Oh ja joh? Van wie moet dat precies? Er zijn zoveel mensen die niet aangenomen worden, daar ontstaat geen ophef over. Moet iemand nog aan jou uitleggen wat precies het probleem is hier? Iemand niet aannemen omdat hij een bepaalde huidskleur heeft. Dát is het probleem. Niet dat ze hem niet aan hebben genomen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als ze hem gewoon aangenomen hadden terwijl ze hem liever niet willen.
Killing voor die donkere knaap, de werksfeer en het bedrijf.
Maar dat moet toch van Nederland. Raarrrr.
hij wordt niet afgewezen puur omdat hij neger is. Maar ook omdat hij nauwelijks ervaring heeft met computers.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh ja joh? Van wie moet dat precies? Er zijn zoveel mensen die niet aangenomen worden, daar ontstaat geen ophef over. Moet iemand nog aan jou uitleggen wat precies het probleem is hier? Iemand niet aannemen omdat hij een bepaalde huidskleur heeft. Dát is het probleem. Niet dat ze hem niet aan hebben genomen.
Niet puur nee, maar dat speelt zeker wel mee...?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
hij wordt niet afgewezen puur omdat hij neger is. Maar ook omdat hij nauwelijks ervaring heeft met computers.
De baas deed het niet zo tactisch in de vermelding, al is dat tot daar aan toe. Mailtje ging waarschijnlijk aan iemand waarmee hij nog niet zolang werkt anders zou die hem niet zo hard naaienquote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
hij wordt niet afgewezen puur omdat hij neger is. Maar ook omdat hij nauwelijks ervaring heeft met computers.
Vergeet je voor het gemak even dat ie ook weinig tot geen ervaring met computers had? Of telt dat ineens niet meer mee?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh ja joh? Van wie moet dat precies? Er zijn zoveel mensen die niet aangenomen worden, daar ontstaat geen ophef over. Moet iemand nog aan jou uitleggen wat precies het probleem is hier? Iemand niet aannemen omdat hij een bepaalde huidskleur heeft. Dát is het probleem. Niet dat ze hem niet aan hebben genomen.
Het neger zijn is wel de belangrijkste reden aan dat mailtje te zienquote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee dat vergeet ik niet, maar dat is dan ook een hele goede reden om iemand niet aan te nemen. Dat hij een bepaalde huidskleur heeft, dat is helemaal geen goede reden, want daar kan hij niks aan doen. Dus vergeet jij het 'het is een neger' stukje, of vind je dat gewoon niet belangrijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak even dat ie ook weinig tot geen ervaring met computers had? Of telt dat ineens niet meer mee?
Hoezo naaien? Er staat 'per abuis'. Foutje dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:29 schreef Haque het volgende:
[..]
De baas deed het niet zo tactisch in de vermelding, al is dat tot daar aan toe. Mailtje ging waarschijnlijk aan iemand waarmee hij nog niet zolang werkt anders zou die hem niet zo hard naaien
oh je hebt gelijk, excuus verkeerd gelezenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo naaien? Er staat 'per abuis'. Foutje dus.
Dus jij verwacht een objectief oordeel van iemand die als eerste begint over de afkomst als reden om iemand niets te vinden?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
hij wordt niet afgewezen puur omdat hij neger is. Maar ook omdat hij nauwelijks ervaring heeft met computers
Waar heb je het over? Rare conclusies trek je. Ik zeg alleen dat die chef 2 redenen geeft en iedereen doet alsof hij alleen is afgewezen omdat hij neger is terwijl hij schijnbaar ook niet met computers overweg kan.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus jij verwacht een objectief oordeel van iemand die als eerste begint over de afkomst als reden om iemand niets te vinden?
Het is de primaire reden dat hij is afgewezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Rare conclusies trek je. Ik zeg alleen dat die chef 2 redenen geeft en iedereen doet alsof hij alleen is afgewezen omdat hij neger is terwijl hij schijnbaar ook niet met computers overweg kan.
Ja, maar 1 van de 2 redenen is een racistische reden. Snap je dat of niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Rare conclusies trek je. Ik zeg alleen dat die chef 2 redenen geeft en iedereen doet alsof hij alleen is afgewezen omdat hij neger is terwijl hij schijnbaar ook niet met computers overweg kan.
Volgens dezelfde persoon die hem als eerste afwijst omdat het een neger is. Het spijt me erg maar dat diskwalificeert die hele persoon als beoordelaar van geschiktheid. De rest van de mail vind ik dus helemaal niet meer relevant.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
terwijl hij schijnbaar ook niet met computers overweg kan.
Dat ontken ik verder toch ook niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, maar 1 van de 2 redenen is een racistische reden. Snap je dat of niet?
Al gaf hij 1000 goede redenen om hem niet aan te nemen, hij zegt eerst 'het is een neger'. Dat is dus racisme, hoe je het ook wendt of keert.
Ervaring opdoen is juist het hele idee achter een stageplaats slimmerik.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak even dat ie ook weinig tot geen ervaring met computers had? Of telt dat ineens niet meer mee?
Point being?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben jij traag van begrip? De eerst opgenoemde reden is huidskleur.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ervaring opdoen ook het idee achter een stage.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Niets meer dan terecht, hij had geen ervaring.
Dat is dus niet waar.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Niets meer dan terecht, hij had geen ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |