quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een paar dingen verkeerd. Ik voel me bijvoorbeeld niet verheven boven anderen. Ik probeer ze eerder te ondersteunen. Ook heb ik geen laag zelfbeeld. Ik ben eerder arrogant met een ego trip.
Ik ben nu wel ongelukkig. Ik kan dit niet meer aan. Ik wil slaap. En ontspanning. En een weekje weg. Maar dat kan pas in december.
Ja, dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Edit: ik las het verkeerd, ik dacht dat je het over Erno-BE had.![]()
Helaas bestaan er wel zulke domme mensen op de wereld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.![]()
Ik ben er overigens nu ook wel van overtuigd dat je een troll bent, niemand is zo dom.
Tuurlijk knulletje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Roadtrip het volgende:
Jep bejaard wijf wiens enige aantrekkingskracht uitgerekt is.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Edit: ik las het verkeerd, ik dacht dat je het over Erno-BE had.![]()
Ja, kan best een kloon zijn. Wel zielig hoe veel tijd iemand stopt in zo'n troll account.quote:
Hij voelt zich niet verhevenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jep bejaard wijf wiens enige aantrekkingskracht uitgerekt is.
Er zijn maar 7 miljoen werkende Nederlandersquote:Op donderdag 28 november 2013 23:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Welkom bij de rest van Nederland.
Ik ben meer geinteresseerd in de winst.quote:
De meeste Nederlanders zijn niet achterlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er zijn maar 7 miljoen werkende Nederlanders![]()
En de meeste Nederlanders werken geen 90 uur terwijl ze op kamers wonen omdat ze arm zijn.
Soms is verlies de hoogst haalbare winst.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in de winst.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En de meeste Nederlanders werken geen 90 uur terwijl ze op kamers wonen omdat ze arm zijn.
Ontspanning is belangrijk. En dat kost inderdaad geld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.![]()
Ik ben er overigens nu ook wel van overtuigd dat je een troll bent, niemand is zo dom.
Bij elk topic van deze TS verlies ik sowieso al hersencellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms is verlies de hoogst haalbare winst.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt gewoon gelijk!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ontspanning is belangrijk. En dat kost inderdaad geld.
gewichtsverlies?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! Sluit ik daar de dag mee afquote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt gewoon gelijk!
Jullie beledigen mijquote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet verheven
![]()
![]()
![]()
Men o men... Lang niet zó hard moeten lachen.
Nee hoor.. je kunt niet lager dus alle reacties die je krijgt halen je omhoog.quote:
Nee, iets duurs en origineels natuurlijk. Hij wil niet gemiddeld zijn. Daar heeft hij recht op.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Ouder1 het volgende:
En, hoe ga je het doen? Pilletjes, touw of springen?
Ach jij ik ben in ieder gebal gen middenmoot 13 in een dozijn pauper.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee hoor.. je kunt niet lager dus alle reacties die je krijgt halen je omhoog.
Je bent niet arm man, je hebt geen idee wat arm zijn betekend.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |