Resultaat is gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even uitleggen hoe dat precies een domme opmerking is.
Ow, je staat dus aan mijn kant?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geef maar gewoon toe dat jij en Ruben W. twee handen op één buik zijn.
Mwah, een individu wegzetten op basis van zijn raciale achtergrond vind ik wel wat anders dan een beetje spelen met stereotypen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je weet dat dit een domme opmerking is... hoop ik?
Ach, het is maar net wie zich dan beledigd "voelt" en hoe hard ie schreeuwt. Dan schreeuwen de bekende figuren op Fok wel mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:02 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Mwah, een individu wegzetten op basis van zijn raciale achtergrond vind ik wel wat anders dan een beetje spelen met stereotypen.
Misschien kwam Jeffrey bij zijn stagegesprek of in zijn brief ook wel over als een luie neger. Weet jij veel. We horen nu maar één kant van het verhaal. Het probleem is dat een bedrijf zoiets niet meer kan zeggen, want iedereen heeft zijn mening toch al klaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik noem je gewoon een zolderkamerautist omdat je overkomt als een zolderkamerautist. Dat is alles. Als ik mij vergist heb, hey, je weet goed te doen alsof je er één bent. No hard feelings.
en ten tweede... wat is nu je punt?quote:
Ik hoor de directeur eerst roepen dat dit "absoluut niet kan" en dat de medewerker op non-actief staat. En vervolgens dat de medewerker maar een grapje maakte. Het komt allemaal nogal zwak over. Als gedraai. Erg onoprecht. Waarom zet je iemand op non-actief die een grapje maakt? Waarom ontsla je iemand die je bedrijf zo voor lul zet niet op staande voet? Racistische uitlatingen op de werkvloer zijn goede redenen voor ontslag.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien kwam Jeffrey bij zijn stagegesprek of in zijn brief ook wel over als een luie neger. Weet jij veel. We horen nu maar één kant van het verhaal. Het probleem is dat een bedrijf zoiets niet meer kan zeggen, want iedereen heeft zijn mening toch al klaar.
Vandaar de excuses.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien kwam Jeffrey bij zijn stagegesprek of in zijn brief ook wel over als een luie neger. Weet jij veel. We horen nu maar één kant van het verhaal. Het probleem is dat een bedrijf zoiets niet meer kan zeggen, want iedereen heeft zijn mening toch al klaar.
Dat probleem zie ik helemaal niet als probleem maar als uiterst wenselijk, nog beter is als zo ook niet meer gedacht wordt. Ik ben erg blij met dit voorval in elk geval en hoop dat ze binnen een paar maanden failliet zijn, een goede les.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het probleem is dat een bedrijf zoiets niet meer kan zeggen, want iedereen heeft zijn mening toch al klaar.
Omdat de werkgever de medewerker persoonlijk kent. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen? Jij ziet gewoon een racist. Hoe moeilijk is het om je te verplaatsen in iemand waar je al jaren mee werkt? Die schop je er niet zomaar uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoor de directeur eerst roepen dat dit "absoluut niet kan" en dat de medewerker op non-actief staat. En vervolgens dat de medewerker maar een grapje maakte. Het komt allemaal nogal zwak over. Als gedraai. Erg onoprecht. Waarom zet je iemand op non-actief die een grapje maakt? Waarom ontsla je iemand die je bedrijf zo voor lul zet niet op staande voet? Racistische uitlatingen op de werkvloer zijn goede redenen voor ontslag.
Hij weet van gekkigheid niet meer wat ie moet. In elk geval wordt de medewerker ontslaan nu een stuk lastiger zonder dat het geld kost maar waarschijnlijk weet hij ook al wel dat bij de ontslagaanvraag de hele vuile was naar buiten komt. Kort gezegd hij is grandioos de lul omdat men daar "grapjes" maakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoor de directeur eerst roepen dat dit "absoluut niet kan" en dat de medewerker op non-actief staat. En vervolgens dat de medewerker maar een grapje maakte. Het komt allemaal nogal zwak over. Als gedraai. Erg onoprecht. Waarom zet je iemand op non-actief die een grapje maakt? Waarom ontsla je iemand die je bedrijf zo voor lul zet niet op staande voet? Racistische uitlatingen op de werkvloer zijn goede redenen voor ontslag.
Hey. Linkse politiestaat?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad want weet ik veel hoeveel mensen die straks geen baan meer is zoveel beter om te leren dat een collega niet had mogen discrimineren.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat probleem zie ik helemaal niet als probleem maar als uiterst wenselijk, nog beter is als zo ook niet meer gedacht wordt. Ik ben erg blij met dit voorval in elk geval en hoop dat ze binnen een paar maanden failliet zijn, een goede les.
Jeffrey werd niet eens uitgenodigd op sollicitatie-gesprek, hij werd afgewezen vanwege zijn facebookprofiel.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:16 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Jeffrey werd niet eens uitgenodigd op sollicitatie-gesprek, hij werd afgewezen vanwege zijn facebookprofiel.
Dat is wat ik ook zie. Helaas zijn de rechts-racistische Calimero's in dit topic nog niet zover. Maar ja, dan moet je intern maar gewoon je zaken op orde hebben. Dat is niet de schuld van die Jeffrey. Dit zou hoe dan ook wel een keer verkeerd zijn gegaan. Één boze werknemer die even een stapel mailtjes lekt en de rapen zijn ook gaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij weet van gekkigheid niet meer wat ie moet. In elk geval wordt de medewerker ontslaan nu een stuk lastiger zonder dat het geld kost maar waarschijnlijk weet hij ook al wel dat bij de ontslagaanvraag de hele vuile was naar buiten komt. Kort gezegd hij is grandioos de lul omdat men daar "grapjes" maakt.
Als jij een racistische collega hebt weet je nu wat je moet doen: Hem of haar even flink corrigeren, want voor je het weet ben je je baan kwijt dankzij die Nederlanders.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Inderdaad want weet ik veel hoeveel mensen die straks geen baan meer is zoveel beter om te leren dat een collega niet had mogen discrimineren.
Hou eens op met rechts te schande te maken, veel rechtse mensen zijn net zo hard tegen racisme en discriminatie.quote:
Nee, het hele bedrijf moet kapot!quote:Op donderdag 28 november 2013 16:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als jij een racistische collega hebt weet je nu wat je moet doen: Hem of haar even flink corrigeren, want voor je het weet ben je je baan kwijt dankzij die Nederlanders.
Okay. Als jij dat wilt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, het hele bedrijf moet kapot!
Ja inderdaad en dat lukt ze helemaal zelf door erg grappig te zijn zonder oog te hebben voor wetten, mensenrechten en gevoelens van andere mensen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, het hele bedrijf moet kapot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |