LMK:
De link is dat ik dit verhaal speciaal voor jou gepost heb.
[Dit bericht is gewijzigd door Priscella op 11-10-2000 13:41]
quote:
Op 11 oktober 2000 13:37 schreef Priscella het volgende:
Sunchaser:
wat is de link met Sunchaser?LMK:
De link is dat ik dit verhaal speciaal voor jou gepost heb.
quote:Als de mensheid naar zijn evenbeeld gemaakt is zal het wel een zooitje zijn in de hemel. Er loopt me namelijk toch wat tuig rond op deze aardkloot.
Op 11 oktober 2000 13:28 schreef Love Mae King het volgende:
27 En God schiep den mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij ze.
quote:Dat vermingvuldigen is wat iets te enthousiast opgepakt lijkt me nu we met 6+ miljard mensen op de vrij kleine aardkloot rondlopen
28 En God zegende hen, en God zeide tot hen: Weest vruchtbaar, en vermenigvuldigt, en vervult de aarde, en onderwerpt haar, en hebt heerschappij over de vissen der zee, en over het gevogelte des
hemels, en over al het gedierte, dat op de aarde kruipt!
quote:Dat het zeer goed was. Dat lijkt me een beetje te optimistisch. Het was aardig wat ie gedaan had, maar zeer goed. Hij had het gemiddeld IQ van de bevolking misschien wat hoger mogen maken. De sociale chip bij sommigen wat beter mogen tunen en de ethisch besef wat verder kunnen ontwikkelen. De week was namelijk nog niet over. Had ie die 7de dag nog even doorgewerkt en niet na 6 dagen al de brui eraan geven was het zeer geworden. Nu vind ik het redelijk tot goed, maar zeker niet zeer goed.
31 En God zag al wat Hij gemaakt had, en ziet, het was zeer goed. Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, de zesde dag.
quote:Dit heeft de LMK niet geschreven, net zo min SunChaser dat andere stuk heeft geschreven.
Op 11 oktober 2000 13:49 schreef SunChaser het volgende:
Mooi geschreven LMK, wanneer wordt het verfilmd?
quote:wedden?
Op 11 oktober 2000 14:34 schreef Love Mae King het volgende:
Dit heeft de LMK niet geschreven, net zo min SunChaser dat andere stuk heeft geschreven.
quote:dan moet je de rest van Genesis ook even lezen, daar wordt namelijk nog wat meer over verteld (de zonde enzo).
Op 11 oktober 2000 14:33 schreef Arnof het volgende:
Als de mensheid naar zijn evenbeeld gemaakt is zal het wel een zooitje zijn in de hemel. Er loopt me namelijk toch wat tuig rond op deze aardkloot.
quote:
Op 12 oktober 2000 00:10 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig geschreven, maar zou het op prijs stellen als jullie het door zouden zetten in het onzin of filosofie forum...
als jij dit topic niet weer omhoog had gehaald, was het gewoon naar het archief gezakt!
quote:Hé Isa! Jij ook gefeliciteerd met je 1-jarig Fok!jubileum
Op 12 oktober 2000 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[knip]
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 12-10-2000 09:51]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |