abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133709558
Ik heb dus een probleem. Ben 19 jaar oud en mijn voorhuid wil in alle gevallen niet over mijn eikel heen. Oprekken helpt ook niet, zalfjes ook niet. Ik durf dit niet aan mijn ouders te vertellen omdat ik het nogal voorlul vind. Kan ik gewoon zelf naar een besnijdingskliniek een afspraak maken en daar de kosten van de operatie betalen? Kan ik die naderhand terugvragen aan de zorgverzekering (avero achmea). Ik las iets over de klem methode dat je dan minder last had en geen open wond? Help?
  donderdag 28 november 2013 @ 14:12:17 #2
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133709591
Afspraak huisarts eerst lijkt me? En 19? Dan ben je al best laat met deze shit.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  donderdag 28 november 2013 @ 14:14:11 #3
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133709636
Waarom laat je het niet gewoon in het ziekenhuis doen?
pi_133709654
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:12 schreef _NZT_ het volgende:
Afspraak huisarts eerst lijkt me? En 19? Dan ben je al best laat met deze shit.
Huisarts verwijst je naar het ziekenhuis waarvan dat allemaal geregeld moet worden en dan komen mijn ouders weer om de hoek kijken. Ik leg liever 300-400 euro neer voor een kliniek.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:19:21 #5
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_133709758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:14 schreef Knaagstier het volgende:

[..]

Huisarts verwijst je naar het ziekenhuis waarvan dat allemaal geregeld moet worden en dan komen mijn ouders weer om de hoek kijken. Ik leg liever 300-400 euro neer voor een kliniek.
Gezien het feit dat je 18+ bent heb je vermoedelijk een eigen zorgverzekering? Kijk of deze de kosten dekt. Ga in elk geval via de huisarts, die mag hier niets over tegen je ouders vertellen (mocht hij dat toch doen: aanklagen via medisch tuchtrecht en een leuke schadevergoeding claimen!)

Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten die inderdaad op besnijden is uitgelopen. Mocht je je daar zorgen over maken: de verdoving is even tanden op elkaar, maar de verdere procedure is dan pijnloos. Heb weinig napijn gehad, zeker toen de hechtingen er uit waren. Hou wel rekening met een paar dagen voorzichtig lopen etc...

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je hebt dus 19 jaar aan smegma op je pik zitten? Gadverdamme! :')
Ga jij even een eindje verderop spelen met die koude kaastosti van je?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_133709840
Waar precies zetten ze die verdoving? Toch niet in je eikel hoop ik?
Ik had gelezen dat er 2 methodes waren, de normale en de klem methode die wat meer kost maar waar je minder last van hebt naderhand welke heb jij gehad?
pi_133709875
http://www.vatanmannenkliniek.nl/

Nu ook bij volwassenen klemmethode mogelijk
De zogenaamde klemmethode wordt al jaren toegepast bij besnijdenissen.

VATAN kliniek is de eerste kliniek in Nederland die deze methode ook bij volwassenen toepast. Met uitstekende resultaten.

De voordelen zijn:

besnijdenis zonder bloedverlies
gelijk een dichte wond met alle voordelen
mooier cosmetisch resultaat door een uiteindelijk dun streepvormige litteken
kortere ingreepduur
geen wondverzorging nodig
minder postoperatieve pijnklachten
pi_133710151
Besnijden *O*
pi_133710338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Knaagstier het volgende:
Ik had gelezen dat er 2 methodes waren, de normale en de klem methode die wat meer kost maar waar je minder last van hebt naderhand welke heb jij gehad?
Ik ben ook besneden op latere leeftijd..
Ik kon kiezen tussen plaatselijke verdoving,, (gewoon in je jodokus niet in je eikel)
Of met een ruggenprik..

Ik heb gekozen voor de ruggenprik.. Wilde absoluut 100% zeker zijn dat ik niets voelde en dat was ook het geval..
8 uur moeten melden, 11:30 kon ik weer naar huis..

Binnen 2 weken had ik nergens last meer van en was het redelijk genezen.. Maar toch moet je 6-8 weken wachten met sex of rukken..

Beste beslissing die ik ooit gemaakt heb..
  donderdag 28 november 2013 @ 14:43:27 #10
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133710374
quote:
Bij mij er om heen... Ff doorbijten want een spuit in je pik is nooit fijn. Het valt uiteindelijk mee, kan me er niet veel meer van herrineren (5 jaar geleden voor mij)
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_133710752
Ik heb het ook op latere leeftijd in het ziekenhuis laten doen. Plaatselijke verdoving. Prik helemaal bovenin was even vervelend, maar daarna heb ik er niets meer van gemerkt. Heb verder ook geen pijnstillers meegekregen.

Was alleen zelf een beetje bang voor de nacht. Dat ding wil wel eens groeien in de nacht en dat is wat minder fijn met hechtingen erin. Gelukkig ging dat verder ook goed. Heb ook nergens spijt van.
Er werd geknipt, gebrand en gehecht (weet niet of dat nog zo is, is al een tijd geleden)

Wat je zou kunnen doen is vragen aan het ziekenhuis of het mogelijk is om direct af te rekenen. Daarnaast zijn er idd ook prive klinieken. Meestal zijn deze er ook beter in, omdat ze vooral geloof-klanten hebben. Die zitten op zaterdag aan de lopende band niets anders te doen. De kliniek in Den Haag bijvoorbeeld. Die artsen werken gewoon in het ziekenhuis en verdienen wat bij :) Bij een kliniek kun je in ieder geval direct afrekenen. http://besnijdeniscentrum.nl/index.php

Laat je ook goed informeren over de verschillende 'modellen' die ze hebben.

Overigens zou ik toch overwegen om eerst naar de huisarts te gaan, en dan het toch met je ouders over te hebben. Het is gewoon een medisch iets, waar jij verder ook niets aan kunt doen.
  donderdag 28 november 2013 @ 15:30:53 #12
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_133711561
quote:
Bij mij drie stuks waar Jodocus vastzit aan de onderbuik. Laat ik eerlijk zijn: dat was redelijk gevoelig maar niet extreem pijnlijk.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_134011428
als je eigen wil laten besnijden doe dat nooit in een ziekenhuis, het is peperduur (tussen de ¤ 800 en 1200) en dikwels ook nog slecht,. kies een goede besnijdenis kliniek waar de keuze hebt hoe strak je besneden wil worden. de kosten van een besnijdenis kliniek? deze zijn +minus ¤360 en zonder een centje pijn, binnen een halfuur is het gepiept en heb je een ontblote eikel ^O^
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:39:16 #14
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134014814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef vera166 het volgende:
Besnijden *O*
:D
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:45:55 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134014973
Ik begrijp niet zo goed waarom je je schaamt tegenover je ouders, je komt nogal onvolwassen over voor een 19 jarige.
Je hebt toch ook een eigen verzekering neem ik aan? Tot je 18de sta je op de verzekering van je ouders.
Maar inderdaad eerst naar de huisarts, die kan je doorverwijzen en dan helpen ze je verder in het ziekenhuis of ene privekliniek als dat je voorkeur heeft, je verzekering zal het vergoeden.

Je gaat toch niet echt liever honderden euro's betalen dan het tegen je ouders vertellen? Als er iets mis was met je neus, grote teen, oren enz. zou je het toch ook gewoon vertellen tegen je ouders, Een penis is niks meer dan een lichaamsdeel, niks om je voor de schamen, bijna de helft van de menselijke bevolking heeft er een inclusief je vader.

[ Bericht 6% gewijzigd door snakelady op 07-12-2013 13:51:08 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134017601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:39 schreef Speedball het volgende:

[..]

:D
ja vrouwen niet he :D .
pi_134028578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:35 schreef vera166 het volgende:
Besnijden *O*
Deze jongen heeft een serieuze klacht en jij staat daar bij te juichen?
Ik doe mijn best.
pi_134029628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Deze jongen heeft een serieuze klacht en jij staat daar bij te juichen?
:')

Ik juich om besneden penissen, niet om dat hij klachten heeft.
pi_134029966
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:41 schreef vera166 het volgende:

[..]

:')

Ik juich om besneden penissen, niet om dat hij klachten heeft.
Je juicht om verminking? Waarom?
Ik doe mijn best.
pi_134032413
Misschien omdat ze een besneden lul geiler of mooier vind??
Hier ook besneden... echt super..

Schoner... (geen smegma meer)..
Ziet er geiler en groter uit..
Gevoel is net zo goed..

Heb jaren lang gekloot met te nauwe voorhuid.. op me 22e laten besnijden en nu 11 jaar later nog steeds *O*
pi_134032612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Je juicht om verminking? Waarom?
Laat maar man
pi_134032629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:46 schreef htctouch2 het volgende:
Misschien omdat ze een besneden lul geiler of mooier vind??
Hier ook besneden... echt super..

Schoner... (geen smegma meer)..
Ziet er geiler en groter uit..
Gevoel is net zo goed..

Heb jaren lang gekloot met te nauwe voorhuid.. op me 22e laten besnijden en nu 11 jaar later nog steeds *O*
Ja jij begrijpt het :-)
pi_134035010
ik snij die worst wel aan
pi_134035902
Besneden = *O* _O_ ^O^

Het enige wat je kan doen is inderdaad naar de huisarts gaan.
Oprekken zal niet veel helpen met het wijder maken, dus ik denk inderdaad dat ze de voorhuid weg moeten halen. Mijn man is ook besneden, ik vind het persoonlijker veel mooier dan zo'n flubbertje eraan.
Je kan het makkelijk schoonmaken en het gevoel blijft gewoon hetzelfde. :)

No worry's!
pi_134036470
quote:
heb het ook gehad.. ik was toen 18 _O-

zie hier mijn besnijdenis procedure :P.

Naar de huis arts gegaan, die heeft me naar het ziekenhuis verwezen.

Knappe verpleegster die me penis bekeek ( ik wou uit reactie me hand op haar achterhoofd zetten maar goed.. heb me maar ingehouden _O- )

weekje later was het zover, gespannen naar het ziekenhuis gegaan. Ik mocht niks eten van te voren zodat de verdoving goed zou werken. Moest me uitkleden en kreeg zo een ziekenhuisgewaad en ging toen op zo een bed liggen. Na ongeveer 5 minuten kwam er een verpleegster en vroeg of ik er klaar voor was, ik werd toen naar de OK (Operatie Kamer) geduwd waar ik dus voorgoed afscheid zou nemen van me mattie :P.

Anyway eenmaal aangekomen bij de OK ging de chirurg mij geruststellen gezellig praten en stak toen een naald in me arm. Hij vroeg me om te tellen vanaf 1 totdat ik niet meer kon, zo gezegd zo gedaan. Hij liet een koude vloeistof lopen via dat infuus en ik voelde dat het zo naar me hart ging en eenmaal bij me hart werd het overal naar toe gepompt (wat eigenlijk echt een raar gevoel was) toen ik ongeveer bij 12 was gaapte ik een keer echt goed en weet ik nog dat ik zei: "wow ik ben m...." en toen was ik in dromenland.

Ik werd toen wakker en vroeg of de ingreep al was gedaan, de verpleegster most lachen en zei dat ik een uur k.o op bed lag _O- en ik wakker werd doordat de verdoving begon uit te werken en ik pijn had :P, kreeg dus wat pillen mee en moest oppassen dat me eikel niet tegen me broek schuurde _O-..

Als ik moest pissen moet ik me penis uit zo een gaasje loshalen, maar een keer schuurde me eikel er tegen aan.. de pijn was zo extreem dat het zwart voor me ogen werd en ik achterover viel in de wc _O- oftewel oppassen :P.

verder valt het allemaal wel mee, dus als je het moet doen zou ik het zo snel mogelijk doen zodat je er gelijk vanaf bent :).
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')