Wat moeten we hier precies mee?quote:
Zo snel kon ik het niet verzinnen en typen...is copy-pastequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef yulian het volgende:
[..]
Nou niet met verzonnen mailtjes komen he
Laat duidelijk blijken dat ik niks om geld geefquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat moeten we hier precies mee?
Wel handig, nu hoef je niet meer uit te leggen wat jij meebrengt aan de onderhandelingstafel. Komt je goed uit he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef Voluptas het volgende:
[..]
streept scorpie van lijstje. Next
Het laat mij dat niet blijken, eerlijk gezegd?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Laat duidelijk blijken dat ik niks om geld geef
Oh nee? Dan kan je niet begrijpend lezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het laat mij dat niet blijken, eerlijk gezegd?
Ben mijn harde schijf kwijt anders...quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef Scorpie het volgende:
En nu even stil moet mijn 20.000$ aan BItcoins even verplaatsen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef yulian het volgende:
Heb een godsvermogen aan geld ben met pensioen, en leef normaal en zuinig. Wijven die op mijn geld afkomen dump ik net als de brasem in de gracht![]()
Next!
Wat heeft dát met begrijpend lezen te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh nee? Dan kan je niet begrijpend lezen
Of ik veel geld heb laat ik in het midden dan, echter ben wel met pensioenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]bitches be wanting your money G.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom maar even langs dan. Jij bent tien keer zoveel leukere vrouw dan TS
Gewoon daytraden ouwe, vandaag ook ff 10k in de pocket gestopt. Maar ja de echt leuke meisjes zoals TS krijg je niet met de money je moet met veel meer aan komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef yulian het volgende:
[..]
Ben mijn harde schijf kwijt anders...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Goede OP. Laat de fokkers hier maar werken voor jouw kontje hoor. Hoeft niet zo gemakkelijk te gaan, ook niet voor hen.
Ik moet je wel 1 ding zeggen en dat is als Lieke van Lexmond voor mij komt ik je toch echt inruilquote:
Dus je doet zo stoer omdat je je punani te snel hebt opgegeven in het verleden aan assholes? Grote mond klein hartje dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef Voluptas het volgende:
[..]![]()
En eerlijk, zo zou je je eigen dochter toch ook het liefst zien praten?
Niet zo een dochter die haar benen spreidt door een aai en een knik
iedereen kan alles tikken he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oh nee? Dan kan je niet begrijpend lezen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon daytraden ouwe, vandaag ook ff 10k in de pocket gestopt. Maar ja de echt leuke meisjes zoals TS krijg je niet met de money je moet met veel meer aan komen.
Nee hoor, ik ben zo geworden omdat ik mannen in het verleden teveel onterechte kansen heb gegeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je doet zo stoer omdat je je punani te snel hebt opgegeven in het verleden aan assholes? Grote mond klein hartje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |