Ik ga gewoon niet naar bed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:06 schreef Roypsv het volgende:
kan goed zijn dat psn het pas gaat doen als half europa in bed ligt
Unox soep bij de AHquote:
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgdquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef HostiHawaii het volgende:
2013-11-29 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-11-29 * Aflevering met handtekening en niet bij buren
Ligt ie dan al bij het punt of moet er meer gebeuren?
Boerengehuchten opzoeken en daar kleine winkels bellen. In de grote steden vang je bot.quote:
Die de ps4 van de postbezorger aangepakt heeft en nu zelf gaat gamenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Ging net de bel was het mijn moeder
Die 3e. Ik kan er geen fromage van maken of hij nu al bij het afhaalpunt ligt, of nog moet komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Wat snap je niet precies?
Of geannuleerdquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die de ps4 van de postbezorger aangepakt heeft en nu zelf gaat gamen
Moet nog komen, er staat alleen een aantekening bij dat het pakket niet bij de buren bezorgd mag worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die 3e. Ik kan er geen fromage van maken of hij nu al bij het afhaalpunt ligt, of nog moet komen.
Die eerste 2 snap ik ook wel.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef ManianMan het volgende:
hij moet nog komen maar moet wel handtekening hebben en mag niet bij de buren afgeleverd wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die 3e. Ik kan er geen fromage van maken of hij nu al bij het afhaalpunt ligt, of nog moet komen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:11 schreef ManianMan het volgende:
Ze hebben het geprobeerd, deed niemand open, en ze mochten niet bij buren af leveren dus maandag weer proberenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog komen, er staat alleen een aantekening bij dat het pakket niet bij de buren bezorgd mag worden.
Logisch dat hij niet bij de buren word geleverd, want hij wordt bij een DHL servicepunt afgeleverd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij moet nog komen maar moet wel handtekening hebben en mag niet bij de buren afgeleverd worden
Tof he? 1 probleem, ga je nog even in bed gamen, wordt het alsnog laatquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef Morm_NL het volgende:
Damn... Dat remote play op de vita werkt echt super!!! Geen lag over WiFi en ook voor de r2, r3, l2 en l3 buttons zijn met het touchgedeelte voor en achterop hele goede oplossingen. En die gfx op het oled-scherm....
is een externe verkoper he, komt dus waarschijnlijk door de verpakking, verzendkosten etc..quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef LuckyLuQ het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)sn/1004004012214313/
Wat is dit voor onzin, een psn-voucher van ¤20,- voor ¤34,95
Ik was gewoon iets sneller. Beter twee antwoorden in het topic dan geen gehoor. We willen ook wel niet antwoorden hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[..]
Logisch dat hij niet bij de buren word geleverd, want hij wordt bij een DHL servicepunt afgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |