Heb je de cursus in ELM al gevolgd?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik krijg mijn mail maar niet goed in gesteld dat ik hem via de site kan bekijken.
Alle stappen doorlopen maar ergens gaat het fout.
Die bijvoorbeeldquote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef mujentas het volgende:
HALLO WAAR ZIJN DE BLAUWE BORDJES VOOR DE KASSA?!
MVG
Je kan niet buiten de winkel inloggen zonder een verificatiecode, misschien dat dit je probleem is?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je de cursus in ELM al gevolgd?
wtf, wat moet ik me bij Senior Medewerker Verkoop voorstellen? Dan mag je de vakken vullen op de vleesafdeling i.p.v. het pleepapier?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Schuimpjes het volgende:
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Senior betekent dat je oud & bejaard bentquote:Op woensdag 27 november 2013 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, wat moet ik me bij Senior Medewerker Verkoop voorstellen? Dan mag je de vakken vullen op de vleesafdeling i.p.v. het pleepapier?
Die zitten in een hogere loonschaal. Dat is een senior medewerker verkoop.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wtf, wat moet ik me bij Senior Medewerker Verkoop voorstellen? Dan mag je de vakken vullen op de vleesafdeling i.p.v. het pleepapier?
Soort sociale werkplaats dus?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Senior betekent dat je oud & bejaard bent
Euhm gewoon evt. medewerkers verkoop aansturen(dus die van deli en bakkerij), bestellen, gewoon de Verkoop afdeling als het ware runnen. In principe weet je ook meer af van producten dan de gewone medewerkers verkoop. In praktijk kun je ook werkzaam zijn op andere afdelingen en daar de belangrijkere rollen vervullen(bijv. ook openen/sluiten)quote:Op woensdag 27 november 2013 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
Die fappen iedere ochtend om 7 uur even een kwartiertje op hun naambordje?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die zitten in een hogere loonschaal. Dat is een senior medewerker verkoop.
Ja. De rest is nog in opleiding.quote:
Vast, Ik begin nooit om 7 uur dus kan dat niet voor je uitzoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die fappen iedere ochtend om 7 uur even een kwartiertje op hun naambordje?
Dat is alleen weggelegd voor de assistent bedrijfsleiderquote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die fappen iedere ochtend om 7 uur even een kwartiertje op hun naambordje?
Ik zou dat niet echt verkoop willen noemen. Er is nog nooit een medewerker in een Albert Heijn geweest die heeft gezorgd dat ik een bepaald product wel of niet koop. Tevens heb ik niemand daar kunnen betrappen op enige senioriteit.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Euhm gewoon evt. medewerkers verkoop aansturen(dus die van deli en bakkerij), bestellen, gewoon de Verkoop afdeling als het ware runnen. In principe weet je ook meer af van producten dan de gewone medewerkers verkoop. In praktijk kun je ook werkzaam zijn op andere afdelingen en daar de belangrijkere rollen vervullen(bijv. ook openen/sluiten)
Ja, done. 2stappen-veri code ook aan gezet.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je de cursus in ELM al gevolgd?
Wat voor fout krijg je dan te zien?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, done. 2stappen-veri code ook aan gezet.
Wat is de melding? Al keertje met onze vrienden op 2929 gebeld?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, done. 2stappen-veri code ook aan gezet.
Niet te zien aan de schappenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. De rest is nog in opleiding.Wij sorteren nu schroefjes, bigbass die kan dit echter al zonder een begleider.
Dan ga je toch lekker naar de Jumbo om Watdoeteenvulploegleider te vermaken?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar de Jumbo om Watiseenvulploegleider te vermaken?
De mensen met senioriteit zitten ook keihard te chillen op kantoor, vandaar dat je ze nooit zietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou dat niet echt verkoop willen noemen. Er is nog nooit een medewerker in een Albert Heijn geweest die heeft gezorgd dat ik een bepaald product wel of niet koop. Tevens heb ik niemand daar kunnen betrappen op enige senioriteit.
Ik ga meestal naar de Spar.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar de Jumbo om Watiseenvulploegleider te vermaken?
Dan heb je nog nooit een fossiel gezien die achter de kassa zitquote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tevens heb ik niemand daar kunnen betrappen op enige senioriteit.
Gek genoeg hoor je nooit iets over de Spar, terwijl dit volgens mij zo'n beetje de duurste supermarkt is.quote:
gr grquote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
Genoeg getrollt voor vandaag. Trusten lieve fokkertjes
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een fossiel gezien die achter de kassa zit
Ja die fossielen staan altijd om 17:00 uur als eerste buitenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal wel in de avond boodschappen doen..
Doe ik ook, chickas achter de kassa jeweet.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal wel in de avond boodschappen doen..
Is het ook inderdaad. Maar die zit bij me in de straat, dus dan is dat m'n eerste keuzequote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor je nooit iets over de Spar, terwijl dit volgens mij zo'n beetje de duurste supermarkt is.
Ik kon laatst de snorharen tellen van een Marokkaanse... Ik schat dr als 19quote:Op donderdag 28 november 2013 00:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doe ik ook, chickas achter de kassa jeweet.
Mja, niet mijn smaak, maar whatever floats your boatquote:Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kon laatst de snorharen tellen van een Marokkaanse... Ik schat dr als 19![]()
Jou beinvloeden ze misschien niet, maar andere klanten wel hoor. Door bijvoorbeeld met een proefbordje met kaas de winkel rond te lopen en iedereen Zaanlander aan te smeren. En Schuimpjes is bijvoorbeeld goed in koffiezetapparaten verkopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zou dat niet echt verkoop willen noemen. Er is nog nooit een medewerker in een Albert Heijn geweest die heeft gezorgd dat ik een bepaald product wel of niet koop. Tevens heb ik niemand daar kunnen betrappen op enige senioriteit.
Zo goed dat hij hem weer netjes in de doos mocht stoppen na zijn gladde verkooppraatjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
En Schuimpjes is bijvoorbeeld goed in koffiezetapparaten verkopen.
Haha, bruine tape that is.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
Zo goed dat hij hem weer netjes in de doos mocht stoppen na zijn gladde verkooppraatje
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jou beinvloeden ze misschien niet, maar andere klanten wel hoor. Door bijvoorbeeld met een proefbordje met kaas de winkel rond te lopen en iedereen Zaanlander aan te smeren. En Schuimpjes is bijvoorbeeld goed in koffiezetapparaten verkopen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zo goed dat hij hem weer netjes in de doos mocht stoppen na zijn gladde verkooppraatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
In wiens doos?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denken dat ik als rasautist...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, niet mijn smaak, maar whatever floats your boat
Pas op, het bijt.quote:
Ze had de kortste rij omdat iedereen in de rij stond bij de aantrekkelijke cassieres.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denken dat ik als rasautist...
NeeHet was niet mijn smaak.. maar ik moest tkch afrekenen en ze had de kortste rij
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weet niet helemaal hoe ik dit moet verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |