Het os tenslotte ook bijna sinterklaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, puur uit barmhartigheid helpen we haar nu alvast uit de droom.
maar maak dan eisen van belángrijke dingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Bedankt voor je serieuze post. Ik vond dat ik een keer eens moest ophouden om maar steeds zo een slappe dweil te zijn. Gewoon een vrouw die weet waar ze staat en wilt. Anders blijft iedereen maar over je grenzen heen walsen. Ik ben best bereid om goede compromissen te sluiten zolang het niet ten koste van beide personen gaat.
met vriendelijk groet,
V.
Ik denk nog even over alle andere opties ook, hoor!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is natuurlijk allemaal gelogen, ik ben Jan Modaal met 17.2 centimeter.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben de eerste vrouwelijke messenger, daar geloof ik echt in
Binnenkort ga ik met mijn lezingen beginnen. Ik word een sexy messenger though, niet eentje in lange zwarte gewaden.. jullie horen nog van me
ik wil je wel scorpie!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?
Hier kom ik morgen uitvoerig op terugquote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?
Trollende kut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:06 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben de eerste vrouwelijke messenger, daar geloof ik echt in
Binnenkort ga ik met mijn lezingen beginnen. Ik word een sexy messenger though, niet eentje in lange zwarte gewaden.. jullie horen nog van me
Oke als bewijs plak ik nu een mailconversatie die ik vandaag heb gehad! Mij een beetje beschuldigen een golddigger te zijn....quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Zie je wel... het gaat weer om geld...
Allemaal zijn ze hetzelfde. Leuk zo'n OP, maar zodra je een warme gleuf belooft door middel van een beetje poen, zijn ze verkocht en doen ze alles
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hier kom ik morgen uitvoerig op terug
kusje
ik vind het eerlijk gezegd het belangrijkste dat ik verhalen van m'n vriendinnen kan horen over hun vent en dat de mijne dan het beste uit de bus komtquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Allemaal zijn ze hetzelfde. Leuk zo'n OP, maar zodra je een warme gleuf belooft door middel van een beetje poen, zijn ze verkocht en doen ze alles
Op welk gebied ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd het belangrijkste dat ik verhalen van m'n vriendinnen kan horen over hun vent en dat de mijne dan het beste uit de bus komt
Ik beschuldig niks. Ik stel vastquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Oke als bewijs plak ik nu een mailconversatie die ik vandaag heb gehad! Mij een beetje beschuldigen een golddigger te zijn....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is het meer dan waardquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet wat ik te bieden heb he![]()
![]()
Ah, goede reden! Met Scorpie wel een redelijke kans! Moet je ze verder niets over FOK! en z'n posts hier vertellen, maar verder; prima!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd het belangrijkste dat ik verhalen van m'n vriendinnen kan horen over hun vent en dat de mijne dan het beste uit de bus komt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn mail:
Je bent gewoon een waist of time en een verwaande kwast...
Weet je, ik adviseer je in de toekomst anders om te gaan met mannen.
Op deze manier loop je de echte leuke mannen met veeeeeeeel geld mis....
Groetjes,
van een bekende nederlander (en nee dat is geen leugen....)
het ga je goed!
-----------------------------------------------------------
Mijn reactie:
Ik ben gewoon eerlijk en straight forward.
Bovendien zien de leuke mannen wel hoe ik echt ben en zij blijven dan.
Geld? Dat vind ik niet belangrijkmaakt geen indruk op me. Achterdochtig en torenhoge ego heb jij last van, niet ik.
Bekende Nederlander en daar moet ik meteen van gaan soppen? Nou nee.
Hee, veel geluk met je golddiggers en starfuckers dan maar.
Groet,
V.
Nou niet met verzonnen mailtjes komen hequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Voluptas het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn mail:
Je bent gewoon een waist of time en een verwaande kwast...
Weet je, ik adviseer je in de toekomst anders om te gaan met mannen.
Op deze manier loop je de echte leuke mannen met veeeeeeeel geld mis....
Groetjes,
van een bekende nederlander (en nee dat is geen leugen....)
het ga je goed!
-----------------------------------------------------------
Mijn reactie:
Ik ben gewoon eerlijk en straight forward.
Bovendien zien de leuke mannen wel hoe ik echt ben en zij blijven dan.
Geld? Dat vind ik niet belangrijkmaakt geen indruk op me. Achterdochtig en torenhoge ego heb jij last van, niet ik.
Bekende Nederlander en daar moet ik meteen van gaan soppen? Nou nee.
Hee, veel geluk met je golddiggers en starfuckers dan maar.
Groet,
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |