Thanks, als er chicks zijn wel jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Trusten
Ga je proberen een chick te scoren?
okeee manquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit he
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:24 schreef Viro het volgende:
Ama we weten allemaal beter wat er gaat gebeuen, het heeft geen zin om het te verbergen
hey ik ben niet zo oud jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
Zinnen van 140 woorden ontleden op dit tijdstip is ongeveer net zo moeilijk als het laatste woord hebben tegen Viro
Kan er een choreografie op maken....leip nrquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dans maar hier opNummer kwam toevallig langs en nu hangt ie weer in mijn hoofd
>
Film het, uploaden op youtube en link in mijn dm plsquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Kan er een choreografie op maken....leip nr
zoveel blijheid heb ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Film het, uploaden op youtube en link in mijn dm pls
Foei ama, hoe durf je fok de schuld te geven?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Trouwens ben ook niet ver gekomen met The Vampire Diaries. Werd afgeleid door FOK! enz
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
zoveel blijheid heb ik nou ook weer niet
Omdat het kan. Viro je moet echt naar de komende (als die er ooit komt) stonersmeet gaan, jou moet ik echt een keer meeten!quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:55 schreef Viro het volgende:
Foei ama, hoe durf je fok de schuld te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
TR gemachtquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het kan. Viro je moet echt naar de komende (als die er ooit komt) stonersmeet gaan, jou moet ik echt een keer meeten!
Haha voedsel blijft een probleem zolang ik hier woon.. is een vleesvrij huis (lang verhaal maar niemand hier eet vlees op A. en ik na dus mag niet gegeten worden hier) en ik eet daarom veel buiten de deur en ongezond. Maar toen ik hier net woonde at ik ook niet zo slecht, in ieder geval 's avonds laat een stuk minder ongezonde meuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:02 schreef Channie83 het volgende:
Zal ik een goed en gezond dieet samen stellen voor je Ama? voor een gezonde en zachtte huid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |