abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133711751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is een vraag en niet een conclusive. Te herkennen aan het vraagteken.
De suggestie ligt erin besloten :r

Conclusive guy.
-
pi_133711754
overhaastig
pi_133711778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef SupportGaming het volgende:
overhaastig
Dus nu blijft je CRX nog even stil voor de deur staan?
pi_133711790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef SupportGaming het volgende:
overhaastig
je rijdt dus zoals je hier reageert..... Ben het volledig met de examinator eens.
pi_133711862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik raad je aan je klacht schriftelijk in te dienen.
Hahahaha _O-
pi_133711944
is je PUNT kapot?
pi_133711949
okee even uitleggen ik heb 1 les voordat ik moet afrijden ging prima ik kom op het cbr en ga afrijden ik krijg te horen dat ik wat rustiger aan moet doen (ondertussen even overdreven gezegd staat er 10km file achter me ) dus dan maar nog rustiger rijden 5 minuten later (overdreven gezegt 30km file) wat wil je dat ik stil sta ? nee rij rustiger uhm okee (rijden we 10 km per uur (ondertussen 50 km file ) komen we aan bij het cbr heb slecht nieuw voor je dus ik hat al zo iets van okee laat maar horen ja rijd te overhaastig ik okee maar al die mensen achter me die zouden omvallen als ze maar 2 wielen zouden hebben maar okee nou duidelijk ?
pi_133712025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef SupportGaming het volgende:
okee even uitleggen ik heb 1 les voordat ik moet afrijden ging prima ik kom op het cbr en ga afrijden ik krijg te horen dat ik wat rustiger aan moet doen (ondertussen even overdreven gezegd staat er 10km file achter me ) dus dan maar nog rustiger rijden 5 minuten later (overdreven gezegt 30km file) wat wil je dat ik stil sta ? nee rij rustiger uhm okee (rijden we 10 km per uur (ondertussen 50 km file ) komen we aan bij het cbr heb slecht nieuw voor je dus ik hat al zo iets van okee laat maar horen ja rijd te overhaastig ik okee maar al die mensen achter me die zouden omvallen als ze maar 2 wielen zouden hebben maar okee nou duidelijk ?
Overhaastig rijden is meer dan alleen snelheid.

Een rijles is geen rijexamen.

En misschien volgende keer je rijinstructeur meenemen.

Zie je hoe dit vier zinnen zijn, met enters en punten?
  donderdag 28 november 2013 @ 15:46:52 #34
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_133712036
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  donderdag 28 november 2013 @ 15:48:12 #35
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_133712070
quote:
Overduidelijk fraude. Aanklagen die club!

:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133712136
quote:
..................................................................................................................
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Asjeblieft, een stel punten en hoofdletters. GEBRUIK ZE.
pfff, als je zo rijdt als je schrijft, vind ik het onbegrijpelijk dat je een examen mocht doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_133712162
rijinstructeur hat vorigen keer all mee. maar dit word afgeraden. daarom heb ik dit keer me rijinstructeur niet mee genomen. maar laat verder maar want dit lijkt wel een forum voor hersenloze. mensen luister goed ik rij gewoon goed meneer zegt ik rij te overhaastig dus bijvoorbeeld hard door de bochten rijden dat dus niet is gebeurd
pi_133712180
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:27 schreef kalinhos het volgende:
Het punt is, dat ze wel gelijk hebben als ze iemand niet laten slagen. Aan de andere kant, van 8 vd 10 ritten die ik maak op een dag zou ik waarschijnlijk ook niet geslaagd zijn. Het enorme 'laten zien dat je kijkt'-gedrag doe ik amper meer in de auto, en ook wil ik nog best wel eens met 1 hand een cdtje wisselen. Iedere rit die je maakt kan de instructeur wel 1 of meerdere redenen vinden waarom ze je nog niet laten slagen.
En na dit relaas. Wat is je advies dus? Niet meer afrijden? >:)
pi_133712213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef SupportGaming het volgende:
rijinstructeur hat vorigen keer all mee. maar dit word afgeraden. daarom heb ik dit keer me rijinstructeur niet mee genomen. maar laat verder maar want dit lijkt wel een forum voor hersenloze. mensen luister goed ik rij gewoon goed meneer zegt ik rij te overhaastig dus bijvoorbeeld hard door de bochten rijden dat dus niet is gebeurd
Nou ja, de examinator zag dat anders, en helaas is hij/zij toch diegene die je dat papiertje (pasje) moet gaan geven. Dus ja, je kan wel koppig in je eigen gelijk blijven geloven, maar ik gok dat je dan niet snel een rijbewijs gaat halen. Misschien maar beter ook :+
pi_133712322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
Tering goos, neem naast je cursus rijden ook nog een cursus Nederlands.
Ik denk dat de TS net zo rijdt als dat hij schrijft...
pi_133712327
pi_133712342
Hoewel het CBR ook bij mij niet echt hoog aangeschreven staat ben ik toch blij dat je bent gezakt. Als je in het dagelijkse leven net zo bent als je posts hier laten zien dat raad ik je af om meer geld in deze kansloze onderneming te stoppen en een fiets met zijwieltjes te kopen. Geen brommer want daar heb je tegenwoordig ook een rijbewijs voor nodig.

En wees niet al te boos op de wereld, jij kan nergens iets aan doen maar niemand zit je met opzet dwars. Wees blij dat je in deze tijd niet zo afhankelijk bent van natuurlijke selectie en gewoon nog gezellig mee mag doen online :)
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_133712368
Als je niet weet wat overhaastig rijden inhoudt, dan is het maar goed ook dat jij nog niet zelfstandig de weg op mag.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_133712401
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
Soms is de toegestane snelheid rijden ook te snel, als het bijvoorbeeld druk is, nat wegdek, mistig etc.

En je spreekt jezelf nogal tegen;

[..]

:|W
van dittum dus...

wat je ons probeert duidelijk te maken is dat ze je hebben laten zakken op een gebrek aan inzicht. Dat inzicht is alleen bij jou nog niet binnengekomen....

Kijk, die bordjes met snelheden zijn verplichtte maximale snelheden. Soms kan het echter zijn dat je inzicht je duidelijk maakt dat je beter langzamer kunt rijden, bijvoorbeeld bij sneeuw, mist of ijzel.

Datzelfde inzicht kan je echter ook duidelijk maken dat je beter iets boven die snelheid kunt gaan rijden. Als er een ambulance met signalen achter je zit, die om welke reden dan ook niet aan je voorbij komt door de inrichting van de weg, dan getuigt het niet van inzicht dat je stug 30 blijft rijden omdat dat op dat bord stond.

Sterker nog, ik durf de weddenschap wel aan dat je JUIST dan zou zakken, en zou slagen als je even een klein stukje op het gas trapt, zodat die ambulance verder kan...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  donderdag 28 november 2013 @ 16:00:50 #45
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133712404
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef SupportGaming het volgende:
Jezus ben je geïmporteerd ofzo, dit taalgebruik kan gewoon niet van een oorspronkelijk Nederlander zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133712424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jezus ben je geïmporteerd ofzo, dit taalgebruik kan gewoon niet van een oorspronkelijk Nederlander zijn.
:D
Dan hadtie waarschijnlijk beter z'n rijbewijs in het land van herkomst kunnen halen :7

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 16:01:51 ]
pi_133712450
Ah, gelukkig is de OP en zijn alle reacties reeds gequote...
pi_133712459
quote:

[..]

heel misschien betreft het een nieuwe Nederlander die in Arnhem wil afrijden...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_133712506
quote:
't Is een vreemd'ling zeker
Die verdwaald is zeker
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_133712603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
't Is een vreemd'ling zeker
Die verdwaald is zeker
Dan zou ie aan een paard genoeg hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')