quote:
Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Knaagstier het volgende:Waar precies zetten ze die verdoving? Toch niet in je eikel hoop ik?
Ik had gelezen dat er 2 methodes waren, de normale en de klem methode die wat meer kost maar waar je minder last van hebt naderhand welke heb jij gehad?
heb het ook gehad.. ik was toen 18

zie hier mijn besnijdenis procedure

.
Naar de huis arts gegaan, die heeft me naar het ziekenhuis verwezen.
Knappe verpleegster die me penis bekeek ( ik wou uit reactie me hand op haar achterhoofd zetten maar goed.. heb me maar ingehouden

)
weekje later was het zover, gespannen naar het ziekenhuis gegaan. Ik mocht niks eten van te voren zodat de verdoving goed zou werken. Moest me uitkleden en kreeg zo een ziekenhuisgewaad en ging toen op zo een bed liggen. Na ongeveer 5 minuten kwam er een verpleegster en vroeg of ik er klaar voor was, ik werd toen naar de OK (Operatie Kamer) geduwd waar ik dus voorgoed afscheid zou nemen van me mattie

.
Anyway eenmaal aangekomen bij de OK ging de chirurg mij geruststellen gezellig praten en stak toen een naald in me arm. Hij vroeg me om te tellen vanaf 1 totdat ik niet meer kon, zo gezegd zo gedaan. Hij liet een koude vloeistof lopen via dat infuus en ik voelde dat het zo naar me hart ging en eenmaal bij me hart werd het overal naar toe gepompt (wat eigenlijk echt een raar gevoel was) toen ik ongeveer bij 12 was gaapte ik een keer echt goed en weet ik nog dat ik zei: "wow ik ben m...." en toen was ik in dromenland.
Ik werd toen wakker en vroeg of de ingreep al was gedaan, de verpleegster most lachen en zei dat ik een uur k.o op bed lag

en ik wakker werd doordat de verdoving begon uit te werken en ik pijn had

, kreeg dus wat pillen mee en moest oppassen dat me eikel niet tegen me broek schuurde

..
Als ik moest pissen moet ik me penis uit zo een gaasje loshalen, maar een keer schuurde me eikel er tegen aan.. de pijn was zo extreem dat het zwart voor me ogen werd en ik achterover viel in de wc

oftewel oppassen

.
verder valt het allemaal wel mee, dus als je het moet doen zou ik het zo snel mogelijk doen zodat je er gelijk vanaf bent

.