Nee ik had pheno zijn reactie nog niet gelezen ... maar okayquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Logisch dat hij niet bij de buren word geleverd, want hij wordt bij een DHL servicepunt afgeleverd.
Heeft de PS vita geen sleep functie. Dat ie uitvalt en op kinderslot gaat en smorgens weer functioneerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof he? 1 probleem, ga je nog even in bed gamen, wordt het alsnog laat
Het is streamingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heeft de PS vita geen sleep functie. Dat ie uitvalt en op kinderslot gaat en smorgens weer functioneerd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was gewoon iets sneller. Beter twee antwoorden in het topic dan geen gehoor. We willen ook wel niet antwoorden hoor.
Hoho! Was NIET lullig bedoeld hoor!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik had pheno zijn reactie nog niet gelezen ... maar okay
Daarnaast kan het toch iets rekenkracht gebruiken buiten de game om om zo'n functie aan te slingeren?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is streamingDus je vita is de controller en het scherm, het doet voor de rest geen reet qua berekeningen ingame of oid.
God, wat infantiel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Sushi op de grond naast zijn ps4?
Geyboxone als opzetter voor bier gebruiken?
Joh, ga jij maar dingen te koop zetten op marktplaats die je uiteindelijk toch niet gaat leverenquote:
Nee, het is gewoon een scherm, je navigeert gewoon op de ps4. Of ze ooit zoiets zouden gaan doen (streaming met opeens nog augmented reality via vita bv): geen idee. Ik verwacht iets van LBP, dat zal ook vast wel op PS4 komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarnaast kan het toch iets rekenkracht gebruiken buiten de game om om zo'n functie aan te slingeren?
Ik heb het over de Vita dat deze rekenkracht gebruikt naast streamingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een scherm, je navigeert gewoon op de ps4. Of ze ooit zoiets zouden gaan doen (streaming met opeens nog augmented reality via vita bv): geen idee. Ik verwacht iets van LBP, dat zal ook vast wel op PS4 komen.
sushi eten en ps4, wat een comboquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Sushi op de grond naast zijn ps4?
Geyboxone als opzetter voor bier gebruiken?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
GODVERDOMME!!!! Lokale Intertoys heeft een fout gemaakt. In plaats van 5 beschikbare PS4's hadden ze er 4. En ik was nčt de vijfde. Kerel helemaal verrot gescholden in de winkel. Toen hij stotterend naar mij toe kwam had ik al zo'n vermoeden..![]()
![]()
Pwned, je moet ook nooit iets lokaal kopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
GODVERDOMME!!!! Lokale Intertoys heeft een fout gemaakt. In plaats van 5 beschikbare PS4's hadden ze er 4. En ik was nčt de vijfde. Kerel helemaal verrot gescholden in de winkel. Toen hij stotterend naar mij toe kwam had ik al zo'n vermoeden..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
![]()
stakkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
![]()
Ja dat is het erge nog, had woensdag gewoon nog kunnen bestellen!!!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Pwned, je moet ook nooit iets lokaal kopen. Nu ben jij genaaid terwijl mensen gisteren nog via intertoys hebben besteld en uitgeleverd krijgen.
het was mij net bij de MM gelukt 11 december it isquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef Principia het volgende:
[..]
Ja dat is het erge nog, had woensdag gewoon nog kunnen bestellen!!!!!!
Waar kan ik iig nog bij de tweede levering komen?
www.ps4nigeria.ruquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef Principia het volgende:
[..]
Daarbij je zat op het randje, gewoon bestellen de volgende keerquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef Principia het volgende:
![]()
die is ook uitverkochtquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef Principia het volgende:
[..]
We zien je voorlopig niet meer op FOK!?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:22 schreef Janeiros het volgende:
Heb em binnen. Chinees model. Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |