De suggestie ligt erin beslotenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een vraag en niet een conclusive. Te herkennen aan het vraagteken.
Hahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik raad je aan je klacht schriftelijk in te dienen.
Overhaastig rijden is meer dan alleen snelheid.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef SupportGaming het volgende:
okee even uitleggen ik heb 1 les voordat ik moet afrijden ging prima ik kom op het cbr en ga afrijden ik krijg te horen dat ik wat rustiger aan moet doen (ondertussen even overdreven gezegd staat er 10km file achter me ) dus dan maar nog rustiger rijden 5 minuten later (overdreven gezegt 30km file) wat wil je dat ik stil sta ? nee rij rustiger uhm okee (rijden we 10 km per uur (ondertussen 50 km file ) komen we aan bij het cbr heb slecht nieuw voor je dus ik hat al zo iets van okee laat maar horen ja rijd te overhaastig ik okee maar al die mensen achter me die zouden omvallen als ze maar 2 wielen zouden hebben maar okee nou duidelijk ?
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef SupportGaming het volgende:
okee even uitleggen ik heb 1 les voordat ik moet afrijden ging prima ik kom op het cbr en ga afrijden ik krijg te horen dat ik wat rustiger aan moet doen (ondertussen even overdreven gezegd staat er 10km file achter me ) dus dan maar nog rustiger rijden 5 minuten later (overdreven gezegt 30km file) wat wil je dat ik stil sta ? nee rij rustiger uhm okee (rijden we 10 km per uur (ondertussen 50 km file ) komen we aan bij het cbr heb slecht nieuw voor je dus ik hat al zo iets van okee laat maar horen ja rijd te overhaastig ik okee maar al die mensen achter me die zouden omvallen als ze maar 2 wielen zouden hebben maar okee nou duidelijk ?
Overduidelijk fraude. Aanklagen die club!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef SupportGaming het volgende:
..................................................................................................................quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef SupportGaming het volgende:
En na dit relaas. Wat is je advies dus? Niet meer afrijden?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef kalinhos het volgende:
Het punt is, dat ze wel gelijk hebben als ze iemand niet laten slagen. Aan de andere kant, van 8 vd 10 ritten die ik maak op een dag zou ik waarschijnlijk ook niet geslaagd zijn. Het enorme 'laten zien dat je kijkt'-gedrag doe ik amper meer in de auto, en ook wil ik nog best wel eens met 1 hand een cdtje wisselen. Iedere rit die je maakt kan de instructeur wel 1 of meerdere redenen vinden waarom ze je nog niet laten slagen.
Nou ja, de examinator zag dat anders, en helaas is hij/zij toch diegene die je dat papiertje (pasje) moet gaan geven. Dus ja, je kan wel koppig in je eigen gelijk blijven geloven, maar ik gok dat je dan niet snel een rijbewijs gaat halen. Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef SupportGaming het volgende:
rijinstructeur hat vorigen keer all mee. maar dit word afgeraden. daarom heb ik dit keer me rijinstructeur niet mee genomen. maar laat verder maar want dit lijkt wel een forum voor hersenloze. mensen luister goed ik rij gewoon goed meneer zegt ik rij te overhaastig dus bijvoorbeeld hard door de bochten rijden dat dus niet is gebeurd
Ik denk dat de TS net zo rijdt als dat hij schrijft...quote:Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Tering goos, neem naast je cursus rijden ook nog een cursus Nederlands.
van dittum dus...quote:Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Soms is de toegestane snelheid rijden ook te snel, als het bijvoorbeeld druk is, nat wegdek, mistig etc.
En je spreekt jezelf nogal tegen;
[..]
Jezus ben je geïmporteerd ofzo, dit taalgebruik kan gewoon niet van een oorspronkelijk Nederlander zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef SupportGaming het volgende:
rijinstructeur hat vorigen keer all mee. maar dit word afgeraden. daarom heb ik dit keer me rijinstructeur niet mee genomen. maar laat verder maar want dit lijkt wel een forum voor hersenloze. mensen luister goed ik rij gewoon goed meneer zegt ik rij te overhaastig dus bijvoorbeeld hard door de bochten rijden dat dus niet is gebeurd
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jezus ben je geïmporteerd ofzo, dit taalgebruik kan gewoon niet van een oorspronkelijk Nederlander zijn.
heel misschien betreft het een nieuwe Nederlander die in Arnhem wil afrijden...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jezus ben je geïmporteerd ofzo, dit taalgebruik kan gewoon niet van een oorspronkelijk Nederlander zijn.
't Is een vreemd'ling zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Luxuria het volgende:
Dan zou ie aan een paard genoeg hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is een vreemd'ling zeker
Die verdwaald is zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |