Zoek op de bekende sites (staan in de OP) gewoon eens een schema op, daar staan ook verschillende tempo's tussenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:56 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Dus iedere week proberen .5 km/u omhoog te gaan werkt niet?
Nope, trainen doe je altijd rustiger. Bij wedstrijden mag je kotsend over de finish komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:56 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Dus iedere week proberen .5 km/u omhoog te gaan werkt niet?
Het was heerlijk loopweer inderdaad! Ik ben zelf vandaag zo 'stom' geweest om m'n 15km duurloopje zeker 30 seconden per kilometer te hard te lopen omdat het allemaal weer zo heerlijk aanvoelde.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef knnth het volgende:
Zo, eerste wedstrijd sinds 21 september, een 7k. Tempohardheid, wat is dat?Toch nog binnen het half uur kunnen finishen (29'11"), maar wel 63 sec langzamer dan PR. Ach, de zon was fijn, het weer kunnen racen was genieten!
Goed bezig! Ik was zo slim om gisterochtend in de regen te gaan lopenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef knnth het volgende:
Zo, eerste wedstrijd sinds 21 september, een 7k. Tempohardheid, wat is dat?Toch nog binnen het half uur kunnen finishen (29'11"), maar wel 63 sec langzamer dan PR. Ach, de zon was fijn, het weer kunnen racen was genieten!
Ik voor m'n marathondebuut in Berlijn (september). Dus nog niet aan het schema begonnen, maar wel al m'n hardloopintensiteit aan het opschroeven, zodat het schema straks niet rauw op m'n dak valt. Loop nu al een aantal maanden 140-150km per maand.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Wie zijn er nog meer aan het trainen voor de marathon hier?
Rotterdam en Loch Nessquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik was zo slim om gisterochtend in de regen te gaan lopenBrengt mn weektotaal wel op bijna 70k, dus zit weer goed in mn marathonschema
sort of, 50M tijdens de Great Naseby Water Race eind augustusquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef kepler het volgende:
[..]
1. Neequote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Boeffie123 het volgende:
Beste renners,
Ik ben namens de breakout run bezig met een onderzoek, we zijn namelijk heel erg benieuwd in hoeverre 'reguliere' renners het leuk vinden om mee te doen aan zogenaamde obstacle runs.
Voorbeelden van deze obstacle runs zijn bijvoorbeeld de strong man run en de viking run.
Nu hebben wij vorig jaar een succesvolle editie gehad met ongeveer 1400 enthousiaste deelnemers en zijn heel benieuwd hoe jullie hier in het forum tegenover staan.
1. Heb je al ooit meegedaan aan een obstacle run/ ben je dit van plan om ooit te doen?
2. Wat zou jou overhalen om mee te doen aan een obstacle run? (lengte van het parkours, soort obstakels etc.)
3. Hoe intensief en hoe vaak ren je normaal gesproken?
Om een indruk te krijgen van de Breakout Run dit jaar hebben we een trailer opgenomen met Peter R. de Vries, die vind je hier:
Met vriendelijke groet,
Bram | Breakout Run
www.breakoutrun.nl
1. Nee, neequote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Boeffie123 het volgende:
Beste renners,
Ik ben namens de breakout run bezig met een onderzoek, we zijn namelijk heel erg benieuwd in hoeverre 'reguliere' renners het leuk vinden om mee te doen aan zogenaamde obstacle runs.
Voorbeelden van deze obstacle runs zijn bijvoorbeeld de strong man run en de viking run.
Nu hebben wij vorig jaar een succesvolle editie gehad met ongeveer 1400 enthousiaste deelnemers en zijn heel benieuwd hoe jullie hier in het forum tegenover staan.
1. Heb je al ooit meegedaan aan een obstacle run/ ben je dit van plan om ooit te doen?
2. Wat zou jou overhalen om mee te doen aan een obstacle run? (lengte van het parkours, soort obstakels etc.)
Om een indruk te krijgen van de Breakout Run dit jaar hebben we een trailer opgenomen met Peter R. de Vries, die vind je hier:
Met vriendelijke groet,
Bram | Breakout Run
www.breakoutrun.nl
1. nee-neequote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Boeffie123 het volgende:
Beste renners,
Met vriendelijke groet,
Bram | Breakout Run
www.breakoutrun.nl
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik voor m'n marathondebuut in Berlijn (september). Dus nog niet aan het schema begonnen, maar wel al m'n hardloopintensiteit aan het opschroeven, zodat het schema straks niet rauw op m'n dak valt. Loop nu al een aantal maanden 140-150km per maand.
Het leuke daaraan is dat het echt werkt. M'n 10km PR is van een dikke 43 minuten naar 40 minuten en een paar seconden en in Egmond (HM) liep ik ondanks strand en hinder door de drukte ook al naar 1:32. Eveneens een PR. Komende week in Schoorl, waar het makkelijker loopt, komt misschien sub 1:30 in beeld.
M'n streeftijd voor de hele marathon heb ik dan ook al verlegd van 3:30 naar toch wel zeker 3:20. Dat zit er in, zeker als ik nog wat meer verbeter naarmate ik een schema ga volgen.
Maar jij traint voor een voorjaarsmarathon vermoed ik dan? Rotterdam? Hoeveelste wordt het en wat is je streven?
quote:
Mooie plannen allemaalquote:Op maandag 3 februari 2014 01:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sort of, 50M tijdens de Great Naseby Water Race eind augustus
1: Nooit gedaan en kleine kans dat ik het ooit ga doenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Boeffie123 het volgende:
Beste renners,
Met vriendelijke groet,
Bram | Breakout Run
www.breakoutrun.nl
Jep, Rotterdam hier ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik was zo slim om gisterochtend in de regen te gaan lopenBrengt mn weektotaal wel op bijna 70k, dus zit weer goed in mn marathonschema
1. Nee,neequote:Op maandag 3 februari 2014 10:16 schreef Boeffie123 het volgende:
Nog een medeloperquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jep, Rotterdam hier ook.
Vorige week 65k gedaan, deze week wil ik de 70 aantikken
Welke?quote:
Ik vind het lastig om er iets over te zeggen. Halve marathon kan ik nog op behoorlijk hoge hartslag lopen, maar ik vrees dat dat bij de hele lastig wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Nog een medeloperWat is je doel ongeveer?
Vorige week zat ik net aan de 70, deze week iets rustiger maar zaterdag wel mn eerste 30+er van deze training op de planning! En ik zit nog twijfelen over een 10k op marathontempo de dag erna
Rest van de week ff wennen aan de nieuwe schoenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |