Neem het allemaal niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag van mij zeggen wat je wilt. Ik vind het alleen een beetje raar om het alleen daar over te hebben. Beetje hetzelfde als wat Gordon deed bij die Chinese zanger. Zijn zangkunsten werden ondergeschikt aan zijn uiterlijk / afkomst.
Dan is de lol er gauw af.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind ook dat een aantal posters hier te veel de nadruk leggen op uiterlijk. positief is het natuurlijk prima, maar laat dat negatieve lekker achterwegen. daar zit niemand op te wachten.
Ik zit juist enorm te wachten op meningen over het suikerbietenhoofd van Yernaz.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind ook dat een aantal posters hier te veel de nadruk leggen op uiterlijk. positief is het natuurlijk prima, maar laat dat negatieve lekker achterwegen. daar zit niemand op te wachten.
Ik heb nog met hem gestudeerd (herken hem) en ben allang afgestudeerd. Kortom, hij loopt er ook al even rond en haalt blijkbaar niet al zn tentamens. Of dat komt natuurlijk door de linkse vraagstellingquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Hahaha slechtste betoog ooit. In tien minuten tijd geen enkel goed voorbeeld gegeven. Beter kijkt de UVA hoe zo iemand op de universiteit komt.
Ik weet het, ik neem bepaalde dingen te serieus.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh.
Daarvoor moet je tegenwoordig bij Hoemberto zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
Denken dat je tegenwoordig nog P&W kijkt voor de inhoudDan heb je al heel lang niet meer gekeken.
quote:
Te laatquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Rita komt uit de tijd dat je om populisme nog kon lachen.
we raken cynisch en verzuurd. ik probeer een beetje tegengas te geven, help een beetje mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
Denken dat je tegenwoordig nog P&W kijkt voor de inhoudDan heb je al heel lang niet meer gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |