn PS4.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
YOOOO GUYS WHATS UP MY NAME IS TMARTN AND I'M SO EXCITED!
Zoiets bedoel je?
Dat snap ik, maar ja, moest even.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:57 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er iemand van hier laat zien hoe hij gamed op zijn PS4.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een 160 GB HDD100GB weg door het OS, dan heb je plek voor 1 of 2 spellen
Dat doet de user, ik heb het over het minimum dat Sony aangeeft. 160GB heb je echt geen reet aan. Dat is als de 12GB in je PS3.quote:
Klopt. Ik kwam er gisteren overigens voor het eerst achter dat mijn 80gb phat ps3 te weinig opslagcapaciteit had. Probeerde Uncharted 3 te downloaden en installeren. Heb hem bijna helemaal leeg mogen gooienquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet de user, ik heb het over het minimum dat Sony aangeeft. 160GB heb je echt geen reet aan. Dat is als de 12GB in je PS3.
/Care. vanavond NBA 2K14 erin en klaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:06 schreef Roypsv het volgende:
kan goed zijn dat psn het pas gaat doen als half europa in bed ligt
Ik ga gewoon niet naar bed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:06 schreef Roypsv het volgende:
kan goed zijn dat psn het pas gaat doen als half europa in bed ligt
Unox soep bij de AHquote:
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgdquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef HostiHawaii het volgende:
2013-11-29 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-11-29 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
Ligt ie dan al bij het punt of moet er meer gebeuren?
Boerengehuchten opzoeken en daar kleine winkels bellen. In de grote steden vang je bot.quote:
Die de ps4 van de postbezorger aangepakt heeft en nu zelf gaat gamenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Ging net de bel was het mijn moeder
Die 3e. Ik kan er geen fromage van maken of hij nu al bij het afhaalpunt ligt, of nog moet komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Wat snap je niet precies?
Of geannuleerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die de ps4 van de postbezorger aangepakt heeft en nu zelf gaat gamen
Moet nog komen, er staat alleen een aantekening bij dat het pakket niet bij de buren bezorgd mag worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die 3e. Ik kan er geen fromage van maken of hij nu al bij het afhaalpunt ligt, of nog moet komen.
Die eerste 2 snap ik ook wel.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef ManianMan het volgende:
hij moet nog komen maar moet wel handtekening hebben en mag niet bij de buren afgeleverd wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die 3e. Ik kan er geen fromage van maken of hij nu al bij het afhaalpunt ligt, of nog moet komen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Ze hebben het geprobeerd, deed niemand open, en ze mochten niet bij buren af leveren dus maandag weer proberenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog komen, er staat alleen een aantekening bij dat het pakket niet bij de buren bezorgd mag worden.
Logisch dat hij niet bij de buren word geleverd, want hij wordt bij een DHL servicepunt afgeleverd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij moet nog komen maar moet wel handtekening hebben en mag niet bij de buren afgeleverd worden
Tof he? 1 probleem, ga je nog even in bed gamen, wordt het alsnog laatquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef Morm_NL het volgende:
Damn... Dat remote play op de vita werkt echt super!!! Geen lag over WiFi en ook voor de r2, r3, l2 en l3 buttons zijn met het touchgedeelte voor en achterop hele goede oplossingen. En die gfx op het oled-scherm....
is een externe verkoper he, komt dus waarschijnlijk door de verpakking, verzendkosten etc..quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef LuckyLuQ het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)sn/1004004012214313/
Wat is dit voor onzin, een psn-voucher van ¤20,- voor ¤34,95
Ik was gewoon iets sneller. Beter twee antwoorden in het topic dan geen gehoor. We willen ook wel niet antwoorden hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Logisch dat hij niet bij de buren word geleverd, want hij wordt bij een DHL servicepunt afgeleverd.
Nee ik had pheno zijn reactie nog niet gelezen ... maar okayquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Logisch dat hij niet bij de buren word geleverd, want hij wordt bij een DHL servicepunt afgeleverd.
Heeft de PS vita geen sleep functie. Dat ie uitvalt en op kinderslot gaat en smorgens weer functioneerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof he? 1 probleem, ga je nog even in bed gamen, wordt het alsnog laat
Het is streamingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heeft de PS vita geen sleep functie. Dat ie uitvalt en op kinderslot gaat en smorgens weer functioneerd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was gewoon iets sneller. Beter twee antwoorden in het topic dan geen gehoor. We willen ook wel niet antwoorden hoor.
Hoho! Was NIET lullig bedoeld hoor!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik had pheno zijn reactie nog niet gelezen ... maar okay
Daarnaast kan het toch iets rekenkracht gebruiken buiten de game om om zo'n functie aan te slingeren?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is streamingDus je vita is de controller en het scherm, het doet voor de rest geen reet qua berekeningen ingame of oid.
God, wat infantiel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Sushi op de grond naast zijn ps4?
Geyboxone als opzetter voor bier gebruiken?
Joh, ga jij maar dingen te koop zetten op marktplaats die je uiteindelijk toch niet gaat leverenquote:
Nee, het is gewoon een scherm, je navigeert gewoon op de ps4. Of ze ooit zoiets zouden gaan doen (streaming met opeens nog augmented reality via vita bv): geen idee. Ik verwacht iets van LBP, dat zal ook vast wel op PS4 komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarnaast kan het toch iets rekenkracht gebruiken buiten de game om om zo'n functie aan te slingeren?
Ik heb het over de Vita dat deze rekenkracht gebruikt naast streamingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een scherm, je navigeert gewoon op de ps4. Of ze ooit zoiets zouden gaan doen (streaming met opeens nog augmented reality via vita bv): geen idee. Ik verwacht iets van LBP, dat zal ook vast wel op PS4 komen.
sushi eten en ps4, wat een comboquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Sushi op de grond naast zijn ps4?
Geyboxone als opzetter voor bier gebruiken?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
GODVERDOMME!!!! Lokale Intertoys heeft een fout gemaakt. In plaats van 5 beschikbare PS4's hadden ze er 4. En ik was nčt de vijfde. Kerel helemaal verrot gescholden in de winkel. Toen hij stotterend naar mij toe kwam had ik al zo'n vermoeden..![]()
![]()
Pwned, je moet ook nooit iets lokaal kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
GODVERDOMME!!!! Lokale Intertoys heeft een fout gemaakt. In plaats van 5 beschikbare PS4's hadden ze er 4. En ik was nčt de vijfde. Kerel helemaal verrot gescholden in de winkel. Toen hij stotterend naar mij toe kwam had ik al zo'n vermoeden..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
![]()
stakkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
![]()
Ja dat is het erge nog, had woensdag gewoon nog kunnen bestellen!!!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Pwned, je moet ook nooit iets lokaal kopen. Nu ben jij genaaid terwijl mensen gisteren nog via intertoys hebben besteld en uitgeleverd krijgen.
het was mij net bij de MM gelukt 11 december it isquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef Principia het volgende:
[..]
Ja dat is het erge nog, had woensdag gewoon nog kunnen bestellen!!!!!!
Waar kan ik iig nog bij de tweede levering komen?
www.ps4nigeria.ruquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef Principia het volgende:
[..]
Daarbij je zat op het randje, gewoon bestellen de volgende keerquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
![]()
die is ook uitverkochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef Principia het volgende:
[..]
We zien je voorlopig niet meer op FOK!?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:22 schreef Janeiros het volgende:
Heb em binnen. Chinees model. Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |