Hij gaat je pakken in je slaapquote:Op donderdag 28 november 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot had een muis op haar kamer, want haar kat had hem levend meegenomen, beest is al een tijdje weg maar nu hoor ik op mijn kamer 's nachts geritsel af en toeVooral als de kachel aan is geweest. Fack
Nou ik slaap eerste kwartier sowieso niet als ik geritsel hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Hij gaat je pakken in je slaap
Hij wacht zn kans af..quote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik slaap eerste kwartier sowieso niet als ik geritsel hoor
Zo heb ik dat ooit gehad met mijn zusje haar hamster.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik slaap eerste kwartier sowieso niet als ik geritsel hoor
Mweh ik ga vanavond wel een muizenval plaatsen hier. Ik heb nog geen muizenkeutels gevonden ofzo maar ja wat the fuck moet het dan zijn? Vanavond maar even onder de bank, bed etc. zoeken naar bewijs hahaquote:
Ja kan je beter wel doen, lijkt me ook niet zo fris als er een muis door me kamer loopt brrr... Maar mensen tot de volgende x ik ga naar huis en klaarmaken voor werk! Stone ze!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik ga vanavond wel een muizenval plaatsen hier. Ik heb nog geen muizenkeutels gevonden ofzo maar ja wat the fuck moet het dan zijn? Vanavond maar even onder de bank, bed etc. zoeken naar bewijs haha
Ik weet wel zeker dat dit geen lief onschuldig hamstertje is. Wellicht is het wel niks en verbeeld ik het me maar heb al 2x (in een week tijd) 's nachts geritsel gehoord en elke keer als het warm was in mijn kamer. En mijn huisgenoot is al paar weken van de muis in haar kamer af (haar kamer zit ook maar 4 meter van de mijne vandaan)quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zo heb ik dat ooit gehad met mijn zusje haar hamster.
Beest was ontsnapt uit zijn kooitje en ik dacht dat er in mijn kamer een muis was
Dus ik vraag aan mijn vader om een muizen val.
Ik in de avond onder mijn bed geschoven en in de nacht hoorde ik dat mijn muis erin was gegaan...Vet blij en trots doe ik mijn licht aan en pak het onder mijn bed vandaag...was het dus de hamster van mijn zusje
Bij mijn huisgenoot heeft die muis haar hele kledingkast eronder gepist, dure broeken aan geknaagd etc.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Ja kan je beter wel doen, lijkt me ook niet zo fris als er een muis door me kamer loopt brrr... Maar mensen tot de volgende x ik ga naar huis en klaarmaken voor werk! Stone ze!
Dat is een muisje hoor Ama,je heb er dus een nieuwe huisgenootje bij...Pieter de muisquote:Op donderdag 28 november 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit geen lief onschuldig hamstertje is. Wellicht is het wel niks en verbeeld ik het me maar heb al 2x 's nachts geritsel gehoord en elke keer als het warm was in mijn kamer. En mijn huisgenoot is al paar weken van de muis in haar kamer af (haar kamer zit ook maar 4 meter van de mijne vandaan)
Vanavond dus even goed vloer stofzuigen, met zaklamp onder de bank enz kijken en op een slimme plek even een muizenval neerzetten. Bahquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is een muisje hoor Ama,je heb er dus een nieuwe huisgenootje bij...Pieter de muis
Muisjes zitten meestal achter dingen,zoals kast ,onder het bed enz.....maar leuk zo een huisgenoot die zal ik toch echt wel op het matje roepen...quote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond dus even goed vloer stofzuigen, met zaklamp onder de bank enz kijken en op een slimme plek even een muizenval neerzetten. Bahdit komt vast allemaal door haar kat, die ze wel meeneemt maar niet weer opzoekt en wegjaagt/doodmaakt
Huisgenoot kan er verder weinig aandoen. Ze was 3 weken op vakantie, wij lette op haar kat en haar raam stond gewoon open al die tijd zodat ze kat ook in haar kamer nog kon chillen. De kat heeft toen een muis meegenomen de kamer in en beest is nu waarschijnlijk overgelopen naar mijn kamerquote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Muisjes zitten meestal achter dingen,zoals kast ,onder het bed enz.....maar leuk zo een huisgenoot die zal ik toch echt wel op het matje roepen...
ooowww zo oke oke .ja katten nemen van alles mee naar huis bah! gewoon goed schoon maken je kamer en citroen door de helft op een schaaltje onder je bed zettenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot kan er verder weinig aandoen. Ze was 3 weken op vakantie, wij lette op haar kat en haar raam stond gewoon open al die tijd zodat ze kat ook in haar kamer nog kon chillen. De kat heeft toen een muis meegenomen de kamer in en beest is nu waarschijnlijk overlopen naar mijn kamer
Paar dagen.en als het erg warm is in je kamer een dag minderquote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Hoe lang kun je kaas laten liggen voor het gaat schimmelen? Paar dagen? Bedoel buiten de koeling en verpakking he. Wil stukje kaas in de muizenval doen
Ooohquote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Paar dagen.en als het erg warm is in je kamer een dag minder
Hij was heerlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook. Misschien vanavond na de weggeef. dus na 20:00, maken maar moet ik wel eerst even afwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |