Je weet wat daar van komt! Uitgescheurde kutten en koters!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je niet over praten. Dat moet je doen!
Ik ben geen vreemde, dus dan mag hetquote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga niet vreemden ben monogaam
En, erger nog: posts in OUD.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet wat daar van komt! Uitgescheurde kutten en koters!
Ik ben wel vreemd, das was andersquote:
Geen last van!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet wat daar van komt! Uitgescheurde kutten
Ach, er zijn inmiddels zoveel exen van me zwanger, ik ben goed voor de vruchtbaarheid denk ik dan maarquote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Half oud singles/R&P sc zit daar nu. Vruchtbaar zooitje
Noem het "anders" of "speciaal", dan mag het weerquote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel vreemd, das was anders.
ik ben dan nog steeds monogaamquote:Op donderdag 28 november 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen vreemde, dus dan mag het.
Ze blijven niet eeuwig zwanger. Wel leuk dat ze dat allemaal tegelijk doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er zijn inmiddels zoveel exen van me zwanger, ik ben goed voor de vruchtbaarheid denk ik dan maar.
Dan wil ik weten wie hij neuktquote:
Ze zijn allemaal verder.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Half oud singles/R&P sc zit daar nu. Vruchtbaar zooitje
Ik had een mooie ritssluiting!quote:
Met zo een passieve instelling kom je er wel! IN een relatie zitten! Je kan beter van je luie reet komen en het huis poetsen.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben dan nog steeds monogaamen aangezien ik in een relatie zit, gaat het dan nog steeds niet
Pffff, het is 2013 hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben dan nog steeds monogaamen aangezien ik in een relatie zit, gaat het dan nog steeds niet
Met een mesje. De rits hebben ze er weer uitgehaald na de laatstequote:
Lijkt me geen leuke hobbyquote:Op donderdag 28 november 2013 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Met een mesje. De rits hebben ze er weer uitgehaald na de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |