quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
fok meeting!?!?!![]()
![]()
wel even opnieuw voorstellen dan want de helft ken ik al niet meer![]()
behalve mijn broerders wiwa en panini natuurlijk![]()
en de vader van ons allen Niels natuurlijkMij vergeten, homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Bro's before ho's hier op dat tijdstip.quote:
Scheißequote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb het helaas te druk met Duits leren voor woensdag
Stiekem kijken alle zolderautisten gewoon Twilight deel 2 zometeen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef Painore het volgende:
Zijn er meer dan 3 mensen aanwezig? Zoniet dan ga ik nog niet eens de disc zoeken..
quote:
HAHA KOMENquote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef SlevinX het volgende:
GTA online is aardig dood al. Jammer. Weet iemand al wanneer de heists komen????
word moeilijk, trevor is bij mij dood, of krijgen we een zombie trevor???quote:big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.
Lol die heb ik ook overhoop geschotenquote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef kawa4 het volgende:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51955/gta-online-update-free-deathmatch-race-creators-this-week-captur.html
dan zal er weer wat meer online gespeeld gaan worden
[..]
word moeilijk, trevor is bij mij dood, of krijgen we een zombie trevor???
quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
fok meeting!?!?!![]()
![]()
wel even opnieuw voorstellen dan want de helft ken ik al niet meer![]()
behalve mijn broerders wiwa en panini natuurlijk![]()
en de vader van ons allen Niels natuurlijkIk hou ook van jou ruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |