Nee. Dat staat ook helemaal niet ter discussie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist dan. Koop gewoon een kortingskaart.
Hoezo nee? Ze controleren rond die tijd juist extra vaak. Je kan een kortingskaart kopen van 30 euro of je riskeert een boete zodat je 85 kwijt bent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee. Dat staat ook helemaal niet ter discussie.
Die boete boeit me minder. Gaat me meer om het recht op OV van die vriend van mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo nee? Ze controleren rond die tijd juist extra vaak. Je kan een kortingskaart kopen van 30 euro of je riskeert een boete zodat je 85 kwijt bent.
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:25 schreef PizzaMizza het volgende:
Zit nu in de trein. Het is saai, koud en heel druk. Tegenover mij zit een mooi meisje, naast me een lelijkerd die de heletijd praat over iets saais. Ik hoop dat ik het overleef zonder een boete.
Limburg, 29/11/2013
Dus als ik het goed begrijp boeit het je niet als je een boete krijgt, maar ben je wel te pauper om 5 tientjes neer te leggen? Jaaaaaaja....quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die boete boeit me minder. Gaat me meer om het recht op OV van die vriend van mij.
Ben inmiddels thuis. Alleen op de heenweg was er een controle, netjes de OV-kaart gegeven en conducteur deed er niet moeilijk over. Had btw ook die gozers ID meegenomen, voor 't geval dat. Dan zouden ze me wel MOETEN geloven.quote:
Nou, het is anders. Maar ik begrijp je interpretatie. Ik bedoelde meer dat ik geen boete zou willen, maar ALS ik gesnapt zou worden, zou ik liever een boete krijgen dan dat mijn vriend zijn OV verliest. Het liefst geen boete natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp boeit het je niet als je een boete krijgt, maar ben je wel te pauper om 5 tientjes neer te leggen? Jaaaaaaja....
Eind goed, al goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben inmiddels thuis. Alleen op de heenweg was er een controle, netjes de OV-kaart gegeven en conducteur deed er niet moeilijk over. Had btw ook die gozer zijn ID meegenomen, voor 't geval dat. Dan zouden ze me wel MOETEN geloven.Gelukkig is 't goed afgelopen.
[..]
Nou, het is anders. Maar ik begrijp je interpretatie. Ik bedoelde meer dat ik geen boete zou willen, maar ALS ik gesnapt zou worden, zou ik liever een boete krijgen dan dat mijn vriend zijn OV verliest. Het liefst geen boete natuurlijk.
Deed er niet moeilijk over als in dat ie het niet opmerkte? Of zag ie het wel en deed er niks aan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben inmiddels thuis. Alleen op de heenweg was er een controle, netjes de OV-kaart gegeven en conducteur deed er niet moeilijk over. Had btw ook die gozers ID meegenomen, voor 't geval dat. Dan zouden ze me wel MOETEN geloven.Gelukkig is 't goed afgelopen.
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben inmiddels thuis. Alleen op de heenweg was er een controle, netjes de OV-kaart gegeven en conducteur deed er niet moeilijk over. Had btw ook die gozers ID meegenomen, voor 't geval dat. Dan zouden ze me wel MOETEN geloven.Gelukkig is 't goed afgelopen.
[..]
Nou, het is anders. Maar ik begrijp je interpretatie. Ik bedoelde meer dat ik geen boete zou willen, maar ALS ik gesnapt zou worden, zou ik liever een boete krijgen dan dat mijn vriend zijn OV verliest. Het liefst geen boete natuurlijk.
Nou, hij scande mijn OV gewoon en dat was het. Het was erg druk in de trein, dus keek hij niet echt naar de foto. Maar goed, ik zou hetzelfde hebben gedaan als conducteur. Je benadeelt er niet echt iemand mee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Palomar het volgende:
[..]
Deed er niet moeilijk over als in dat ie het niet opmerkte? Of zag ie het wel en deed er niks aan?
Met deze opmerking doe je je eigen intelligentie geen recht aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je benadeelt er niet echt iemand mee.
Wat dacht je van de belastingbetalers, de mensen die meer voor hun kaartje moeten betalen omdat er nog steeds paupers zoals jij zijn die zwartrijden en het personeel van de NS?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nou, hij scande mijn OV gewoon en dat was het. Het was erg druk in de trein, dus keek hij niet echt naar de foto. Maar goed, ik zou hetzelfde hebben gedaan als conducteur. Je benadeelt er niet echt iemand mee.
Gast, ik reis nooit met de trein. Het is toevallig deze ene keer. Als 't niet zou kunnen, ging ik niet eens. Dus de NS zou sowieso nooit iets aan mij verdienen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat dacht je van de belastingbetalers, de mensen die meer voor hun kaartje moeten betalen omdat er nog steeds paupers zoals jij zijn die zwartrijden en het personeel van de NS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |