Heel irritant is dat! hoop dat dat klote beest snel in zijn valletje komtquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad hoorde dat kut beest als ik net in slaap gevallen was.
Jezus wat een gekloot, maar het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Moet wel 4x naar ede heen en terug reizen (vanaf noord-Holland). 1x om een horloge dat shit meet terwijl je slaapt op te halen, 1x om dat horloge weer terug te brengen, 1x voor een afspraak en nog 1x voor een vervolgafspraak
Kalverliefdequote:
Soms komt ie bij mij een paar dagen niet & dan weer soms een nacht. Terwijl er helemaal geen eten zichtbaar is in mijn kamer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Heel irritant is dat! hoop dat dat klote beest snel in zijn valletje komt
Ik zou dat beest hele huis najagen tot ie gevangen is. En dan vrijlaten in tuin van de school hier verderop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad hoorde dat kut beest als ik net in slaap gevallen was.
Kleine muisjes zijn te snel man.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zou dat beest hele huis najagen tot ie gevangen is. En dan vrijlaten in tuin van de school hier verderop.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:54 schreef Channie83 het volgende:
turn off de loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
we are oneeeeeeeeeeeeeeeeeee 2nightttttt......
wat een zeikerig nr is dat zeg
Ja vind het lulliger voor mijn moeder die moet dat pokke end rijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Jezus wat een gekloot, maar het komt wel goed schatje
[..]
Kalverliefde
Ach die ziet het waarschijnlijk als roadtrip met dochterliefquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja vind het lulliger voor mijn moeder die moet dat pokke end rijden![]()
En ik ben geen kalf
Dat is zeker een lekker chill nrquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is een erg chill nummer als je stoned bent.
Waarschijnlijk slaap ik de hele tijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach die ziet het waarschijnlijk als roadtrip met dochterlief
Ben je wel
Hier nog een chille die je gaat kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is zeker een lekker chill nr
Oh ben jij er zo een, die slaapt in de auto ipv lekker gaat kwebbelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaap ik de hele tijdVroeg opstaan
Mijn moeder kan letterlijk non-stop praten dus ja dan ga ik liever slapenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier nog een chille die je gaat kunnen waarderen.
[..]
Oh ben jij er zo een, die slaapt in de auto ipv lekker gaat kwebbelenJe had een surinamer kunnen zijn
Hier nog 1quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:08 schreef Channie83 het volgende:
Die waardeer ik idd Virooooo de Hiroooooo
Moet jij maar meer tijd met je moeder spenderen ipv met baardquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn moeder kan letterlijk non-stop praten dus ja dan ga ik liever slapen
Ik spendeer eerder teveel tijd met mijn moederquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier nog 1
[..]
Moet jij maar meer tijd met je moeder spenderen ipv met baard
Kwantiteit is niet hetzelfde als kwaliteit hequote:Op vrijdag 29 november 2013 02:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik spendeer eerder teveel tijd met mijn moeder![]()
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Just admit it instead beating around the bush
Trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Twee feestjes dit weekend
Trustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Twee feestjes dit weekend
Ama we weten allemaal beter wat er gaat gebeuen, het heeft geen zin om het te verbergenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |