Maar daar ben je minimaal ¤100 euro kwijt en betaal je nog steeds meer dan op bitonicquote:Op donderdag 28 november 2013 13:35 schreef doo. het volgende:
Happycoins werkt ook prima om btc te kopen.
Dat is waar, ¤100,- is mijns inziens wel een prima instapbedrag toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar daar ben je minimaal ¤100 euro kwijt en betaal je nog steeds meer dan op bitonic
Of iets wat hierbij in de buurt komt ...?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef probeer het volgende:
Ow en nog een vraagje ..
Is er een website / mobiele app die in één overzicht laat zien ..
- de koers in euro/dollar (ook voor de altcoins)
- je laat kiezen welke coins je wilt zien (zodat ik niet door 40 altcoins hoef te scrollen)
- koersverloop laatste 24 uur (voor de winst / het verlies)
- een notificatie bij een (in te stellen) x% daling of stijging in de laatste y minuten (tegen pump & dumps)
- eventueel een submenu-tje of tooltip met een specificatie met de buy en sell orders (evt walls)
Zo ja, hoe heet het en waar vind ik het?
Zo nee, wil een technische fokker deze app aub ontwikkelen en mij 1% van de donaties geven voor het idee?
Te lange tekst en te moeilijke vragen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef probeer het volgende:
nog maar eens ..
[..]
Of iets wat hierbij in de buurt komt ...?
Welke site gebruiken jullie om de verschillen te zien?
Hij bedoelt stoppen met dalenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wrm wil je dat ie hold als je er zelf hebt QQ
tl;dr: Welke site (of mobiele app) gebruiken jullie om de koersen bij te houden?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Te lange tekst en te moeilijke vragen.
Did not read
Hij gaat alweer omhoog.. Rustig..quote:
Niet helemaal wat je bedoelt, maar als je dit nog niet kent wellicht handig: https://btc-e.com/calcquote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef probeer het volgende:
nog maar eens ..
[..]
Zo'n app is er niet nee. Alhoewel je eigenlijk gewoon een trade bot wil hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef probeer het volgende:
nog maar eens ..
[..]
Check de OP van het andere topic.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:39 schreef probeer het volgende:
[..]
tl;dr: Welke site (of mobiele app) gebruiken jullie om de koersen bij te houden?
Ik verkoop helemaal niets .. heb nu 20 LTC, en kijk over een paar maanden wel waar de teller op staatquote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij gaat alweer omhoog.. Rustig..
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wrm wil je dat ie hold als je er zelf hebt QQ
Bitcoinwisdom? Das alleen BTC en LTCquote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Check de OP van het andere topic.
Verkoop ze maar aan mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.
Afwegingen die je kunt maken:quote:Op donderdag 28 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik nog moet nadenken of ik wil uitstappen of niet.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja? Wil je ze alle 331 hebben? Vriendenprijsje voor je, voor slechts 16BTC mag je ze hebben.
Ja daar moet je echt snel zijn..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Godver, wil ik 0.1 bitcoins kopen op bitonic.nl, zijn ze al weer weg.
Waarom heeft nog niemand zoiets gemaakt :S .. zou ideaal zijn ..quote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo'n app is er niet nee. Alhoewel je eigenlijk gewoon een trade bot wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |