quote:
Ik denk niet dat Tim er ook maar een fuck om geeftquote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alles aan het plaatje schreeuwt 'IK HEB GEEN SMAAK'
Levert tevens elke auto die je maar aanwijstquote:
Dat maakt al die tribal-tattoos niet mooier of zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tim er ook maar een fuck om geeft
Die mogen hier niet op school als het mufti day is. En terechtquote:
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Levert tevens elke auto die je maar aanwijst
Hahah.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mogen hier niet op school als het mufti day is. En terecht![]()
Sowieso.quote:
wanneer en hoe vaak hebben jullie dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mogen hier niet op school als het mufti day is. En terecht![]()
Ik heb het liefst een jurkje aan. Zit ook vet comfy.quote:
Paar keer per jaar. Misschien een keer of 5 per jaar? Sowieso met 'Jeans for Genes Day'quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer en hoe vaak hebben jullie dat?
[..]
Ik heb het liefst een jurkje aan. Zit ook vet comfy.
heb ik anders nooit aanquote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer en hoe vaak hebben jullie dat?
[..]
Ik heb het liefst een jurkje aan. Zit ook vet comfy.
supquote:
Is maar goed ook. Niet dat er iets mis is met jouw benen hoor! Begrijp mij niet verkeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb ik anders nooit aan
Je hebt fascinerende idolen, Sharky, Zyzz.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb wel eens een fantopic over hem geopend op FOK!
Het verbaast me helemaal niets dat je hem adoreert.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ONZ / Het GROTE Tim Sharky fantopic
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is maar goed ook. Niet dat er iets mis is met jouw benen hoor! Begrijp mij niet verkeerd.
Van weeskind naar riches.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verbaast me helemaal niets dat je hem adoreert.
gaat wel met jouquote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb ik anders nooit aan
[..]
sup
blowin in the wind, they keep blowin in the windquote:
Ik draag allen thuis joggingbroekenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
Maar Sof, waarom niet een jurkje met legging of zoiets in plaats van een joggingbroek?
kan niet heel veel beter eigenlijkquote:
maar alsnog, zit ook superchillquote:Op woensdag 27 november 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik draag allen thuis joggingbroeken
Doei doeiquote:Op woensdag 27 november 2013 23:54 schreef BlueJeans het volgende:
Dat was me een FOK! dagje wel zeg. Houdoe en slaaplekker iedereen!
Ik draag geen jurkjes. Eerder zo'n rokje van h&m voor vijf euro, zo'n basic ding. met trui of vest.quote:
LATEN WE GAAN SHOPPENquote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik draag geen jurkjes. Eerder zo'n rokje van h&m voor vijf euro, zo'n basic ding. met trui of vest.
Schattebout.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
"doei doei"
O, ik snap die opmerking over jou ineens.
Mijn kleren zijn niet goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |