zie Spees d'r blog voor creepy sad clownquote:
graagquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal je een wishlist sturen
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is de laatste tijd erg into de kookboeken en nagellak
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is de laatste tijd erg into de kookboeken en nagellak
kan ik daarvoor in therapie?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry dat hij je zo behandeld Molo
Nee ik heb iets tegen clowns.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
zie Spees d'r blog voor creepy sad clown
Je begon zelfquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij noemt ook mijn klasgenoot hoer
ja ik nu ookquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik heb iets tegen clowns.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie weleens van de film "Constipatie" gehoord?
TEVEEL BANANEN GEGETEN?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie weleens van de film "Constipatie" gehoord?
dat komt omdat die er nog niet uit isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Goed zo, oma vindt het niet leuk als je grapjes maakt over haar fictieve verledenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Nee dokter Molo, hoe gaat die?
quote:
Ojaquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
Wat is Nederlands een kuttaal![]()
Alles klinkt zo dom
Niet zo uit m'n hoofd nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja
Maar weet jij mooie vertalingen voor zoiets als Structured Mind (Structuur is wel goed want dan mag ik dat toch ook voor textuur gebruiken?), Psychedelic Sens en Luxury Roughness?
Ik blijf maar hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |