Oké ik kom NU langs.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo geworden? Ik denk dat je je zo probeert voor te doen maar stiekem van binnen gewoon een leuk meisje bent die een muurtje optrekt. Ik ben iig niet zo onder de indruk van je praat, maar ja ik ben ook geen BNer dus niet vatbaar voor bullshit.
Dat is voor mij echte pure Liefdequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
TS vind jij het ook niet belangrijk dat je zélf een leuk mens bent in een relatie? Dat hij het beste uit je haalt en je het beste voor hem wil?
Sorryquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat een kinderachtig topic trouwens, goffedomme.
maar dat staat dan weer niet in je opquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is voor mij echte pure Liefde
Scherp dr Phil.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat staat dan weer niet in je op [ afbeelding ]
Dat is weer een ander deel van mij, in elke situatie toon je weer een ander stukje persoonlijkheid, Over echte liefde praten, zou niet in mijn OP passen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat staat dan weer niet in je op [ afbeelding ]
Je andere nickname begint met een i en eindigt op een e.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat ooit kunt raden
kan prima in een eisenlijstje:quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat is weer een ander deel van mij, in elke situatie toon je weer een ander stukje persoonlijkheid, Over echte liefde praten, zou niet in mijn OP passen.
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je andere nickname begint met een i en eindigt op een e.
dag genoeg knappe vrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Je moet wel heel knap zijn wil je zulke eisen mogen stellen
trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga slapen.
Succes voluptueuze dame!
Ze reageert niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vergeet die nieuwe vibo niet mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |