Maakt toch ook niks uit. Je komt uit zo ongeveer dezelfde omgeving als ik, dus ik kan me je vrijwel accentloos Nederlands wel voorstellen. Ik doe een studie m.b.t. onderwijs, dus mocht je eens hulp willen met je Nederlands, dan wil ik je best helpen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het op zich wel goed dat je een mening geeft hoor over me Nederlands! Vind ik totaal niet erg zelfs beter, want dan leer ik juist wat meer. Over het algemeen praat ik accentloos Nederlands, maar als het gaat om spelling/puntjes, coma's/inhoud etc. Heb ik wel beetje achterstand ja.![]()
Ja precies dat snap ik wel, maar het gaat toch meer over de interesses zoals anime/manga/comics en gamen ook een beetje. Dit soort interesses is niet echt iets dat je *snel* van een meisje zal horen. Tenminste dat denk ik, want tot nu toe heb ik er weinig ontmoet (datingsites) of ze vallen simpel weg gewoon niet op. Of ze zijn er wel, maar je kan natuurlijk niet de gedachte lezen of met zo scanner van wat ze allemaal leuk vinden.
Maar je hebt gelijk op zich hoef ik niet zo gefocust te zoeken, maar ik sta er ook niet stil bij.
Tot nu toe heb ik nog nooit een echt serieuze relatie gehad en hoe ouder ik word, hoe meer ik de neiging hebt om een relatie te willen.
Ben nu al sinds een maandje 21 geworden dus het gaat hard.![]()
Daar heb je zooo gelijk in! Ja klopt hoor wat je zegt! Juist als je verschillende interesses hebt en je interesses/hobby's laat delen en al kan dat ook goed komen, maar denk dat meeste mensen (wat ik denk) toch liever met mensen gaan opschieten die toch beetje van het zelfde *level/niveau/instelling* zit als hun ja toch? (geldt ook bij relaties)quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het echt zo belangrijk dat ze van anime en gamen houdt? Ja oke, je moet ergens over aan de praat raken en het is leuk om een passie te delen. Maar het is toch ook leuk als je elkaar kunt introduceren in jullie hobby's? Misschien raakt je toekomstige vriendin dankzij jou wel geïnteresseerd in gamen.![]()
Ik ken zoveel mensen die totaal verschillende interesses hebben, maar het toch leuk hebben samen dus dat zorgt echt niet automatisch voor de klik.
Grootste onzin die er bestaat en ik snap niet hoe mensen hier nou steeds mee komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
Je moet niet gefocust op zoek gaan, dat helpt niet echt. Gewoon doorgaan met je leven en je komt vanzelf er een tegen.
Hoe moet TS dan naar handelen volgens jou?quote:Op maandag 2 december 2013 00:34 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Grootste onzin die er bestaat en ik snap niet hoe mensen hier nou steeds mee komen.
Zoveel mogelijk mensen ontmoeten in de tijd die je hebt, dus veel networking etc. Proberen op plekken te zijn en dingen te doen waarbij je een grote kans hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op maandag 2 december 2013 10:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet TS dan naar handelen volgens jou?
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk mensen ontmoeten in de tijd die je hebt, dus veel networking etc. Proberen op plekken te zijn en dingen te doen waarbij je een grote kans hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.
Als jij zomaar in een relatie gekomen ben is het vaak zo dat je partner wel op zoek was naar iemand.
Zoals jij in elkaar steekt (niet naar bedoeld) is het daar zoeken naar de speld in de hooiberg.quote:0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:35 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik probeer via allerlei manieren voornamelijk op het internet via dating sites zoals Badoo, Lexa, Twoo en Knuz
Klopt! Ik vind dat mensen op datingsites super kieskeurig zijn! Ik zelf ben natuurlijk ook kieskeurig, maar jemig bijvoorbeeld Badoo.. Zo veel meiden negeren me denk ik soms af en toe waarom? Ook meiden die dan juist zelfde interesses hebben zoals ik negeren me. Soms denk ik misschien vanwege me afkomst of iets dergelijks? Of misschien uiterlijk..of hoe ik overkwam.. zou echt niet weten. Dat is het punt dan wil ik graag weten waarom, maar ja dan kom je er gewoon natuurlijk nooit achter.quote:Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef zusterclivia het volgende:
http://www.zeddnet.com/
Misschien is Zeddnet iets voor je
[..]
Zoals jij in elkaar steekt (niet naar bedoeld) is het daar zoeken naar de speld in de hooiberg.
Zonde van je geld. I.p.v., zit je met een "opgedrongen" kut gevoel van afgewezen worden.
Moet bekennen dat ik me niet echt verdiept heb in de site, maar laat even weten of het wat is en hoe het daar zo'n beetje werktquote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Nice die Zeddnet zal ik eventjes kijken thanks!
Ik heb inderdaad beetje rond gecheckt op datingsite reviews. Ik zie wel veel negatieven reacties erover ..quote:Op donderdag 5 december 2013 20:08 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik me niet echt verdiept heb in de site, maar laat even weten of het wat is en hoe het daar zo'n beetje werkt![]()
Zijn vast wel meer mensen waarvoor site's eerder door jou genoemd niet het gewenste resultaat opgeleverd heeft.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf ook ooit, nu zo'n 5 jaar geleden , een periode van misschien 5 maanden heb ingeschreven op gratis site. Je krijgt als vrouw veel kijkers en veel oneliner berichtjes.....tja en dat in combinatie met een bijzonder onflatteuze afbeelding meer dan eens......deed mij besluiten mezelf hier niet meer vrijwillig aan bloot te stellen![]()
Verder is er ook op Fok een lopend topic![]()
R&P / Dating(site)-ervaringen #414 Doen huilie huilie
Sorry voor dubbelpost, maar dat klinkt inderdaad wel vet ja! Ik wist wel dat zulke conventies/verenigingen bestonden ja, maar weet niet het dichtstbijzijnde conventie in de buurt dus.quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef seiramu het volgende:
Kijk eens rond op anime comic en game conventies? Praat daar met meisjes. Wissel anime forum nicknames uit of telefoonnummers uit. Succes gegarandeerd. Dezelfde hobbies en er lopen af en toe wel leuke en mooie meiden tussen.
Dat ik op zoek ben naar een relatie die lang mee kan gaan en ook dat ik veel gemeen met der hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Merhaba, wat bedoel je precies met "op zoek naar een serieuze relatie?"
Hmm ok, waarom ben je "Te" kieskeurig dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Dat ik op zoek ben naar een relatie die lang mee kan gaan en ook dat ik veel gemeen met der hebt.
Jaa hmm.. jaa dat heb ik helaas wel moeite mee. Uitgaan is ook niet echt mijn ding en spreek ook vrij weinig mensen best jammer ene kant, maar ja helaas... Er zijn ook niet echt datingsites specifiek voor de dingen die ik echt leuk vindt en dat ik daar dan de mensen ontmoeten die ze ook leuk vinden...quote:Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef ForzaCaptian het volgende:
Je horizon verbreden, ontmoet meer mensen. Wordt het verlegen zijn ook minder misschien en kom je meer mensen tegen, en wie wat dat brengt.
Zo'n openingszin zou ik meteen al op afknappenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik zet inderdaad dood normaal van: Hoi alles goed? leuke foto's heb je! ()
Verder kan ik niet echt iets anders verzinnen dan dat. Bedoel moet ik met een levens verhaal komen of een poëzie? Ik had al eerder geprobeerd en dat ziet er zo vaag uit en alsnog gaan ze negeren![]()
En had inderdaad dat gedaan ja gemeenschappelijke interesses zoeken zoals anime, maar of ze wonen ver weg of ze zijn al weken niet meer online.
Zijn er verder nog andere goeie dating sites die ik ben mis gelopen?
Of goeie tips?
Ik had eerder dat geprobeerd om mijn openingszin wat beter te laten maken, maar zelfs dan gaan ze negeren..quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Banaankrokodil het volgende:
[..]
Zo'n openingszin zou ik meteen al op afknappen![]()
Als ik op een datingsite zou zitten, dan zou ik het leuk vinden om een kort verhaaltje te lezen van iemand. Gelijk de eerste indruk gekregen en dan ook maar even de foto's van diegene bekijken.
Zorg trouwens ook voor mooie foto's en niet een foto van jezelf in een hawaii zwembroek en een overload aan borsthaar... brrr.
Ah ja, ja dat negeren dat snap ik. Ikzelf zit af en toe op Interpals (kan je penvrienden maken over de wereld, maar sommigen gebruiken het ook als datingsitequote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik had eerder dat geprobeerd om mijn openingszin wat beter te laten maken, maar zelfs dan gaan ze negeren..
Was wel tijd geleden dat ik dat deed, maar dat was wel op Badoo geweest en niet op andere datingsites dus.... wie weet.
Over het algemeen heb ik wel goeie en duidelijke foto's, maar ben wel beetje aan de behaarde kant ja, maar ieders ze eigen voorkeur haha XD
Ja ene kant snap ik dat negeren wel als vrouw zijnde, want je krijgt dan namelijk super veel berichten van mannen, waardoor de mijne dan niet meer speciaal is, maar vind denk wel dat ze me te snel beoordelen ter wel ik gewoon naar iets serieus op zoek bent, maar datingsite is echt iets dat gewoon niet bij mij werkt heb daar aardig moeite mee.quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef Banaankrokodil het volgende:
[..]
Ah ja, ja dat negeren dat snap ik. Ikzelf zit af en toe op Interpals (kan je penvrienden maken over de wereld, maar sommigen gebruiken het ook als datingsite) en negen van de tien keer negeer ik de mannen daar. Ik ben ten eerste helemaal niet op zoek naar een relatie, die heb ik al. Maar meer om een leuk gesprekje aan te knopen, beetje leren van hun cultuur, land, studies etc. Heb er best leuke mensen aan over gehouden
Maar vaak zijn er van die enge mannen die gelijk met je willen trouwen of dat ze geld nodig hebben. Gelukkig kan je ze per continent/land blokkeren.
![]()
Je kan er ook mensen vinden uit Nederland/België, wat jij wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |