Aandacht erbij houden ken ik ja.....Gaat zwaar moeilijk nu en ik moet heel de tijd lachen als een stonede garnaalquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, alleen erg stoned en proberen mijn aandacht er bij te houden
Ja geen idee, hoor hem vannacht misschien wel aangezien mijn kachel aanstaat. Maar heb nog niet echt tijd gehad om te stofzuigen, lijkt tot nu toe ook allemaal wel mee te vallen. Heb ook nog geen kapot geknaagde dingen gevonden of keutelsquote:
Aandacht en lachen ja, zit hier met de slappe lach. Lijk net een klein kind dat lacht als hij poep, plas, piemel en tetten hoortquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Aandacht erbij houden ken ik ja.....Gaat zwaar moeilijk nu en ik moet heel de tijd lachen als een stonede garnaal
Hier heel rustigquote:
Beetje gedronkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Aandacht en lachen ja, zit hier met de slappe lach. Lijk net een klein kind dat lacht als hij poep, plas, piemel en tetten hoort
[..]
Hier heel rustigMet jou?
graag gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Aandacht en lachen ja, zit hier met de slappe lach. Lijk net een klein kind dat lacht als hij poep, plas, piemel en tetten hoort
[..]
Hier heel rustigMet jou?
Heb hem al een week niet gezienquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je nu al niet meer een avondje zonder baard?
16 december heb ik een afspraak, opgenomen word ik nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:46 schreef Viro het volgende:
Maare krul, is er al datum bekend wanneer je wordt opgenomen in slaapcentrum?
Wow, ja snap wel waarom je niet kan slapenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb hem al een week niet gezien
Oh ja weet alleen dat je het er een keer over had maar meer kan ik mij nu niet herinnerenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
16 december heb ik een afspraak, opgenomen word ik niet
Morgen weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Wow, ja snap wel waarom je niet kan slapen
Ja altijd als je in je bed ligt en er is rust....dan komen ze tot leven....quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee, hoor hem vannacht misschien wel aangezien mijn kachel aanstaat. Maar heb nog niet echt tijd gehad om te stofzuigen, lijkt tot nu toe ook allemaal wel mee te vallen. Heb ook nog geen kapot geknaagde dingen gevonden of keutels
Dit klopt inderdaad hoorde dat kut beest als ik net in slaap gevallen was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja altijd als je in je bed ligt en er is rust....dan komen ze tot leven....
beter ook dat je niks heb gevonden...misschien is het muisje wel doorverhuist
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja weet alleen dat je het er een keer over had maar meer kan ik mij nu niet herinneren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |