defineer nodig? van een week niet slapen ga je niet dood hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Elk mens heeft bijvoorbeeld slaap nodig. Ik zou ook niet zonder ruimtepak naar mars kunnen.
ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die leuke dm's van dagbedrag?
Ik denk dat jij dat wel kan. Probeer het uit. Morgen ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zou ook niet zonder ruimtepak naar mars kunnen.
Verzorg jij de raket en spaceshuttle?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel kan. Probeer het uit. Morgen ofzo.
En ik trouwens ookquote:
Nog zo eentje: "Krakende balken breken niet". Dat komt uit de mijnbouw waar men niet bang was voor het zuchten, steunen en kraken van de houten palen die hen tegen instorting moesten beschermen. Veel banger waren zij voor de balken die ze niet hoorden want die stonden op het punt het te begeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
“When you say “It’s hard”, it actually means “I’m not strong enough to fight for it”. Stop saying its hard.
- unknown
mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nog zo eentje: "Krakende balken breken niet". Dat komt uit de mijnbouw waar men niet bang was voor het zuchten, steunen en kraken van de houten palen die hen tegen instorting moesten beschermen. Veel banger waren zij voor de balken die ze niet hoorden want die stonden op het punt het te begeven.
Neem ontslag. Je werkt om te leven, niet andersom.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik weet maximaal 1 topic per dag maar dit is serieus. Ik wil dood.
Ik ben ziek. Heel moe van werken en studeren. Had vanavond een feestje. Kan niet omdat ik kapot ben. Mort morgen zaterdag en zondag 16 8 en 8 uur werken.
Dit hou ik niet langer vol. Wat is de lol hiervan. Ik heb ook al de hele dag een kater van gisteren.
Haha ik ga niet haten. Sommige mensen kunnen gewoon echt niet werken. En die verdienen hulp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef summer2bird het volgende:
TS, ik ben arbeidsongeschikt, ga haten.
Maar serieus, mochten de gevoelens aanhouden ( en wees gerust, jij bent zeker nog niet "manisch') zoek de hUisarts op.
Of bel je moeder weer eens op.
True story. Aan de andere kant heb je wel geld nodig om te leven...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Neem ontslag. Je werkt om te leven, niet andersom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |