Nederland beschooit nu steeds nog mijne levensjaren, maart nu hebt ik er geen zin meer an. Lang wachten dooft vanzelf iedere vorm van leven. Zou wel fijn zijn als er geen einde zou zijn aan dat lange wachten als de dood niet zou bestaan, want dan heb ik meer kans op vrijheid. Ik ben wel bang nu dat ik voor mijn dood zeker geen kans meer heb op een eerlijk leven zonder lijden, want de Nederlandse psychiatrie is in Nederland de baas. Te gek voor woorden drukt de verbijstering van deze kwestie mij diepe littekens in mijn ooit nog gezonde blije geest. Pas op hey anders pats boem hey brult de Nederlandse leeuw, de Nederlandse zeikstraal dus de Nederlandse regering mij plus nog een hitlergroet jegens mij de hoek in. Met verbijstering kijk ik nu mijn schip ten onder zien gaan in dit sobere leventje van mij, opgedrongen door een dapper volkje deskundigen dus psychiaters (bazen) en psychologen (ook bazen), met andere woorden ik zie de dood tegemoet. Dit lange lijden ontneemt mij de kracht eens te stoppen met roken, zien zij dit dan nog steeds niet ik verwaarloos mezelf in een leven dat ik niet wil, dus zal ik excessief blijven roken en drugsgebruiken want de psychiatrie ontneemt mij de kick om nog te lachen en ellende doet sterven soms zie ik de dood al in de ogen, want ik geef dit bestaan bijna op, tis te zwaar. Daarom dank ik het domste land dat het Nederland heet, kan geen mooiere naam verzinnen. Kwasten en broekepoepers die zo zat als een aap nieuwe wetten schrijven.Dit is geen land, dit is de hel.. Kijk hier mijn zelfgeprogrammeerde en beschilderde website mijn plekje op het internet: *********** Lang leve de vrijheid.. byebyebedankt
[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 29-11-2013 09:38:19 ]
Fok off