Zwarte Piet loopt toch gewoon?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef _Arthur het volgende:
Dan zou ie aan een paard genoeg hebben.
Die andere vreemdling toch niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwarte Piet loopt toch gewoon?
Die andere vreemd'ling spreekt vloeiend Nederlands.quote:
pssst, 't is 2013...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
Onverhastig, dit wordt het beste nieuwe woord van 2014!![]()
Dan zal de TS het bij de voetenwagen moeten houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Die andere vreemd'ling spreekt vloeiend Nederlands.
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef SupportGaming het volgende:
rijinstructeur hat vorigen keer all mee. maar dit word afgeraden. daarom heb ik dit keer me rijinstructeur niet mee genomen. maar laat verder maar want dit lijkt wel een forum voor hersenloze. mensen luister goed ik rij gewoon goed meneer zegt ik rij te overhaastig dus bijvoorbeeld hard door de bochten rijden dat dus niet is gebeurd
Mag een woord dat in 2013 bedacht is dan wel het woord van 2014 worden?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef djkoelkast het volgende:
Het woord van 2013 is al verkozen, vandaar
Haha nja voor ts is dat wellicht niet zijn slechtste optiequote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En na dit relaas. Wat is je advies dus? Niet meer afrijden?
Dat weet ik niet. Dan wordt het het beste nieuwe woord van november 2013. Je moet dit soort dingen niet onverhastig beslissen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag een woord dat in 2013 bedacht is dan wel het woord van 2014 worden?
Als ik zou weten wat onverhastig betekent, dan zou ik het waarschijnlijk met je eens zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Dat weet ik niet. Dan wordt het het beste nieuwe woord van november 2013. Je moet dit soort dingen niet onverhastig beslissen.
'Overhaast' ? Wat is dat nu weer voor een gek woord.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef Sandersson het volgende:
Als je net zo rijdt als dat je typt dan kan ik me het oordeel 'overhaast' wel voorstellen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik raad je aan je klacht schriftelijk in te dienen.
Waar slaat dit nou op? Als je 50 rijdt en je moet een scherpe bocht maken dan is het niet normaal om te remmen? Grapjas.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:55 schreef hugecooll het volgende:
Als je in een bocht moet remmen, dan reed je dus niet rustig
Wat versta jij onder een scherpe bocht?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op? Als je 50 rijdt en je moet een scherpe bocht maken dan is het niet normaal om te remmen? Grapjas.
Het is niet normaal om IN de bocht te remmen, nee. Grapjurk.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Oognip het volgende:
Waar slaat dit nou op? Als je 50 rijdt en je moet een scherpe bocht maken dan is het niet normaal om te remmen? Grapjas.
Rijbewijs bij deze ingenomen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
ken gebeurequote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef Oognip het volgende:
Zo letterlijk nam ik het niet. Dacht gewoon remmen voor de bocht. Mijn welgemeende excuses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |