kus op je kringspierquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geintje manheb gegoegeld maar kwam niks vruchtbaars tegen wat je zou kunnen helpen
Duimpje? Jij bent zeker zo'n flikkertje dat één pakje sigaretten per dag rookt? Hele vuist d'r in, droog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkerstop je je duimpje er ook ff in?
Zware Van Nelle schat, even testen waar je van houdtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Duimpje? Jij bent zeker zo'n flikkertje dat één pakje sigaretten per dag rookt? Hele vuist d'r in, droog.
bittere zware, dat kan mij wel bekoren. john player zware shag hieroquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zware Van Nelle schat, even testen waar je van houdt
Ah, eens proberen. Kostda?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bittere zware, dat kan mij wel bekoren. john player zware shag hiero
is 7,20, rood pakje, één brok zo ongeveerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, eens proberen. Kostda?
Goed, wat heb je precies verandert aan je DNS instellingen?
Heb je UPnP uitgeschakeld op je modem/router?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is 7,20, rood pakje, één brok zo ongeveer
ik had gegoogled naar mijn probleem en kwam toen uit bij dit filmpje
had ik dus gedaan, gewoon wachtwoord ingetypt en alleen die dns verandert. alles deed het gewoon prima, maar kreeg nog altijd de cloud server-error
geen idee, hoe zou ik dat moeten doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je UPnP uitgeschakeld op je modem/router?
Morgen ff zo'n pakje halen, scheelt toch weer als het bevalt
Err. ipadres van je router intypen, inloggen en dat veranderen. Dunno wat voor ding je hebtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee, hoe zou ik dat moeten doen?
zo'n kpn ding, thomson heet datquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Err. ipadres van je router intypen, inloggen en dat veranderen. Dunno wat voor ding je hebt
Je moet wel wat dieper in m'n aars voordat ik dat allemaal uit ga zoekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo'n kpn ding, thomson heet dat
Wacht maar tot je op deze manier geschillen met je tinder-date oplost. Man-o-man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
Wat een misselijkmakend topic zeg, waar is de tijd gebleven dat alles met Lester bellen en luchtstreepjes kopen kon worden opgelost
die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
Wat een misselijkmakend topic zeg, waar is de tijd gebleven dat alles met Lester bellen en luchtstreepjes kopen kon worden opgelost
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef Leonos het volgende:
Tijden herleven! Ik ben er binnenkort ook weer bij!
Dat kan langerquote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef kawa4 het volgende:
ben nou bezig met een reesje te maken
9 mijl lang
vanavond testen????
Haha dan kun je zo weer 14 minuten rijden. Als je iets aanpast, al is het maar 1 paaltje, moet je opnieuw een testrit doen..quote:Op woensdag 11 december 2013 19:19 schreef kawa4 het volgende:
ben er 14 minuten mee bezig geweest om het te testen,
nou nog een beetje aanpassen en hij is klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |