Huisarts verwijst je naar het ziekenhuis waarvan dat allemaal geregeld moet worden en dan komen mijn ouders weer om de hoek kijken. Ik leg liever 300-400 euro neer voor een kliniek.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:12 schreef _NZT_ het volgende:
Afspraak huisarts eerst lijkt me? En 19? Dan ben je al best laat met deze shit.
Gezien het feit dat je 18+ bent heb je vermoedelijk een eigen zorgverzekering? Kijk of deze de kosten dekt. Ga in elk geval via de huisarts, die mag hier niets over tegen je ouders vertellen (mocht hij dat toch doen: aanklagen via medisch tuchtrecht en een leuke schadevergoeding claimen!)quote:Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef Knaagstier het volgende:
[..]
Huisarts verwijst je naar het ziekenhuis waarvan dat allemaal geregeld moet worden en dan komen mijn ouders weer om de hoek kijken. Ik leg liever 300-400 euro neer voor een kliniek.
Ga jij even een eindje verderop spelen met die koude kaastosti van je?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je hebt dus 19 jaar aan smegma op je pik zitten? Gadverdamme!
Ik ben ook besneden op latere leeftijd..quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Knaagstier het volgende:
Waar precies zetten ze die verdoving? Toch niet in je eikel hoop ik?
Ik had gelezen dat er 2 methodes waren, de normale en de klem methode die wat meer kost maar waar je minder last van hebt naderhand welke heb jij gehad?
Bij mij er om heen... Ff doorbijten want een spuit in je pik is nooit fijn. Het valt uiteindelijk mee, kan me er niet veel meer van herrineren (5 jaar geleden voor mij)quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Knaagstier het volgende:
Ik had gelezen dat er 2 methodes waren, de normale en de klem methode die wat meer kost maar waar je minder last van hebt naderhand welke heb jij gehad?
Bij mij drie stuks waar Jodocus vastzit aan de onderbuik. Laat ik eerlijk zijn: dat was redelijk gevoelig maar niet extreem pijnlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Knaagstier het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Deze jongen heeft een serieuze klacht en jij staat daar bij te juichen?
Je juicht om verminking? Waarom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
Ik juich om besneden penissen, niet om dat hij klachten heeft.
Ja jij begrijpt het :-)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef htctouch2 het volgende:
Misschien omdat ze een besneden lul geiler of mooier vind??
Hier ook besneden... echt super..
Schoner... (geen smegma meer)..
Ziet er geiler en groter uit..
Gevoel is net zo goed..
Heb jaren lang gekloot met te nauwe voorhuid.. op me 22e laten besnijden en nu 11 jaar later nog steeds
heb het ook gehad.. ik was toen 18quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Knaagstier het volgende:
Dat is een Turks-Nederlandse kliniek.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef Knaagstier het volgende:
http://www.vatanmannenkliniek.nl/
Nu ook bij volwassenen klemmethode mogelijk
De zogenaamde klemmethode wordt al jaren toegepast bij besnijdenissen.
VATAN kliniek is de eerste kliniek in Nederland die deze methode ook bij volwassenen toepast. Met uitstekende resultaten.
De voordelen zijn:
besnijdenis zonder bloedverlies
gelijk een dichte wond met alle voordelen
mooier cosmetisch resultaat door een uiteindelijk dun streepvormige litteken
kortere ingreepduur
geen wondverzorging nodig
minder postoperatieve pijnklachten
Bij mij is het plaatselijk verdoofd met een ruggeprik..quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik werd toen wakker en vroeg of de ingreep al was gedaan, de verpleegster most lachen en zei dat ik een uur k.o op bed lagen ik wakker werd doordat de verdoving begon uit te werken en ik pijn had
, kreeg dus wat pillen mee en moest oppassen dat me eikel niet tegen me broek schuurde
..
Als ik moest pissen moet ik me penis uit zo een gaasje loshalen, maar een keer schuurde me eikel er tegen aan.. de pijn was zo extreem dat het zwart voor me ogen werd en ik achterover viel in de wcoftewel oppassen
.
verder valt het allemaal wel mee, dus als je het moet doen zou ik het zo snel mogelijk doen zodat je er gelijk vanaf bent.
Ik heb misschien nog wel meer verstand van voorhuid dan de gemiddelde dokter...quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef htctouch2 het volgende:
ratpatat, ik snap je standpunt, maar je bent geen dokter, oprekken moet lukken?
Nou bij mij niet toendertijd.. ik had al zoveel schade eraan en dus ook litteken weefsel dat het gewoon niet lukt!!
Geen idee hoe het bij TS is, maar enige advies wat we kunnen geven is om naar de dokter te gaan en te kijken wat er mogelijk is.. misschien is oprekken genoeg, of een knip al voldoende.. misschien niet..
Ik spreek alleen mijn eigen ervaring uit, en jij mag de jouwe uitspreken.
Maar bij jou was het niet jou eigen keuze en dat zit jou volgens mij meer dwars dan wanneer het jou eigen keuze wel was..
Ik maakte mijn eigen keus, en sta er nog steeds 2000% achter..
wat voor huidgenot ?ik denk dat het tussen je oren zit, pak je lul stevig beet en gaan met die banaan.quote:Op maandag 9 december 2013 14:50 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel meer verstand van voorhuid dan de gemiddelde dokter...
Het was niet alleen niet mijn eigen keuze. Maar wat ik mis vind ik erger, gevoel, huid, genot.
Ik zij huid en genot. Huid wat je ziet enzo. En genot van hoe je je piemel vastpakt en gaan door de voorhuid over de eikel te bewegen, vind ik heerlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 16:51 schreef satopex het volgende:
[..]
wat voor huidgenot ?ik denk dat het tussen je oren zit, pak je lul stevig beet en gaan met die banaan.
Het mannelijk equivalent van een dergelijke user doet "quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Waarom is dat zo "" als een man verminkt is en gevoelsverlies heeft enzo bijvoorbeeld?
Hahah gek!, ik zou echt niet willen weten dat iemand gaat snijden in me penis en dan nog gewoon bewust zijnquote:Op maandag 9 december 2013 09:55 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Bij mij is het plaatselijk verdoofd met een ruggeprik..
8 uur reed ik de OK binnen, ruggeprik gezet.
Heb dus alles meegemaakt, ingreep duurde 15 minuten ofzo.. De hele tijd leuk lopen kletsen met de anesthesist.. Toen terug naar de kamer gereden, wachtend tot de ruggeprik uitgewerkt zou zijn..
Rond 8:40 was ik dus terug op de kamer..
Toen kwam ik helaas de vriendin van me broertje tegen die daar blijkbaar stage liep.. (had het geheim willen houden). Ze heeft gelukkig wel haar mond gehouden...
Rond half 11 was de ruggeprik uitgewerkt en moest ik verplicht plassen, mijn lul was helemaal ingepakt (behalve het pisgaatje) in druk verband.. dus kon gewoon plassen met verband..
11 uur naar huis gegaan.. en verder geen last gehad.. Na 4 dagen moest ik terug komen om het verband eraf te halen en zag er prima uit.. Geen zwelling, geen pijn meer..
Vanaf dat moment geen verband meer nodig gehad (alleen een gaasje eromheen die ik om de paar uur moest verschonen).
Na 10 dagen kwamen de hechtingen al los en was de wond goed dicht.. en heb ik nergens last van gehad..
Tegen de gevoelige eikel werd me een strakke boxer aangeraden, liefst een maatje te klein..
En mocht het te erg zijn mocht ik er lidocaine zalf op smeren.. Maar dit was helemaal niet nodig..
Achteraf heb ik meer last gehad van de ruggeprik dan van de ingreep zelf... Ik heb echt 2 weken met koppijn gelopen.. (lekkend ruggemerg), Ik had al een afspraak gemaakt om dit te verhelpen maar bleek gelukkig niet meer noodzakelijk te zijn.. (ze nemen dan wat bloed af en spuiten dit terug in je ruggemerg) Maarja gelukkig was dit niet nodig..
Verder liep ik na 1 dag alweer vrolijk rond.. Dag 2 zelfs naar een voetbal wedstrijd geweest (kijken).. Dus echt lang ben je niet uit de running.
nou ik geniet ook elke dag van mijn ontblote eikel in mijn onderbroek, hij schuurt tegen de stof waar ik bloedgeil van word. maar dat is geen probleem even flink rukken en spuiten en dan ben je er even van af.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:52 schreef MokerDude80 het volgende:
Ik heb het ook later laten doen, onder narcose zelfs..... omdat ze ook nog iets anders moesten doen bij me. Probleem bij mij was ook een te enge voorhuid en ook het riempje naar de top was te kort. Zelfs nu eigenlijk nog met het onderliggende deel en het is al een groot verschil.
Toen ik wakker werd verrekte ik van de pijn en was mijn penis gigantisch gezwollen en moest ik terug naar de OK. Daarna is het wel goed gefixt.
Verder herinner ik me de dikke hechtingen die erg pijnlijk waren, ze prikten in je eikel. O man wat was ik geil na een paar dagen. Na een week MOEST ik gewoon klaarkomen, wat een orgasme was dat. Een week lang prikken in je eikel en de eikel de hele tijd bloot. Maar wat een heerlijk vrij gevoel was het na de operatie, heerlijk. Geniet nu nog meer van mijn pik.
Vraag me toch af, waarom heb jij zoveel gevoel denk je? Ik kan schuurpapier gebruiken en merk amper wat van wrijving?quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef satopex het volgende:
[..]
nou ik geniet ook elke dag van mijn ontblote eikel in mijn onderbroek, hij schuurt tegen de stof waar ik bloedgeil van word. maar dat is geen probleem even flink rukken en spuiten en dan ben je er even van af.
Nouja, het gevoel kan nooit 100% zijn als er zoveel gevoelige zenuwen weg zijn. betwijfel die 95% overigens eg, ikzelf hou het meer op 50/50quote:Op maandag 16 december 2013 11:30 schreef htctouch2 het volgende:
Ratpatat, hier ook nog 100% gevoel hoor. wordt er echt niet minder op omdat ik besneden ben (13 jaar terug)...
Maar zoals al eerder gezegd, sex en opwindendheid etc is 95% geestelijke beleving..
Als ik niet geil ben kan ik me ook rukken tot ik een ons weeg.. Maar als ik wel geil ben kan ik in 1 minuut al klaarkomen..
Ik denk dat jij in je hoofd teveel afkeer hebt ontwikkeld voor sex met je besneden lul dat je er gewoon niet meer opgewonden van raakt, je probeert het nu weer ongedaan te maken met oprekken, en hoop je op een wonder dat het dan allemaal goed is, (en hoop ik ook voor je) maar denk dat de oorzaak veel dieper zit.
Vraagje.. Als je sexueel opgewonden raakt, krijg je dan nog wel een keiharde erectie???
Ik merk dat likje over me eikel niet echt hoor. Natuurlijk heb ik gevoel. Maar niet echt veel boeiends. Hoewel ik laatste keer toen ik na een tijd weer gepijpt werd wel wat gevoeliger was. En in combi met dat de eikel tegenwoordig meestal voor een gedeelte bedekt zit...quote:Op maandag 16 december 2013 15:23 schreef htctouch2 het volgende:
Dat het gevoel "anders" is ja, 100%... Maar of het minder is? Nee niet zoals ik het ervaar..
Zoals jij het verwoord dat je zelfs met schuurpapier geen wrijving voelt (bij wijze van) kan ik me niets bij voorstellen..
Als een dame me pijpt voel ik elke aanraking.. ook de hele zachte, bv een likje over me eikel..
Ook met normale sex voel ik echt wel dat me eikel gestimuleerd word.
Ik heb de verhalen ook gelezen, maar je hoort ook vaak genoeg de andere kant (dat het gevoel wel blijft).
Zo heb je ook mensen met een te gevoelige eikel (die onbesneden zijn).. Maar ook mannen die met voorhuid amper gevoel hebben..
Het verschilt per persoon, en je moet gewoon de nadelen tegen de voordelen wegstrepen..
Voor mij waren er geen nadelen, alleen voordelen..
Je maakte je pik niet schoon toen je nog niet besneden was?quote:
Tuurlijk wel..quote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Je maakte je pik niet schoon toen je nog niet besneden was?
Er komt volgens mij net zoveel urine op je eikel of je nu besneden bent of niet. En of het er nu nat of droog op zit maakt volgens mij niet erg veel verschil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:45 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel..
Maar als er 24/7 een voorhuid over je eikel zit en lekker loopt te broeien met urine/zweet etc dan is het een stuk minder fris dan wanneer je niets hebt wat bedekt, en er dus ook geen urine etc achterblijft wat kan gaan broeien etc..
Want als ik nu pis dan blijft me eikel gewoon droog..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |