abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:03:18 #26
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_133760727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het op zich wel goed dat je een mening geeft hoor over me Nederlands! Vind ik totaal niet erg zelfs beter, want dan leer ik juist wat meer. Over het algemeen praat ik accentloos Nederlands, maar als het gaat om spelling/puntjes, coma's/inhoud etc. Heb ik wel beetje achterstand ja. :')

Ja precies dat snap ik wel, maar het gaat toch meer over de interesses zoals anime/manga/comics en gamen ook een beetje. Dit soort interesses is niet echt iets dat je *snel* van een meisje zal horen. Tenminste dat denk ik, want tot nu toe heb ik er weinig ontmoet (datingsites) of ze vallen simpel weg gewoon niet op. Of ze zijn er wel, maar je kan natuurlijk niet de gedachte lezen of met zo scanner van wat ze allemaal leuk vinden. :P

Maar je hebt gelijk op zich hoef ik niet zo gefocust te zoeken, maar ik sta er ook niet stil bij.
Tot nu toe heb ik nog nooit een echt serieuze relatie gehad en hoe ouder ik word, hoe meer ik de neiging hebt om een relatie te willen.
Ben nu al sinds een maandje 21 geworden dus het gaat hard. :{ :|W
Maakt toch ook niks uit. Je komt uit zo ongeveer dezelfde omgeving als ik, dus ik kan me je vrijwel accentloos Nederlands wel voorstellen. Ik doe een studie m.b.t. onderwijs, dus mocht je eens hulp willen met je Nederlands, dan wil ik je best helpen.

Anime, strips en gamen is inderdaad best specifiek en de meeste meisjes zullen dat ook niet leuk vinden, denk ik. Ik ken wel een paar meisjes van de middelbare school die dat destijds leuk vonden, maar dat zijn dan ook de enigen. :D Gamen vind ik zelf ook wel leuk, ik denk dat er op zich best veel meisjes zijn die gamen.

21 is toch jong? ;) Maar ik kan wel begrijpen dat je graag een relatie wilt. Ik hoop in ieder geval dat je een leuk meisje tegenkomt die jouw interesses deelt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_133761582
Laat ik je één ding zeggen, woorden of teksten die van informatieve aard zijn zorgen nooit voor een binding. Het gaat erom dat gesprekken in een zekere zin de emoties aanspreken, een reactie die de neutrale staat ontstijgt. In gesprekken is dit moeilijk voornamelijk wanneer je een persoon amper kent. Handelingen hebben dan ook de voorkeur, dit zorgt altijd voor een reactie. Seks is daarom bijvoorbeeld één van de beste manieren om een binding te krijgen, hoewel weinig mensen dat willen toegeven. (Immers praten staat op het niveau van geest - intelligentie et cetera en seks slechts op het niveau van lichaam - instinct, dus wordt maatschappelijk lager gewaardeerd in een morele zin)

Omdat het internet, en dus datingsites, voornamelijk gericht zijn op het voeren van gesprekken, zal indruk voornamelijk moeten worden gemaakt op basis van uiterlijk. (foto) Gesprekken maken namelijk bar weinig indruk. Je kan er interesse mee wekken als je net de juiste snaar weet te raken, maar schat die kans niet hoog in als ze je onaantrekkelijk vindt. In het dagelijks leven zijn handelingen, bewegingen en uitdrukkingen belangrijker ;)
pi_133764040
- heb je een eigen appartement/auto? logistiek is erg belangrijk. zelfs de keuze van je woonplaats of universiteit is erg belangrijk.
- heb je een goed uiterlijk, lengte, bril, spieren, haar, kaaklijn, is erg belangrijk?
- ben je populair bij de mensen die dezelfde hobbies als jij hebben? als je iemand bent die iedereen kent, zullen vriendinnen van die mensen sneller over jouw te weten komen

Allerbelangrijkste meestal zijn het vrouwen die de man kiezen.
Vaak wordt gedacht vrouwen maken zich mooi met makeup en dan kiest de man de vrouw als een supermarktartikel. Niets is minder waar. Een experiment is gedaan door een travestiet vrouw die zich omtoverde tot man. Het werd opeens heel moeilijk dates/relaties te krijgen.

Dus het volgende is heel belangrijk:
- kan je signalen oppikken van een vrouw die je zomaar ergens tegenkomt dat ze mogelijk geinteresseerd is?
-Als je eenmaal in gesprek bent, kun je dan snel een tactiek toepassen dat meteen aangeeft of de vrouw geinteresseerd is?

-Vergroot jij je kansen bij vrouwen door populair en well-liked te zijn, mag ook bij gamers/anime e.d.?

De dating wereld is trouwens net als de bedrijfswereld: winner takes all. Dit is iets wat je goed moet begrijpen, het is een pure competitie. Als jij geen marktwaarde hebt dan blijf je alleen.
Het is niet de knappe man heeft aandacht van 70/100 vrouwen en de lelijke man aandacht van 30/100 vrouwen. Het is 99/100 versus 1/100.
pi_133774674
Is het echt zo belangrijk dat ze van anime en gamen houdt? Ja oke, je moet ergens over aan de praat raken en het is leuk om een passie te delen. Maar het is toch ook leuk als je elkaar kunt introduceren in jullie hobby's? Misschien raakt je toekomstige vriendin dankzij jou wel geïnteresseerd in gamen. :)
Ik ken zoveel mensen die totaal verschillende interesses hebben, maar het toch leuk hebben samen dus dat zorgt echt niet automatisch voor de klik.
pi_133829554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het echt zo belangrijk dat ze van anime en gamen houdt? Ja oke, je moet ergens over aan de praat raken en het is leuk om een passie te delen. Maar het is toch ook leuk als je elkaar kunt introduceren in jullie hobby's? Misschien raakt je toekomstige vriendin dankzij jou wel geïnteresseerd in gamen. :)
Ik ken zoveel mensen die totaal verschillende interesses hebben, maar het toch leuk hebben samen dus dat zorgt echt niet automatisch voor de klik.
Daar heb je zooo gelijk in! Ja klopt hoor wat je zegt! Juist als je verschillende interesses hebt en je interesses/hobby's laat delen en al kan dat ook goed komen, maar denk dat meeste mensen (wat ik denk) toch liever met mensen gaan opschieten die toch beetje van het zelfde *level/niveau/instelling* zit als hun ja toch? (geldt ook bij relaties) :P

Klinkt beetje gek allemaal, maar het is wel beter dat ik met een meisje ga die dus toch beetje de zelfde interesses, instelling, zelfde kijk op het leven en hobby's beetje hetzelfde zijn als de mijne. Sowieso zouden je gesprek stof heel lang door blijven gaan, want je praat over onderwerpen die je dan allebei leuk vind! Ze hoeft ook niet perse een kloon van mij te zijn, want dat ga ik weer te eng vinden. :')

Maar gewoon dat ze beetje op het zelfde niveau zit als ik.
Bijvoorbeeld ik zelf ben een persoon die liever thuis op de bank zit en tv of filmpje ga kijken, en als ik met een introverte vrouw ga die constant uit huis gaat met vriendinnen uitga of wat dan ook klikt het dus niet echt samen wat mij betreft, want ik ben niet echt iemand die vaak met vrienden op stap gaat. Dus ik zal wel meer tijd besteden met haar, maar zal ook haar ruimte geven, want iedereen heeft ze eigen leven natuurlijk. :Y
pi_133830576
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef Etsu het volgende:
Je moet niet gefocust op zoek gaan, dat helpt niet echt. Gewoon doorgaan met je leven en je komt vanzelf er een tegen.
Grootste onzin die er bestaat en ik snap niet hoe mensen hier nou steeds mee komen.
Alles moet ROOD.
pi_133834928
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:34 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Grootste onzin die er bestaat en ik snap niet hoe mensen hier nou steeds mee komen.
Hoe moet TS dan naar handelen volgens jou?
pi_133848171
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoe moet TS dan naar handelen volgens jou?
Zoveel mogelijk mensen ontmoeten in de tijd die je hebt, dus veel networking etc. Proberen op plekken te zijn en dingen te doen waarbij je een grote kans hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.

Als jij zomaar in een relatie gekomen ben is het vaak zo dat je partner wel op zoek was naar iemand.
Alles moet ROOD.
pi_133848198
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:50 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk mensen ontmoeten in de tijd die je hebt, dus veel networking etc. Proberen op plekken te zijn en dingen te doen waarbij je een grote kans hebt om nieuwe mensen te ontmoeten.

Als jij zomaar in een relatie gekomen ben is het vaak zo dat je partner wel op zoek was naar iemand.
Dan verschillen we daarin van mening.
pi_133849043
http://www.zeddnet.com/

Misschien is Zeddnet iets voor je :)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:35 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Ik probeer via allerlei manieren voornamelijk op het internet via dating sites zoals Badoo, Lexa, Twoo en Knuz
Zoals jij in elkaar steekt (niet naar bedoeld) is het daar zoeken naar de speld in de hooiberg.
Zonde van je geld. I.p.v., zit je met een "opgedrongen" kut gevoel van afgewezen worden.
pi_133850603
Kijk eens rond op anime comic en game conventies? Praat daar met meisjes. Wissel anime forum nicknames uit of telefoonnummers uit. Succes gegarandeerd. Dezelfde hobbies en er lopen af en toe wel leuke en mooie meiden tussen.
pi_133952011
quote:
7s.gif Op maandag 2 december 2013 18:21 schreef zusterclivia het volgende:
http://www.zeddnet.com/

Misschien is Zeddnet iets voor je :)

[..]

Zoals jij in elkaar steekt (niet naar bedoeld) is het daar zoeken naar de speld in de hooiberg.
Zonde van je geld. I.p.v., zit je met een "opgedrongen" kut gevoel van afgewezen worden.
Klopt! Ik vind dat mensen op datingsites super kieskeurig zijn! Ik zelf ben natuurlijk ook kieskeurig, maar jemig bijvoorbeeld Badoo.. Zo veel meiden negeren me denk ik soms af en toe waarom? Ook meiden die dan juist zelfde interesses hebben zoals ik negeren me. Soms denk ik misschien vanwege me afkomst of iets dergelijks? Of misschien uiterlijk..of hoe ik overkwam.. zou echt niet weten. Dat is het punt dan wil ik graag weten waarom, maar ja dan kom je er gewoon natuurlijk nooit achter. :P
Daarom heb ik ene kant hekel aan datingsites, want het is simpel weg gewoon moeilijk en bijna onmogelijk om de juiste partner eruit te halen. En soms zitten er ook rare figuren op sommige datingsites. |:(

Nice die Zeddnet zal ik eventjes kijken thanks! :)
pi_133956275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Nice die Zeddnet zal ik eventjes kijken thanks!
Moet bekennen dat ik me niet echt verdiept heb in de site, maar laat even weten of het wat is en hoe het daar zo'n beetje werkt :)
Zijn vast wel meer mensen waarvoor site's eerder door jou genoemd niet het gewenste resultaat opgeleverd heeft.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf ook ooit, nu zo'n 5 jaar geleden , een periode van misschien 5 maanden heb ingeschreven op gratis site. Je krijgt als vrouw veel kijkers en veel oneliner berichtjes.....tja en dat in combinatie met een bijzonder onflatteuze afbeelding meer dan eens......deed mij besluiten mezelf hier niet meer vrijwillig aan bloot te stellen :+

Verder is er ook op Fok een lopend topic :)
R&P / Dating(site)-ervaringen #414 Doen huilie huilie
pi_133957186
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:08 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik me niet echt verdiept heb in de site, maar laat even weten of het wat is en hoe het daar zo'n beetje werkt :)
Zijn vast wel meer mensen waarvoor site's eerder door jou genoemd niet het gewenste resultaat opgeleverd heeft.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf ook ooit, nu zo'n 5 jaar geleden , een periode van misschien 5 maanden heb ingeschreven op gratis site. Je krijgt als vrouw veel kijkers en veel oneliner berichtjes.....tja en dat in combinatie met een bijzonder onflatteuze afbeelding meer dan eens......deed mij besluiten mezelf hier niet meer vrijwillig aan bloot te stellen :+

Verder is er ook op Fok een lopend topic :)
R&P / Dating(site)-ervaringen #414 Doen huilie huilie
Ik heb inderdaad beetje rond gecheckt op datingsite reviews. Ik zie wel veel negatieven reacties erover ..
Ja dat snap ik ook wel, maar dan lijkt wel alsof het net een wedstrijdje is om wie het eerste vrouw weten te krijgen.. :N

Ik heb over het algemeen veel met meiden gesproken (voornamelijk badoo) en na de meeste komt niet verder dan paar gesprekken en dan komen ze of niet meer online of niet meer reageren of gewoon negeren...
Het is precies een jaar geleden dat ik met datingsites begon, en tot nu toe had ik maar met 1 meisje in het echt afgesproken wat ook niks meer werd, omdat we zoveel meningsverschillen hadden.

Ik zal die datingsite topicje wel checken thanks daarvoor! :)
pi_133957273
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef seiramu het volgende:
Kijk eens rond op anime comic en game conventies? Praat daar met meisjes. Wissel anime forum nicknames uit of telefoonnummers uit. Succes gegarandeerd. Dezelfde hobbies en er lopen af en toe wel leuke en mooie meiden tussen.
Sorry voor dubbelpost, maar dat klinkt inderdaad wel vet ja! Ik wist wel dat zulke conventies/verenigingen bestonden ja, maar weet niet het dichtstbijzijnde conventie in de buurt dus.
Ik zelf woon wel in Noord Holland.
Forums had ik ook geprobeerd, maar ken er niet veel Nederlandse ervan weet jij goeie dan? :)
pi_133964080
Merhaba, wat bedoel je precies met "op zoek naar een serieuze relatie?"
pi_133965421
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Merhaba, wat bedoel je precies met "op zoek naar een serieuze relatie?"
Dat ik op zoek ben naar een relatie die lang mee kan gaan en ook dat ik veel gemeen met der hebt. :)
pi_133966011
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:

[..]

Dat ik op zoek ben naar een relatie die lang mee kan gaan en ook dat ik veel gemeen met der hebt. :)
Hmm ok, waarom ben je "Te" kieskeurig dan?
pi_134042989
Je horizon verbreden, ontmoet meer mensen. Wordt het verlegen zijn ook minder misschien en kom je meer mensen tegen, en wie wat dat brengt.
pi_134089670
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef ForzaCaptian het volgende:
Je horizon verbreden, ontmoet meer mensen. Wordt het verlegen zijn ook minder misschien en kom je meer mensen tegen, en wie wat dat brengt.
Jaa hmm.. jaa dat heb ik helaas wel moeite mee. Uitgaan is ook niet echt mijn ding en spreek ook vrij weinig mensen best jammer ene kant, maar ja helaas... Er zijn ook niet echt datingsites specifiek voor de dingen die ik echt leuk vindt en dat ik daar dan de mensen ontmoeten die ze ook leuk vinden...
pi_134089878
En nog een visje aan de haak geslagen?
pi_134093416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:

[..]

Ik zet inderdaad dood normaal van: Hoi alles goed? leuke foto's heb je! ( :') )
Verder kan ik niet echt iets anders verzinnen dan dat. Bedoel moet ik met een levens verhaal komen of een poëzie? Ik had al eerder geprobeerd en dat ziet er zo vaag uit en alsnog gaan ze negeren :r
En had inderdaad dat gedaan ja gemeenschappelijke interesses zoeken zoals anime, maar of ze wonen ver weg of ze zijn al weken niet meer online.

Zijn er verder nog andere goeie dating sites die ik ben mis gelopen?
Of goeie tips? :)
Zo'n openingszin zou ik meteen al op afknappen :')
Als ik op een datingsite zou zitten, dan zou ik het leuk vinden om een kort verhaaltje te lezen van iemand. Gelijk de eerste indruk gekregen en dan ook maar even de foto's van diegene bekijken.
Zorg trouwens ook voor mooie foto's en niet een foto van jezelf in een hawaii zwembroek en een overload aan borsthaar... brrr.
pi_134093610
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Banaankrokodil het volgende:

[..]

Zo'n openingszin zou ik meteen al op afknappen :')
Als ik op een datingsite zou zitten, dan zou ik het leuk vinden om een kort verhaaltje te lezen van iemand. Gelijk de eerste indruk gekregen en dan ook maar even de foto's van diegene bekijken.
Zorg trouwens ook voor mooie foto's en niet een foto van jezelf in een hawaii zwembroek en een overload aan borsthaar... brrr.
Ik had eerder dat geprobeerd om mijn openingszin wat beter te laten maken, maar zelfs dan gaan ze negeren..
Was wel tijd geleden dat ik dat deed, maar dat was wel op Badoo geweest en niet op andere datingsites dus.... wie weet.

Over het algemeen heb ik wel goeie en duidelijke foto's, maar ben wel beetje aan de behaarde kant ja, maar ieders ze eigen voorkeur haha XD
pi_134093877
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:

[..]

Ik had eerder dat geprobeerd om mijn openingszin wat beter te laten maken, maar zelfs dan gaan ze negeren..
Was wel tijd geleden dat ik dat deed, maar dat was wel op Badoo geweest en niet op andere datingsites dus.... wie weet.

Over het algemeen heb ik wel goeie en duidelijke foto's, maar ben wel beetje aan de behaarde kant ja, maar ieders ze eigen voorkeur haha XD
Ah ja, ja dat negeren dat snap ik. Ikzelf zit af en toe op Interpals (kan je penvrienden maken over de wereld, maar sommigen gebruiken het ook als datingsite :') ) en negen van de tien keer negeer ik de mannen daar. Ik ben ten eerste helemaal niet op zoek naar een relatie, die heb ik al. Maar meer om een leuk gesprekje aan te knopen, beetje leren van hun cultuur, land, studies etc. Heb er best leuke mensen aan over gehouden :Y Maar vaak zijn er van die enge mannen die gelijk met je willen trouwen of dat ze geld nodig hebben. Gelukkig kan je ze per continent/land blokkeren. *O*

Je kan er ook mensen vinden uit Nederland/België, wat jij wil. :)
pi_134096100
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef Banaankrokodil het volgende:

[..]

Ah ja, ja dat negeren dat snap ik. Ikzelf zit af en toe op Interpals (kan je penvrienden maken over de wereld, maar sommigen gebruiken het ook als datingsite :') ) en negen van de tien keer negeer ik de mannen daar. Ik ben ten eerste helemaal niet op zoek naar een relatie, die heb ik al. Maar meer om een leuk gesprekje aan te knopen, beetje leren van hun cultuur, land, studies etc. Heb er best leuke mensen aan over gehouden :Y Maar vaak zijn er van die enge mannen die gelijk met je willen trouwen of dat ze geld nodig hebben. Gelukkig kan je ze per continent/land blokkeren. *O*

Je kan er ook mensen vinden uit Nederland/België, wat jij wil. :)
Ja ene kant snap ik dat negeren wel als vrouw zijnde, want je krijgt dan namelijk super veel berichten van mannen, waardoor de mijne dan niet meer speciaal is, maar vind denk wel dat ze me te snel beoordelen ter wel ik gewoon naar iets serieus op zoek bent, maar datingsite is echt iets dat gewoon niet bij mij werkt heb daar aardig moeite mee. :P

Wel jammer op zich ene kant. Wou wel dat er andere manieren waren.. denk beste optie is wel mensen ontmoeten in het echt, maar weet ook niet precies waarzo en hoe en wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')