Al het goede van de wereld natuurlijk. Zoals Jezus het ook zei: ik ben de poort naar de hemel.quote:
Hopelijk wel meer inhoud dan Barbie?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Voluptueus op de juiste plekken...verder slank
Ik ben barbie, maar dan brunette
Ik begrijp best dat mannen zich door jou verhangen, ja...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Al het goede van de wereld natuurlijk. Zoals Jezus het ook zei: ik ben de poort naar de hemel.
Ik ben ook zo een poort
Grandioze onzekerheid, krachtige jaloersheid, uitdagende spraakzaamheid, kortom TS in de volmaakte bitch. Welke vent wil dit nou niet? Volgens mij moet er een dame eens even heel erg aan haarzelf gaan werken. Als TS zo met een man om moet gaanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat heeft TS een man te bieden dan dat zo'n behandeling rechtvaardigt ?
Jezelf vergelijken met Jezus.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Al het goede van de wereld natuurlijk. Zoals Jezus het ook zei: ik ben de poort naar de hemel.
Ik ben ook zo een poort
Wat denk jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hopelijk wel meer inhoud dan Barbie?
We timmeren TS straks ook wel op een stel planken, hoor...quote:
Ik ben er nog niet geheel over uit als ik heel eerlijk ben....quote:
Aha, net als Barbie heb je een brugkut.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
Ik ben ook zo een poort
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben ook zo een poort
Vergeet je 30 cm niet ...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eh leuk, maar zo werkt dat niet. Kijk, ik breng geld in de vorm van een stabiel inkomen van 2.5x modaal, een dak boven je hoofd, een auto als vervoermiddel en een zak spaargeld mee naar de onderhandelingstafel. Wat kan jij er tegenover zetten? Waarom zou ik met jou willen onderhandelen ? Waarom ben jij zo'n interessante partij voor mij?
Laat maar. Ik haak af.quote:
Is geen woord van gelogen anders. TS mag zich wel eens gaan afvragen wat ze tegenover haar droomvent kan zetten of haar eisen eens nalopen.quote:
35 kg te zwaar zijn en bankhangenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen anders. TS mag zich wel eens gaan afvragen wat ze tegenover haar droomvent kan zetten of haar eisen eens nalopen.
Dan strepen we het ego even doorquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen anders. TS mag zich wel eens gaan afvragen wat ze tegenover haar droomvent kan zetten of haar eisen eens nalopen.
Tja, puur uit barmhartigheid helpen we haar nu alvast uit de droom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:01 schreef yulian het volgende:
[..]
Dan strepen we het ego even door![]()
Overal heb je zulke vrouwen lopen tot ze tegen de 40 aanlopen en snel een vent uitzoeken om kinderen mee te kweken.
Ja, prima baan...ik werd alleen een beetje bang van je 30 cm...quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends, heb je een goede baan en ben je zelfstandig ?
Is natuurlijk allemaal gelogen, ik ben Jan Modaal met 17.2 centimeter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, prima baan...ik werd alleen een beetje bang van je 30 cm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |