Dit was nog best ontopic:quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sowieso. Geen enkel ontopic bericht
quote:
Moet je Lester bellen zeker om je aan te meldenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef b4kl4p het volgende:
WWOOOOOOWW ben geselecteerd voor beta test met missie editor, waaaat werkt dit vet zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds GTA alles verneukte door te vroeg te launchen en iedereen moe werd van alle bugs. Bij mij ligt die tegenwoordig ook in de kliko te verteren tot compost.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:31 schreef PicoMMP het volgende:
Waar zijn de tijden dat we een crew-sessie organiseerden en je moest vechten voor een plekje bij de eerste 16. En dat er nog een reservelijst was voor als iemand niet kwam of vroeg vertrok.
Baas ga ik ook doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Dit heb ik met mijn GTA V disc gedaan. Superhandig voor mijn Nokia
GTA3?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef kawa4 het volgende:
maar wat is er dan saaier aan als GTA4,?
hahah nicequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:18 schreef fotostarter het volgende:
scooooterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brothers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |