jaquote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Tinder serieus nemen. Jullie doen dat toch niet echt he?
Soms wel. Maar dat zijn dan ook wel de mindere godinnen. Maargoed in de kroeg heb je dat natuurlijk ook bijvoorbeeld, hoewel wel wat minder.quote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef naamloos.txt het volgende:
Die dames op Tinder zullen nooit uit zichzelf tegen beginnen te praten he
Wat versta je onder serieus nemen? Dat je het gebruikt om af te spreken met mensen? Zo ja, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Klopt, tenzij je eruit ziet als een zéér knappe filmster. Anders hebben ze echt een arrogante houding. Zelfs als je gewoon "Hallo" of "Leuke foto's heb je!" typt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:35 schreef naamloos.txt het volgende:
Die dames op Tinder zullen nooit uit zichzelf tegen beginnen te praten he
Ik hoor van verschillende mensen in mijn omgeving dat het al aardig wat fuckbuddy's en vriendschappen heeft opgeleverdquote:Op zondag 15 december 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
Natuurlijk verwijdert hij niks.quote:Op maandag 16 december 2013 12:19 schreef schermafbeelding het volgende:
Heb laatst m'n account verwijdert en de app eraf gepleurd. Na een week weer erop gezet en al m'n matches stonden er nog in. Hij verwijdert dus niks :S
Heb wel eens eerder een paar weken geen Tinder gebruikt (na verwijderen profiel), daarna was hij wel helemaal verwijderd... (staat vast nog wel ergens opgeslagen bij de NSA, maartoch)quote:
Lol, je bent ook pas de 100ste die dat zegt, waarom verwacht je van haar dat ze moeite doet om te reageren als je zelf amper bereid bent om wat energie in een berichtje te steken. Als ze overal op moeten reageren kunnen ze beter hun baan/studie opzeggen ^_^.quote:Op maandag 16 december 2013 07:52 schreef MeneerRicardo het volgende:
Klopt, tenzij je eruit ziet als een zéér knappe filmster. Anders hebben ze echt een arrogante houding. Zelfs als je gewoon "Hallo" of "Leuke foto's heb je!" typt.
Ik neem aan dat knappe meiden wat hogere standaarden hebben dan normaal, ze weinig mannen liken en dus weinig matches krijgen. Dus zal wel meevallen denk ik dan met het aantal mannen die hen aanspreekt? Ik ken ook veel meisjes die niet eens zo knap zijn maar toch vaak op kruisjes drukken, niet eens zo raar eigenlijk want het gros van de mannen daar is ook echt lelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol, je bent ook pas de 100ste die dat zegt, waarom verwacht je van haar dat ze moeite doet om te reageren als je zelf amper bereid bent om wat energie in een berichtje te steken. Als ze overal op moeten reageren kunnen ze beter hun baan/studie opzeggen ^_^.
Ik had net een match met een gast die in mijn gym werkt..quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waarom kan ik niemand vinden 'in de buurt' terwijl ik de afstand op 100km heb staan
Of wat selectiever liken.quote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol, je bent ook pas de 100ste die dat zegt, waarom verwacht je van haar dat ze moeite doet om te reageren als je zelf amper bereid bent om wat energie in een berichtje te steken. Als ze overal op moeten reageren kunnen ze beter hun baan/studie opzeggen ^_^.
Yup. Soms wel 5-6 achtereen. Blokken die handel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Veel te veel nepprofielen die naar stomme sites verwijzen
Personal Trainers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik had net een match met een gast die in mijn gym werkt..Das dan wel weer heul dichtbij ineens
Blik in je fobo + "quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie niet de schoonmaker is?
Mannen met arms en tietenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blik in je fobo + "" zegt mij genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |