Naar mijn mening is de hele vluchtelingenindustrie een farce. Hoe komt een vluchteling opeens in het westen van Europa? Kortom, mensen in de regio helpen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ze hield een onevenredig, hard en onmenselijk standpunt erop na wat betreft haar onvermurwbare 'regels zijn regels'.
Sowieso is die stelling te simpel voor woorden als je minister bent en je in de positie bent om regels indien nodig aan te passen. Dan moet je je niet verschuilen achter dat mantra, maar gewoon openlijk ervoor uitkomen dat je achter die harde standpunten staat (dat heeft ze echter nooit gedaan).
Maarja stemmers zijn nogal vluchtig en tijdelijk, en leden zijn lange termijn en zijn lid geworden om inspraak te hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Achteraf best logisch dat ze daar toen een punt van maakte.
Een grotere gluiperd hebben we zelden meegemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Denken dat Verhagen oprecht is![]()
Ik vond Femke zwak, Verdonk ook. Op een hijgerig toontje een emailadres erbij halen. Alsof dat een bewijs is.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Femke Halsema, was bril-jant die dag.
Derksen zou hem een 'Scholletje' noemen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Denken dat Verhagen oprecht is![]()
Nee, ze gaan een paar markante momenten langs met Verdonk. Daarbij hoort de zaak Hirsi Ali.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef regiliopeace het volgende:
Oja, we gaan Van Gogh weer in de discussie slepen.
En dit was al het 10e debat over die asielwet waar GL als Kenau's tekeer gingen om een wig in het kabinet te jagen. Uiteindelijk lukte dat ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond Femke zwak, Verdonk ook. Op een hijgerig toontje een emailadres erbij halen. Alsof dat een bewijs is.
na Eurlings is hij een goede nummer 2.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een grotere gluiperd hebben we zelden meegemaakt.
Tegen die heksenjacht van Rita was alles geoorloofd.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond Femke zwak, Verdonk ook. Op een hijgerig toontje een emailadres erbij halen. Alsof dat een bewijs is.
eurlings heeft gewoon voor het geld gekozen, dat is nog wel te verdedigen. verhagen die liegt de hele boel bij elkaar, dat denk ik van eurlings niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
na Eurlings is hij een goede nummer 2.
Laat dan gewoon een faalcompilatie zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een paar markante momenten langs met Verdonk. Daarbij hoort de zaak Hirsi Ali.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |