Ik denk dan terug aan Meaux 2003 #lotz #leipheimer #neverforgetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:17 schreef TheArt het volgende:
Stel je voor dat er weer een vroege megavalpartij komt zoals een paar jaar terug naar Metz waar heel Nederland op de grond lag. Dan kunnen er dus teams zowat gehalveerd worden in kracht voor de ploegentijdrit.
Doet me hier aan denken:quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:47 schreef Felagund het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als een ploeg maar met 4 man kan starten (niet dat het waarschijnlijk is dat het gebeurt)? Telt dan de tijd van de 4e man aan de finish?
Martens en Leezer/Tjallingii ipv van Emden en Bennett, gok ik, maar dat ligt dichtbij elkaar allemaal..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Welke renners zullen onze gele brigade gaan vertegenwoordigen in de Tour ?
Gesink, Ten Dam, Kelderman, Kruiswijk, Vanmarcke, Tankink, van Emden, Bennet en Wynants gok ik.
Is de Vuelta niet logischer?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Is het al zeker dat Kruijswijk de Tour gaat rijden?
De sponsors zien hem liever in de Tour schitteren...de Vuelta is wat dat betreft een stuk minder aantrekkelijk.quote:
Tot nu toe bekend of mogelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:56 schreef JopJuh het volgende:
Wie gaan er eigenlijk van oleg zijn ploegje hierheen? Giro was zwak
Ik vind renners die het onzin vinden maar dom.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:58 schreef franklop het volgende:
Mollema vond bij Rabo/Belkin etappes verkennen nog onzin. Met Trek nu wel oa de Tourmalet op gereden
Het kan wel degelijk verschil maken als je een klim kent.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Een berg is een berg, het belang van etappes verkennen moet je niet overdrijven.
Vooral je wattagemeter in de gaten houden, veel meer stelt het niet voor.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk verschil maken als je een klim kent.
Dat denk ik ook ja. Belangrijker dan bergop verkennen (al zou ik dat ook niet laten).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:30 schreef wimderon het volgende:
Denk dat er nog meer te halen valt in het kennen van afdalingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |