Bedankt voor deze info. Hier kunnen we wat mee!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België, als je beetje slim bent tenminste kost een treinticket heen en terug maximum 12 euro. ongeacht je bestemming.
Er komen gelukkig wel een aantal andere mensen, wilde het dit jaar sowieso klein houden dus er komt ongeveer 7 man.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Channie83 het volgende:
Als ik je beter zou kennen Braddie had ik mijn auto wel gepakt om op je verjaardag tekomen.
Maar er komen toch wel andere mensen??
Wil jij ook nog mee? Ik heb nu nog 2 bonnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info. Hier kunnen we wat mee!
Owww gelukkig maar..hoe oud word je dan? en gaan jullie in de avond nog de stad in of?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er komen gelukkig wel een aantal andere mensen, wilde het dit jaar sowieso klein houden dus er komt ongeveer 7 man.
Ik moet toch mijn vrije tijd ergens aan aan besteden he.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info. Hier kunnen we wat mee!
Dan zou je eerst van je zolder getakeld moeten wordenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil ook wel vrienden die me uitnodigen voor een verjaardag
Ik word 23, en ja.. we gaan in de avond natuurlijk de hort opquote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Owww gelukkig maar..hoe oud word je dan? en gaan jullie in de avond nog de stad in of?
Is goed. Ik wil best een keer met Brad, Nikmans en HJ 'feunen'. Vind alleen die mcKroket nietsquote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wil jij ook nog mee? Ik heb nu nog 2 bonnen.
je moet kipnuggets etenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is goed. Ik wil best een keer met Brad, Nikmans en HJ 'feunen'. Vind alleen die mcKroket niets
Het is al omgezet naar Febo hoor, maak je niet drukquote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is goed. Ik wil best een keer met Brad, Nikmans en HJ 'feunen'. Vind alleen die mcKroket niets
Oh jongens, de hort op in Hilversum, dat belooft watquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik word 23, en ja.. we gaan in de avond natuurlijk de hort op
Ik blijf mooi uit de buurt van de G-Spot/Club Luxx/Lets Get Down.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh jongens, de hort op in Hilversum, dat belooft wat
Deze chick weetquote:
Wat gaan we doen dan? Ik ken Hilversum niet zo goed, wat zijn de vette plekken?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik blijf mooi uit de buurt van de G-Spot/Club Luxx/Lets Get Down.
Anemonestraat is altijd wel chill.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat gaan we doen dan? Ik ken Hilversum niet zo goed, wat zijn de vette plekken?
Ik ging altijd naar Bar Baccara, maar dat bestaat volgens mij niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik blijf mooi uit de buurt van de G-Spot/Club Luxx/Lets Get Down.
Gezellieeee dat word wat!! hahaha met ze alle de stad in..23 Lentes jong..das voor mij 7jr geleden lolquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik word 23, en ja.. we gaan in de avond natuurlijk de hort op
Hahaha 'vette' plekken de McDonaldsquote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat gaan we doen dan? Ik ken Hilversum niet zo goed, wat zijn de vette plekken?
Ihihihiquote:Op donderdag 28 november 2013 19:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hahaha 'vette' plekken de McDonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |