Ik ben nog heel lang bezigquote:
owwwww, succes dan ermee chickie! You can do it!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben nog heel lang bezigDenk niet dat ik het voor 9u ga afkrijgen. En toen viel ook nog internet weg (zelfs met de kabel in mijn laptop deed die het niet) dus kon ik mijn bronnen niet fatsoenlijk opschrijven en opzoeken.
Dus ik zit hier nu een beetje erg depri en mijn hoofd is vol en ik krijg niets meer fatsoenlijks gelezenSnapte niet eens meer hoe ik de bronnenlijst moest maken/lezen.
Maar daar heb ik nu via Spees wel een site voor gevonden die het opschrijft zodat ik het nu wel nog snap
Naja ik ben al lang blij dat in de mail waarin de precieze deadline stond dat als je het niet af had gekregen ook moet inleveren zodat je feedback kan krijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
owwwww, succes dan ermee chickie! You can do it!
ah das top!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik ben al lang blij dat in de mail waarin de precieze deadline stond dat als je het niet af had gekregen ook moet inleveren zodat je feedback kan krijgen.
Dan weet ik dat ik niet de enige ben die zo struggelt
en dat dan voor een halve dollar of was dit duurder?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Crap-ebay. Heb ik een item ontvangen, klopt niet met de omschrijving, moet ik godverdomme een heel vragendoolhof door om de seller te contacten. En uiteindelijk moet ik dan een dingetje versturen en dan doet dat systeem het niet. Fuck dat
Samen met verzending bijna een tientje. Een nieuwe hoes voor m'n ipad. Maar itt tot de omschrijving is 'ie niet voor de 1e generatie bestemd, de randen staan kromquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
en dat dan voor een halve dollar of was dit duurder?
oh dan is het de moeite wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Samen met verzending bijna een tientje. Een nieuwe hoes voor m'n ipad. Maar itt tot de omschrijving is 'ie niet voor de 1e generatie bestemd, de randen staan krom
Volgens mij is het een brit, het was er ook echt in drie dagen ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
oh dan is het de moeite wel.
kutchinezen
dan is het meestal geen Brit, die zijn altijd vet traag juistquote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij is het een brit, het was er ook echt in drie dagen ofzo.
Laatste tijd is post uit engeland erg snelquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dan is het meestal geen Brit, die zijn altijd vet traag juist
Ow, whehe, en het stinkt niet naar fish and chips ookquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dan is het meestal geen Brit, die zijn altijd vet traag juist
Jaaaa zo mooi om dat ongelovige, blije hoofd van hem te zien bij de brievenbusquote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ontzettend leuk die mailbomb voor je zoon Taart!
ik deed dat vroegâh toen ik daar nog de tijd voor had ook, nu is het mij de tijd niet waardquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het voor $1 ook de moeite als het niet aankomt. Als ik het 10x laat zitten loop ik 10$ mis
ah ok, dat is wel goed om te horen. Het weerhoudt me soms beetje van bestellen in de UK, dus dat zal ik dan maar snel weer eens gaan doenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laatste tijd is post uit engeland erg snel
het duurt 30 seconden als je weet waar je moet zoekenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ik deed dat vroegâh toen ik daar nog de tijd voor had ook, nu is het mij de tijd niet waard
ja, als je weet waar je moet zoeken, maar dan moet je dat wel eerst uitzoeken en dat kost (mij) tijdquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het duurt 30 seconden als je weet waar je moet zoeken
Dat kost 1x 1.5 minuut, boehoequote:Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, als je weet waar je moet zoeken, maar dan moet je dat wel eerst uitzoeken en dat kost (mij) tijd
claimen, opgelostquote:Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
En dan krijg ik natuurlijk een bericht terug dat ik het voor eigen rekening terug mag sturen. JA DOEI
als je velen uur werkt in de week werkt je hoofd niet meer zo tof dat je daar 1,5 minuut over doet, bij mij althansquote:Op donderdag 28 november 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kost 1x 1.5 minuut, boehoe
LINKJE!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Mijn oreokoekjes-tasspiegeltje voor 75 cent incl verzenden was er trouwens ook en die is echt keihard de bom man
ja, ik werkquote:Op donderdag 28 november 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen tijd is onzin, je hebt evenveel tijd als ieder ander mens. Je stelt gewoon andere prioriteiten.
/zeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |